Sorry maar ik las in mijn hoofd steeds mayo als in mayonaise. Ik dacht al van hun? Wat moet een kind van 1 met mayonaise?!
Haha shit ja nu twijfel ik dus maar het is dus maillot. Oeps. Spreektaal versus mc donalds
Ik vind Alwin zo iemand die altijd alles in uitersten beleeft. Diepe dalen en dan weer hoge pieken.
Op die momenten realiseer ik me hoe erg ik buiten haar doelgroep val. En dat ik nooit juffrouw zou kunnen zijn.
Haha ja Bonnie is ook wel het prototype kleuterjuf. Ze maakt thuis zelfs herfsttafels en al dat soort projecten. Valt me mee dat ze nog geen plasketting hanteren in huis.
Zit misschien niet in de vlog
Een wat? Wat is dat? Ach, donât wanna knowâŠ
Een ketting die je om moest doen bij de kleuters, als je naar het toilet ging. Geen idee of het dan was dat de kinderen of juist de juf wist dat er al iemand naar het toilet was.
Denk om te stimuleren dat kinderen ĂŒberhaupt naar de wc gaan i.p.v. in hun broek schijten?
Het is zodat de kinderen niet allemaal tegelijk naar de wc kunnen om daar ff te gaan keten. Ook een vorm van overzicht, als er een kind mist kun je eerst checken of de ketting weg is. En het leert kleuters om geduld te hebben.
En ook andersom, als de ketting weg is weet je dat de wc bezet is en je dus niet nog een kind moet laten gaan.
Ik las hier laatst over de afwezigheid van Sheling op youtube en andere social media, dit staat er inmiddels in haar instagram bio:
Ik wil laten weten dat het goed met mij gaatâ€ïž Bedankt voor jullie geduld en ik hoop dat jullie mij de tijd gunnen voor de laatste puzzelstukjesâ€ïž
Maar oooooh, die wc-kettingen zijn zo smerig haha. Als ik ze ergens in de hal vind raak ik ze niet aan haha.
In de middenbouw hebben we gelukkig wc-eendjes (één roze en één blauwe badeend). Die zetten ze dan gewoon op hun tafel als ze naar de wc gaan.
Waarom gebruiken sommige vloggers zoveel verkleinwoordjes?
âwe gaan even een koffietje drinkenâ
âwe hebben even een bikinietje aangetrokkenâ
âzo lekker dat we ook deze momentjes van rust hebben, dan kunnen we gewoon liggen en hoeven we niets te doen, dat is ook wel eens fijnâ
âWe hebben van deze doekjes en een brilletje gekregenâ (sjaal en vet grote bril )
âwe lopen even een rondje om fotootjes te makenâ
âwe gaan een drankje, doen hier is ons tafeltjeâ
âwe gaan naar het privĂ© eilandjeâ
âvandaag is ons vrije dagjeâ
âDit strandjeâ
âDit bedjeâ
âdesinfecteergelletje, handcrĂšmepjeâ
âmet je voetjes pootjebadenâ
âwe beginnen met een ontbijtje, acaibowltjeâ
âtijd om gedag te zeggen tegen mân kamertjeâ
âIk heb nog een tropisch outje aanâ
âhondje en katje, onze diertjesâ
Ze zijn niet allemaal even erg, maar samenâŠ
Sowieso, koffietje, waarom hoor je dat ineens overal? en dan bedoel ik niet in het Vlaams waar het gangbaar is maar Nederlanders die dat ineens gaan zeggen omdat het blijkbaar hip klinkt?
Haha een plasketting, geniaal bedacht. Al vind ik Bonnie en Nick wel echt super leuk <3
Ik vind de skincare routine van Doutzen wel indrukwekkend. Bijzonder dat haar huid lekker gaat op zoveel producten en zulke dikke lagen. Ik vond het wel een leuk filmpje om te kijken, ze heeft een fijne stem. En ik ben zelf ook geĂŻnspireerd geraakt om weer goed voor mân huid te zorgen.
Van âlookjeâ krijg ik ZO de rillingen . In dezelfde categorie als âbloedjesâ mbt kinderen
@Jip @Reflect ze zegt ook dat ze dit niet elke avond doet he, meestal 1 keer per week en voor iedere dag gebruikt ze maar 4 producten.
Jenniefromtheblog heeft een artikel over ondernemen geschreven.
3. Een hechte following is ontzettend waardevol
Er wordt mij vaak gevraagd hoe ik het toch steeds weer aandurfde om iets nieuws naast het bloggen en Instagrammen te proberen. Ik geef dan altijd als antwoord dat ik het waarschijnlijk niet gedurfd zou hebben als ik mijn blog, Instagram en dan vooral de volgers daarop niet zou hebben. Ik kon mijn ideeĂ«n altijd voorzichtig uitproberen. Als ik een agenda op het oog had die ik wilde importeren en doorverkopen dan liet ik er eentje nonchalant in mijn stories zien en testte ik of er vraag naar was. Als er dan een overvloed aan berichtjes met âwaar is die van?â binnenkwam, wist ik dat ik ermee aan de slag kon. Ik had namelijk bevestiging dat ik een publiek kon bereiken dat het wilde kopen. Ik hoefde nooit vanaf nul te beginnen en dat maakte het makkelijker om de stap te zetten. Ik heb enorm bewondering voor mensen die een onderneming beginnen zonder ervaring of groot netwerk/bereik. Wat lijkt het me lastig om de eerste klanten te krijgen.
Ik vind het leuk om dit nu eens te lezen en heel eerlijk dat ze het gewoon zo opschrijft. Die volgers heeft ze natuurlijk ook zelf opgebouwd, maar het is fijn om eens iemand eerlijk te horen zeggen dat dat het ook makkelijker maakt om andere nieuwe dingen te proberen/een succes te laten worden.
En nog een deel online.