Ik merk ‘in de praktijk’ wel dat ouders steeds vaker liever tijdens leven al een geldbedrag/bedragen schenken dan dat ze wachten tot ze dood zijn. Dat best veel mensen tussen de 20-25 van hun ouders een ton geschonken krijgen zonder dat de ouders heel rijk zijn.
(Als je een ton kunt schenken ben je uiteraard ook niet arm, maar met heel rijk bedoel ik miljonair ofzo.)
Haha ja ik wil net zeggen, een ton schenken zonder dat je heel rijk bent gaat toch niet?
Ja idd! Veel ouders schenken wanneer hun een kind dan een huis koopt want dat kan belastingvrij tot iets meer dan een ton, best slim dan zo.
Ja please
Klopt maar vroeger deden alleen de aller rijksten het en nu doen ook de rijken maar niet miljonair-rijken het.
Ik word depressief van al dat huizenpraat want ik zit nog bij mijn ouders met mijn HBO salaris en blijf hier waarschijnlijk voor eeuwig met mijn katten dus kom wie weet er een leuker onderwerp? Laat ik het heft in eigen hand nemen.
Iemand een mening over het nieuwe haar van Cynthia?
niet mijn smaak maar veel plezier ermee
Heeeel tof
Niet mijn smaak maar staat haar wel!
Vind de kleur haar wel goed staan maar niet echt matchen met haar kledingstijl etc.
ik krijg een beetje Taffie-van-Zoop en Kim-Lian-backinthedays vibes van deze kleuren
Vooral grappig dat ze nu een keer #spon heeft voor Goldwell Elumen, dat gebruikt ze nu echt al jaaaaaren. Leuk dat dat verhaaltje een keer echt klopt haha (net zoals bij Willemijn met die fotoboeken bijvoorbeeld).
Kleur vind ik persoonlijk niet zo, ik denk dat wat natuurlijker bruin heel mooi zou staan maar ach als zij er blij mee is. Het misstaat ook zeker niet.
Doet me denken aan een drop-fruit duo maar ze kan het wel hebben
Hmmmm… nee, vind ‘t niet zo. Beetje reigerlook 2.0.
Hahaha ‘mijn lokken in de ochtendzon’. Er is maar 1 persoon die zoiets kan zeggen.
Nee denk niet dat je een sloeber bent haha. Ik werk waar je dat moet regelen, dus ik kom dat dagelijks tegen en het valt me op dat het veel vaker gebeurt dan een paar jaar geleden.
Natuurlijk weet je nooit zeker waar iemand zijn geld vandaan heeft maar ik kan me niet voorstellen dat je in het geval van die tweelingzus met die paar views een hypotheek kunt krijgen van 3-4 ton. Dus vandaar dat ik hier meteen aan dacht. Of doet zij mega goede spon?
*(Ik vind dat dus mega interessant, waar (jonge) mensen hun geld vandaan hebben. Een beetje ordinair wel om over te speculeren maar goed ben toch nieuwsgierig.)
Denk ook niet dat dat iets is wat snel omhoog komt bij gesprekken toch
Oh ik dacht dat je het had over ouders die bijdragen aan een koophuis
Maar ik vraag me af hoe dan…
Hey lizzy ik heb een huis gekocht!!’ En jij zegt gefeliciteerd!! En dan zeggen ze ja mn ouders hebben 2 ton ingelegd hoor, anders kon ik het niet betalen
Dat kan ik me dus niet voorstellen?