Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik vind het best wel tof dat ze zo open zijn over de bedragen die worden verdiend. 20 miljoen voor een oogschaduw palet?!
Ah en dat moment dat Shane moest huilen raakte me wel hoor. Nu al zin in de ‘tea’ afleveringen!

6 likes

Ik word echt zo somber van al dit gepraat over ouders die dingen betalen en jonge mensen met enorm dure huizen. In mijn omgeving zit echt iedereen (30-35 jaar) echt helemaal vast in deze ellendige huizensituatie en kunnen we allemaal geen kant op.

42 likes

Mee eens! Denk inderdaad dat het ligt aan mijn omgeving, hier lijkt dat heel normaal te zijn. Ergens fijn om te horen dat het niet iets vanzelfsprekends is. Al gun ik natuurlijk iedereen een leuk plekje om te wonen. Ook is iedereen al (voor hun 30e) bezig met kinderen enz. wat ook anders lijkt te zijn in de stad (gemiddeld). Verdeling man/vrouw is ook nog dat de vrouw dan parttime werkt en voor kinderen zorgt en de man fulltime terwijl dat bij ons thuis persoonlijk andersom is. Ik kan daarin soms best provocerend reageren.

Ik vind het daarom op dit forum zo fijn, dan kom je wat meer uit de bubbel van je eigen omgeving. Meer uiteenlopende meningen en levens.

2 likes

Haha oh shit, het is zo makkelijk op te lossen!

2 likes

Eigenlijk is het gewoon triest dat dit zo’n discussie ontketent want dat laat echt zien hoe erg het iedereen bezighoud. We gaan weer naar een maatschappij waar het kapitaal van je ouders de meest bepalende factor is in jouw toekomst.

Maar goed om even b2b te gaan:
Ik vind Shane zijn docu tot nu toe erg interessant. Ik vind Jeffree niks maar hij is gelukkig aardig tegen Shane. Ik hoop dat het objectief blijft.

18 likes

Ah. Dat verklaard een hoop. Ik vind Avo’s echt intens ranzig. Mijn man ook. Onze zoon ook

Ik heb deze story van Jessie gerapporteerd. Ik vind het een beetje apart dat ze zo openlijk aan de poppers zit.
Ondanks dat ze zelf ook zegt dat ze geen rolmodel is hoeft ze het ook niet zo openlijk op Instagram te delen.

32 likes

Omg zo stoer. Is poppers eigenlijk een illegale drug of is het zoiets als lachgas?

Het is illegaal maar heel makkelijk te verkrijgen bij bepaalde soort winkels.

1 like

Waar blijft trouwens de video van Jessie met Alice? Die zou toch een week na Alice haar video gepost worden? :thinking:

1 like

Ik kan hem nog zien. Volgens mij blokkeert instagram het als je het rapporteert.

Ik vind het juist apart om dat te rapporteren. Dat moet ze toch helemaal zelf weten?
Of het verstandig is, is een tweede. Kan ze zelf de verantwoordelijkheid wel voor nemen.

15 likes

Ja moet ze zelf weten. Maar dat met een geposeerde foto’s delen vind ik heel iets anders eigenlijk.

2 likes

Er mag zoveel niet, ze doet niemand er toch pijn mee? Vind dat zo lafjes. Haar rapporteren als ze vlogs opneemt achter het stuur snap ik, daarmee brengt ze anderen in gevaar.

Zo heftig zijn poppers ook niet, het is niet alsof ze heroïne in iemands oogbal injecteert.

14 likes

Hahahaha. Zou wat zijn.

13 likes

Ik heb het ook gerapporteerd

2 likes

&proud

4 likes

Wat iedereen achter gesloten deuren doet, zal mij een worst wezen maar ik heb er moeite mee dat ze het op Instagram gooit.

Het is niet voor niets illegaal.

11 likes

Ik had tot 3 minuten geleden echt nog nooit van poppers gehoord.

14 likes

5 likes