Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Dit zijn de toelatingseisen voor die opleiding. Er staat wel echt dat het een post-HBO opleiding is.

Ja maar er staat alleen dat je hbo bachelor werk- en denkniveau moet hebben en geen diploma? Denk dat een eigen bedrijf zoals Cynthia heeft wel wordt gezien als werk- denkniveau?

2 likes

Ja dat vond ik ook gek inderdaad! Er staat niet dat je ook echt een HBO diploma nodig hebt. :thinking:

1 like

Cynthia en zelfreflecterend vermogen

afbeelding

52 likes

7.325€. Was Cynthia niet een van de bloggers die recentelijk had gezegd dat het financieel wat slechter ging?

Wat is er eigenlijk gebeurd met die boekenclub videos van Diana? Ze zou toch eens in de zoveel tijd een boek lezen tegelijk met kijkers en het dan bespreken. Daar heeft ze er een jaar geleden één van gemaakt (Boekenclub 1 genaamd :roll_eyes: ) en verder nooit meer iets mee gedaan.
Zo jammer want het was zo’n leuk idee en een keer iets anders dan het standaard youtube “ik koop een winkel/de kringloop leeg” of “ik word gesponsord om spullen te laten zien”.

Nu heeft ze sowieso al heel lang geen echte videos meer gemaakt behalve zo nu en dan een vlog maar ik zou het leuk vinden als ze daar serieus mee aan de slag ging.

3 likes

Tsja, dat zou kunnen, jammer.
Ik vond het juist leuk dat een meer mainstream youtuber ook eens iets met boeken deed.

2 likes

Hahahaha wtf, dat had ik nog niet eens gelezen joh. :rofl::rofl::rofl:

1 like

ja ik ken het

je moet ook met je energie een paard opzij duwen, een paard leiden etc. Die beesten zijn super sensitief en negeren je of vallen naar je uit als je zwak bent haha, wat dat betreft is het altijd wel genieten om iemand aan zo’n halster te zien sjorren terwijl 700 kilo paard NEE zegt.

15 likes

Ik heb paardentherapie gehad. En ik raad het niet aan.

6 likes

Toevallig wel :biggrin:

8 likes

lol dat verschil in views.

17 likes

Hahaha de schoolkinderen zijn net uit, dat is wel duidelijk

6 likes

In de stories van Paulien Tilstraaa staat zoiets van volg geen fake influencers maar inspiring creators. Sorry maar toen had ik echt ff een hele grote oogrol hoor :expressionless:.

19 likes

Hahahaha ohja want zij is zo inspiring en one of a kind :joy:

7 likes

Ik vermoed ook dat het puur door cijfers komt. Maar ik vind het ook wel stom om dan maar te blijven doen wat goed scoort. Voordat iets nieuws goed scoort kan het ook tijd kosten voor een nieuwe doelgroep om je te vinden. Ik mis dit soort dingen ook enorm op youtube eigenlijk. Het lijkt wel alsof er alleen youtubers zijn die elkaar kopieren en puur en alleen youtuber zijn en typisch youtuber dingen doen en dan youtubers die heel specifiek alleen maar één ding doen (boeken, kunst, etc.).

Ben super benieuwd, wil je vertellen?

Jahoor! Ik ben zelfs een week in Spanje geweest om op een paardenboerderij te werken, dus ik ging er wel helemaal voor.

Ik kreeg therapie met, logisch, een paard en een coach/therapeut. Je moest bijvoorbeeld zonder zadel rijden en het paard vertrouwen. Ook moest ik een paard uitzoeken en die proberen te lokken, als je dat niet ‘goed’ deed, liep het paard weg of ging het paard bijten. Het was dus steeds dat het paard jouw energie overnam & dat was ook wel echt zo.

Maar het was soms zo vaag en dan dacht ik: ‘ik heb nu voor heel veel geld een paard verzorgd, maar in het dagelijks leven heb ik met mĂ©nsen te maken’.

14 likes

Ik vind het jammer dat dit soort dingen bij YouTubers vaak als een nachtkaars uitgaan. Ik volg haar niet heel getrouw, maar kan me niet herinneren dat ze er ooit op teruggekomen is. Zij had ook een serie, girltalk ofzo?, Waarin ze allerlei onderwerpen besprak, dat is ook maar een of twee keer geweest.

3 likes

Hebben mensen hier naar Shane’s JS documentaire gekeken? Wat vinden jullie ervan? Kijken waard?