ja maar om een hypotheek van 470.000 te kunnen krijgen heb je best wel een (in mijn ogen) bizar inkomen nodig
Oh god, jij hebt dat lettertype
Ik heb het huis gevonden op funda, maar ziet er in ieder geval beter uit dan het huis van Dee. Er moet nog wel stevig verbouwd worden.
Ja maar misschien samen met iemand. En ouders die garant staan en veel eigen inbreng. Geen idee het is ook bizar hoor haha. Ik ben ouder dan dat zij zijn en ik kan nog echt geen huis kopen, zelfs niet een die veel goedkoper is haha.
Mân vriend en ik hebben nu beide nog een huurwoning, maar heb eens uitgerekend hoeveel we kunnen lenen en dat is âŹ600.000 terwijl we beide een een HBO functie hebben. Als je met zân tweeĂ«n bent gaat het heel snel omhoog.
Edit: we hebben geen spaargeld en willen nog een jaar naar het buitenland voor werk. We zitten voorlopig goed.
Ja! Erg he. Ooit zo ingesteld en nooit meer veranderd. Weet niet beter meer
Nee is ene Kevin. Sowieso een experiment dus, wat dom.
Wat is precies de hypothese van dit experiment dan
Ik ga even een edit doen haha. Beide HBO functie in het sociaal domein en techniek.
Is gewoon een vriend. Zie alle âgrapjesâ in de comments.
Idd ene Kevin, aan de profielfoto te zien rijdt hij ook paard. Denk met vrienden op vakantie en een experiment.
haha ja, ik vind dat ik het heel goed heb en niks tekort kom, en met mijn inkomen kan ik een hypotheek op een garage krijgen ongeveer
5 sec googlen toont me dit:
voor een huis van 470.000 is naar schatting een bruto inkomen van ruim 90K nodig, en âDit is op basis van één inkomen. Als je een partner hebt die ook inkomen heeft, zal het inkomen van jullie samen hoger moeten zijn om dit huis te kopen.â
maar laten we voor de gein zeggen dat je 100K (!) eigen geld inbrengt, dan schatten ze ⏠78.983 op 1 inkomen, hoger samen.
die getallen door de helft vind ik een behoorlijk inkomen voor zulke jonge mensen.
Ik blijf wel gewoon tot mân dood in een huurhuis wonen als ik die bedragen zo lees
Wat mij verbaasde is dat Manon Tilstra er ook bij stond en ze daar zelf niks over heeft gezegd
Of dus overwaarde haha!
Alwin heeft ook een story geplaatst dat hij met Saske heeft âbijgepraatâ
Omdat het kan
Wist ik het maar
Heb jij t blad? Wil je fotoâs maken en hier delen?