Tata’s gonna tattletale
Poppers daar gaat je achterdeur toch van openstaan? Of is dat iets anders
hahaha dit is zo goud.
oei
Ik wacht nog steeds op die wind… “laat maar waaaaien, laat maar waaaaien”
Is dit ook niet zo duur omdat hij nu veel op tv is? Zou me niks verbazen als hij over een paar maanden voor veel minder te boeken is, maar dan heb je er niks meer aan
Wowww, furtjuh is bekend, maar zo bekend? Hoeveel zal Chantal Janzen wel niet vragen?
Ik zie zelf ook echt een duidelijke tweedeling in mijn omgeving. Enerzijds de mensen waarbij ouders hebben bijgedragen (schuldenvrij studeren, forse schenking), anderzijds de mensen waarbij dat niet zo is. Het maakt zo’n ongelofelijk groot verschil. De ene groep bouwt kapitaal op, de ander is (meer dan) zijn halve inkomen kwijt aan de huur van een woning die dat vaak echt niet waard is, maar dit daar wel vast. Ik vraag me echt af wanneer de politiek serieuze stappen gaat ondernemen, want ik ben best bang voor wat deze kloof voor de toekomst gaat betekenen. Er moet in mijn ogen echt iets flink gaan veranderen.
Vind dat zelf inderdaad een pleister op een natte wond. De echt slopende zaken (beleggers die starterswoningen van de markt kapen) blijven zo makkelijk buiten schot.
Ik heb eigenlijk nog nooit gereageerd (eerder een meelezen), maar op vlak van huizen aankopen lijkt er mij zo’n groot verschil te zitten tussen BE en NL? Ik ben zelf Belg en merk dat mensen met een relatief ‘beperkt’ budget ook al op jonge leeftijd een eigen woning kunnen kopen. Eigenlijk gek dat het zo kan verschillen van land tot land. Ook qua procedures en regulering zit alles compleet anders in elkaar.
Ja de huizen zijn over het algemeen ook goedkoper in Belgie. Ik las laatst een artikel dat Nederlanders die bij de grens wonen steeds vaker een huis in Belgie gaan kopen.
Mijn zusje is single en probeert een appartementje te kopen, (die zijn al overpriced) maar worden ook nog boven de vraagprijs zonder bezichtiging direct opgekocht door investeerders die het gaan verhuren.
Zo kom je nooit aan een leuk huisje met een ‘klein’ budget. Ook zoiets belachelijks.
Mijn partner wilde eerst gaan huren en daarna gaan kopen maar ik wilde eerst dat we beide thuis bleven wonen om zo te kunnen sparen. Op die manier hebben we gelijk een koophuis kunnen kopen. We hadden ook wel heel erg veel geluk gehad dat we een redelijk goedkoop huisje hadden gevonden, maar we hadden er bewust niet voor gekozen om te gaan huren na onze studietijd.
Ik merk dat ik zelf een beetje treurig word doordat steeds over die huizen en ongelijkheid gaat. Ik heb dat zelf ook maar om elke keer dit leuke topic daar over te laten gaan vind ik ook jammer!
Zag op Twitter deze discussie. Ik weet niet waarom maar ik vind die Suuz altijd een beetje storend. Heb het gevoel alsof zij, als het over haar BN-er vrienden gaat, altijd in de verdediging schiet.
Zij schiet over alles in de verdediging, haha
Onze lonen liggen natuurlijk wel een stuk lager…
Drugsgebruik is in Nederland niet illegaal. Alleen handel en bezit is verboden. Poppers vallen onder de geneesmiddelenwet, en gebruik en bezit van gebruikershoeveelheden hiervan vallen niet onder deze wet. Wat ze doet (gebruik, evt bezit van gebruikershoeveelheden) is dus gewoon legaal.
Of je vindt dat ze dit zou moeten doen omdat ze een rolmodel zou moeten zijn, dat is een andere discussie. Ik vind van niet, ze is youtuber, geen schooljuf, een goed rolmodel zijn is niet haar taak en daar heeft ze ook niet om gevraagd. Ze laat op Instagram en YouTube zien hoe haar leven er uit ziet, en dit hoort daar blijkbaar ook bij. Moet ze zelf weten. Als kinderen dit niet mogen zien dan moeten hun ouders maar letten op wat ze doen (vind ik dan hè). Daarnaast snappen kinderen toch niet wat ze aan het doen is, alsof die weten daar ze aan zit te ruiken.
Haha ik snap niet zo goed waarom zij lachgas en poppers onder een andere categorie vindt vallen dan coke, heroïne en xtc. Alsof die tweede categorie allemaal heel overeenkomstig is.
Ik snap iets niet. Ik kijk het tweede deel van de serie over Jeffree en ze laten zien hoe hij de merch van James verkoopt? En dan zegt Jeffree ook nog: he is like my little brother. Maar hij heeft zich toch heel erg anti-James uitgelaten tijdens Tati-gate. Dit kan toch niet heel ver daarvoor zijn. Is Jeffree dan echt zo’n fake-ass bitch? Im shooketh.
En gaat Shane ooit stoppen met naar de wc gaan