En dan ook nog:
Ik zit aan mijn ontbijtje
Even een wasje doen
We liggen al op bedje
Maar theetje is ook verschrikkelijk
En dan ook nog:
Ik zit aan mijn ontbijtje
Even een wasje doen
We liggen al op bedje
Maar theetje is ook verschrikkelijk
En vergeet vriendinnetje(s) niet!
Dinnetje(s) is nog net wat erger
Ik voel me nu echt een beetje rtl boulevard, maar het blijft me fascineren hoeveel geld mensen hebben. Dee’s tweelingzus gaat naast haar wonen, die huizen kosten ongeveer 350.000 per stuk. Komt nog kostenkoper bij en makkelijk een ton om er uberhaupt iets bewoonbaars van te maken Want het ziet er niet uit. Zijn die ouders dan zo vrijgevig of is dat zusje met 100.000 volgers al succesvol genoeg of heeft zij zo’n goede baan? Ben toch enigzins jaloers op dat dit op je 22ste kan. Waar haal je op die leeftijd 470.000 euro vandaan?
Eigenlijk is de vraag meer: wat doe ik verkeerd?
Lijkt me verschrikkelijk. Als welk familielid dan ook naast me zou komen wonen zou ik zelf een nieuwe plek gaan zoeken.
Sinds wanneer heeft Dee een tweelingszus. Ik ben in shock.
Als je daar zo’n hoge hypotheek voor krijgt, ga ik toch even met mezelf in beraad wat mijn privacy me waard is.
Het zou mij niks verbazen als haar ouders hebben bijgedragen of Dee misschien. En veel gespaard gok ik.
Haha ja bij deze dames weet ik het niet.
Maar ik weet dat wij ook ri zo’n huis gaan medio 2020 (wordt gebouwd). En midden 20 zijn.
Wij hadden alle bij vrij snel een goede baan met vast contract, ik tijdens m’n studietijd al. Altijd 20u gewerkt naast bachelor en dus ook geen studieschuld. En daarmee vroeg (20-21jr) ingestapt in de woningmarkt. Die is nu zo gestegen, dat we echt enorme overwaarde hebben…
En zo doende - midden 20 en dat bedrag
Maar dat bedrag zou ze toch alleen hoeven neer te leggen als ze het zonder hypotheek zou nemen. Of heb ik zo weinig verstand van huizen kopen hahah.
ja maar om een hypotheek van 470.000 te kunnen krijgen heb je best wel een (in mijn ogen) bizar inkomen nodig
Oh god, jij hebt dat lettertype
Ik heb het huis gevonden op funda, maar ziet er in ieder geval beter uit dan het huis van Dee. Er moet nog wel stevig verbouwd worden.
Ja maar misschien samen met iemand. En ouders die garant staan en veel eigen inbreng. Geen idee het is ook bizar hoor haha. Ik ben ouder dan dat zij zijn en ik kan nog echt geen huis kopen, zelfs niet een die veel goedkoper is haha.
M’n vriend en ik hebben nu beide nog een huurwoning, maar heb eens uitgerekend hoeveel we kunnen lenen en dat is €600.000 terwijl we beide een een HBO functie hebben. Als je met z’n tweeën bent gaat het heel snel omhoog.
Edit: we hebben geen spaargeld en willen nog een jaar naar het buitenland voor werk. We zitten voorlopig goed.
Ja! Erg he. Ooit zo ingesteld en nooit meer veranderd. Weet niet beter meer
Nee is ene Kevin. Sowieso een experiment dus, wat dom.
Wat is precies de hypothese van dit experiment dan