Haha ik zou voor die 80 euro de complete babycollectie kopen van de Zeeman denk ik haha.
Hahahahaha ik ging dingen die ze liet zien opzoeken en een zo’n onesie was 67 euro.
Juistem. Das toch… veel??? bizar veel.
Ik koop voor mezelf niet eens kleding van die prijs, laat staan voor een kind dat er na een maand weer uit is gegroeid
Voor dat geld koop ik een hele outfit voor mezelf inclusief schoenen
Eerst zei ze juist nog dat ze het zonde vond om veel geld uit te geven aan kinderkleding en dat ze het ook niet nodig vond als vrienden dure merken kochten voor haar kind. Mag natuurlijk veranderen van mening, maar ik vond het wel prettig dat ze er zo nuchter in stond
Voor dat geld koop ik een selectie ikeaknuffels.
Ik heb het idee dat zij een rompertje van €40 niet perse veel geld vind. Denk dat ze toen bedoelde dat ze dr niet in Louis Vuitton rompertjes zou stoppen.
Huh, is zij dat zelf op die foto’s? Ze ziet er zoo anders uit dan op bewegend beeld, wow (ja photoshop maar zo erg?!?!)
Volgens mij komt het ook deels omdat haar make-up heel anders/zwaarder is dan ze normaal draagt?
photoshop en de make-up die ze draagt is ook heel anders. Meestal heeft ze niet zoveel make-up op.
Sorry maar ik las in mijn hoofd steeds mayo als in mayonaise. Ik dacht al van hun? Wat moet een kind van 1 met mayonaise?!
Haha shit ja nu twijfel ik dus maar het is dus maillot. Oeps. Spreektaal versus mc donalds
Ik vind Alwin zo iemand die altijd alles in uitersten beleeft. Diepe dalen en dan weer hoge pieken.
Op die momenten realiseer ik me hoe erg ik buiten haar doelgroep val. En dat ik nooit juffrouw zou kunnen zijn.
Haha ja Bonnie is ook wel het prototype kleuterjuf. Ze maakt thuis zelfs herfsttafels en al dat soort projecten. Valt me mee dat ze nog geen plasketting hanteren in huis.
Zit misschien niet in de vlog
Een wat? Wat is dat? Ach, don’t wanna know…
Een ketting die je om moest doen bij de kleuters, als je naar het toilet ging. Geen idee of het dan was dat de kinderen of juist de juf wist dat er al iemand naar het toilet was.