Ik ga even een edit doen haha. Beide HBO functie in het sociaal domein en techniek.
Is gewoon een vriend. Zie alle âgrapjesâ in de comments.
Idd ene Kevin, aan de profielfoto te zien rijdt hij ook paard. Denk met vrienden op vakantie en een experiment.
haha ja, ik vind dat ik het heel goed heb en niks tekort kom, en met mijn inkomen kan ik een hypotheek op een garage krijgen ongeveer
5 sec googlen toont me dit:
voor een huis van 470.000 is naar schatting een bruto inkomen van ruim 90K nodig, en âDit is op basis van één inkomen. Als je een partner hebt die ook inkomen heeft, zal het inkomen van jullie samen hoger moeten zijn om dit huis te kopen.â
maar laten we voor de gein zeggen dat je 100K (!) eigen geld inbrengt, dan schatten ze ⏠78.983 op 1 inkomen, hoger samen.
die getallen door de helft vind ik een behoorlijk inkomen voor zulke jonge mensen.
Ik blijf wel gewoon tot mân dood in een huurhuis wonen als ik die bedragen zo lees
Wat mij verbaasde is dat Manon Tilstra er ook bij stond en ze daar zelf niks over heeft gezegd
Of dus overwaarde haha!
Alwin heeft ook een story geplaatst dat hij met Saske heeft âbijgepraatâ
Mijn vriend en ik zouden zoiets ook kunnen betalen (mits ik ooit een vast contract krijg), ook jong ingestapt in de woningmarkt en overwaarde. Verschil is dat wij beiden mid-twintig/eind twintig zijn (vind ik een verschil met net twee weken 22), met zijn tweeën zijn en geluk hebben dat ons huis in waarde stijgt. In ons eentje zouden we beiden niet eens in de buurt komen. Wat ik oprecht wel zou willen, want ik zie echt op tegen een volgend huis waarin we nooit zonder elkaar zouden kunnen wonen en dus afhankelijk zijn van elkaars inkomen. (Vandaar dat ik ook zo benieuwd ben of dit iets is wat ze op influencerloon + werk doet)
Hier moest ik keihard aan om lachen. Stucwerk van muren aftikken en er zo uit zien terwijl je âalleen een washandje over je hoofd hebt gehaaldâ. Impossible. Ik haalde het gruis op een begeven moment zelfs uit mijn bh/onderbroek.
Omdat het kan
Wist ik het maar
Stiekem had ik haar verzorgde kluslook best willen hebben. Handig lijkt me anders, maar ik maak nu dus een album van de verbouwing van ons appartement. Ben op alle fotoâs een soort wandelend spook met slaaptekort.
Heb jij t blad? Wil je fotoâs maken en hier delen?
Ik merk âin de praktijkâ wel dat ouders steeds vaker liever tijdens leven al een geldbedrag/bedragen schenken dan dat ze wachten tot ze dood zijn. Dat best veel mensen tussen de 20-25 van hun ouders een ton geschonken krijgen zonder dat de ouders heel rijk zijn.
(Als je een ton kunt schenken ben je uiteraard ook niet arm, maar met heel rijk bedoel ik miljonair ofzo.)
Haha ja ik wil net zeggen, een ton schenken zonder dat je heel rijk bent gaat toch niet?
Ja idd! Veel ouders schenken wanneer hun een kind dan een huis koopt want dat kan belastingvrij tot iets meer dan een ton, best slim dan zo.
Ja please
Klopt maar vroeger deden alleen de aller rijksten het en nu doen ook de rijken maar niet miljonair-rijken het.