Ja ik vond het leuk om naar te kijken. Was bang dat het echt kontenlikken naar Jeffree zou zijn, maar Shane is volgens mij echt sceptisch naar Jeffree toe. Nou goed, het uur was zo om en heb zin in deel 2.
Safiya heeft een lippenstiftcollectie in samenwerking met Colourpop. Vind het echt leuk voor haar.
Heel mooi. Ik zou echt willen dat ik zo’n groene kleur kon hebben.
Ik wil die laatste kleur hebben
Zo’n mooie collectie!
CLZ? Inderdaad, ongezellige bende.
Oh wat leuk! Past helemaal bij haar
Wel jammer van die Photoshop
Ik vond dat ze serieus echt leuke dingetjes had uitgezocht voor ZL maar ff serieus: een majo voor een kind dat overal kruipt, klimt, smeert etc… van 39 eu per stuk? En ze koopt er ff 4 ofzo. Plus rompertjes ala 40 eu per stuk (HALLLOO HEMAAA) en alles van petiiit buteauuuu. Niks mis mee, mooie kwaliteit etc en ze heb de moneyy maar oke. Nee dat geld heb ik niet. En zou ik zeker niet uitgeven aan een majo. En en romper. In combi met kots, modder etc en gaten hahaha.
Haha ik zou voor die 80 euro de complete babycollectie kopen van de Zeeman denk ik haha.
Hahahahaha ik ging dingen die ze liet zien opzoeken en een zo’n onesie was 67 euro.
Juistem. Das toch… veel??? bizar veel.
Ik koop voor mezelf niet eens kleding van die prijs, laat staan voor een kind dat er na een maand weer uit is gegroeid
Voor dat geld koop ik een hele outfit voor mezelf inclusief schoenen
Eerst zei ze juist nog dat ze het zonde vond om veel geld uit te geven aan kinderkleding en dat ze het ook niet nodig vond als vrienden dure merken kochten voor haar kind. Mag natuurlijk veranderen van mening, maar ik vond het wel prettig dat ze er zo nuchter in stond
Voor dat geld koop ik een selectie ikeaknuffels.
Ik heb het idee dat zij een rompertje van €40 niet perse veel geld vind. Denk dat ze toen bedoelde dat ze dr niet in Louis Vuitton rompertjes zou stoppen.
Huh, is zij dat zelf op die foto’s? Ze ziet er zoo anders uit dan op bewegend beeld, wow (ja photoshop maar zo erg?!?!)
Volgens mij komt het ook deels omdat haar make-up heel anders/zwaarder is dan ze normaal draagt?
photoshop en de make-up die ze draagt is ook heel anders. Meestal heeft ze niet zoveel make-up op.