Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik merk dat ik steeds minder sympathie krijg voor de naiviteit van influencers. Bijvoorbeeld Dee die in de verhuisvlog vraagt of mensen haar privacy willen respecteren (wat ik overigens een heel normaal verzoek vind), maar vervolgens een hele serie rondom het huis bouwt, beschrijft waar het ongeveer is, relevante kenmerken benoemd etc.

Het is zo tegenstrijdig: wel privacy willen, maar tegelijkertijd erg weinig doen om die privacy te behouden/beschermen. Alsof je niet wil dat mensen iets van je weten en het vervolgens in een briefje op je bureau neerlegt en zegt; hier staat mijn geheimpje op, niet kijken! Je weet toch dat er als er honderd mensen zijn die erlangs lopen er echt wel een kijkt.

18 likes

Iemand een schatting van de vraagprijs voor zo’n huis? In het centrum van Zeist en best een ruime tuin. Vond het huis verder inderdaad in niet te beste staat en de bovenverdieping oogt wat krap door die schuine plafonds.

Denk tussen de 300.000-400.000 (heb een blauwe maandag in Zeist gekeken. Maar vond het vrij prijzig om nog aardig ver van Utrecht te wonen). Zeist is best prijzig. Lijkt mij vooral ruk om een huis in deze staat met monumentale status te hebben. Hoop dat ze de benodigde vergunningen krijgt om het naar wens te maken.

1 like

Misschien hebben wij wel deels samen op dezelfde school gezeten voor een tijdje. :joy:

1 like

Ik stuur je wel een PBske

1 like

Hé, het forum wordt genoemd in het nieuwste filmpje van Aimee.

1 like

Ik heb het huis een paar weken geleden gevonden en wat @Shaaar zegt klopt Idd! Ik meen 320/340 weet het niet meer precies. Maar vind het best een hoop geld voor een huis waar zoveel nog aan gedaan moet worden :see_no_evil:

@FISSA het huis staat niet meer op funda, dus denk dat ze daarmee hoopt dat het niet makkelijk te vinden is. Dus misschien daardoor ‘zo makkelijk’ erover verteld

2 likes

:joy: zo bedoelde ik het niet. Maar over haar vette haren en dat er op een forum werd gezegd dat iemand niet met zulke vette haren naar haar werk zou gaan (Aimee deed dat dus wel).

2 likes

Welke minuut ? :rofl:

Ja hoe hij (die artiest) er op reageert vind ik echt… ik denk niet dat ik ooit zo’n vorm van arrogantie eerder heb gezien.

1 like

Ik vind dit leuk! Dee laat de verbouwing van haar huis zien in een serie op haar kanaal.

Wat een ellende dat huis

Haha klopt maar ik kan me wel voorstellen dat er iets moois van te maken is, ik ben wel echt benieuwd wat Lars en Dee gaan maken van dit huis.

Minuut 4.35
Ze zegt ook dat ze een dm kreeg met een screenshot kreeg van het berichtje dat geplaatst was op het forum.

Dat zegt ze altijd: ‘iemand’ stuurde het door. Jaja.

6 likes

Het enige mooie aan Zeist was het Feestje.

1 like

Lekker naar de ladada toch! Haha kom zelf niet uit Zeist maar ben hier een paar keer geweest na wat verjaardagen op iets oudere leeftijd dan gangbaar is.

Zou er overigens niet aan moeten denken om dat huis te verbouwen. Maar ook niet om in een dorp te wonen. (Maar misschien als ik later groot ben)

Jezus wat een uitgeleefde woningen zeg! Geen een uitgezonderd.

2 likes

Kijkt iemand graveyardgirl nog? Zij filmde altijd in haar studio, niemand wist eigenlijk hoe haar huis eruit zag omdat ze dat niet wilde (tot Shane langs kwam en alles filmde haha). Dat vind ik wel echt knap van bunny, dat ze jaren lang vol heeft gehouden met die privacy.

8 likes

Lijkt me vanuit Dee’s uitgangspositie best leuk om dit huis aan te pakken (behalve dan dat het monumentaal is). Ze hebben er een jaar voor, ze is altijd “vrij”, ze woont nu in een fantastisch huis waar ze denk ik niet meebetaald en ze heeft gok ik zo’n beetje alle middelen van de wereld om zaken uit te besteden en direct goed te doen. Zijn wel de ideale omstandigheden.

Ik heb dit voorjaar een appartement verbouwd, had 1,5 maand, een drukke baan en spaargeld ging er rap doorheen. Met die stress zou ik het nooit meer doen.

8 likes