Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik ook niet! iemand toevallig een samenvatting :blush:?

Zij heeft dat toch ook niet zomaar gefixt? Ze heeft daar waarschijnlijk hard voor gewerkt, prima toch.

2 likes

ik heb er even heel snel doorgeklikt en het is echt uit. Jammer wel

2 likes

Ze hebben het samen besloten en hij zegt ook wel dat ze samen iets moois hebben meegemaakt en dat hij dat niet wil vergeten, dus hij staat er wel volwassen in voor mijn gevoel! Denk dat het zeker een goeie ervaring was.

7 likes

Jammer voor Alwin! :pensive: Hij ziet er ook best verslagen uit in het gesprek.

Wat ik dan wel gek vind is dat hij zegt dat hij het niet zo fijn vindt dat mensen hem gingen vragen naar de relatie, en dat hij dat zelf niet zou doen enzo. Aangezien hij haar letterlijk in iedere video liet zien of benoemde en heel Instagram volgooide met foto’s van haar, is het niet heel gek dat mensen ernaar speculeren als het ineens helemaal stil is. :roll_eyes: Hij heeft haar ook zelf zo naar zijn publiek gegooid, dus dan vind ik het niet gek dat mensen speculeren dat het uit is (of ernaar vragen).

13 likes

Ik word hier bijna aggressief van. Ja de trein is een zeer geschikte werkplek als je niet verplicht in de spits moet reizen en geld hebt voor een eerste klas ticket.

De rest van het plebs zit opgepropt in de tweede klas of staat in het gangpad te balen voor het leven. Terwijl je omringt bent met de aroma’s van mensen die denken dat douchen in de ochtend of douchen in het algemeen, overrated is.

Ze moeten Cynthia eens ‘s ochtends in een trein zetten die vanuit Utrecht naar Amsterdam Zuid rijdt, krijgen we over twee jaar een boek over traumaverwerking.

40 likes

Sorry, wat?

47 likes

Heeel veel mensen vinden dat dus wel super fijn. Het is echt een beetje een trend zoals mukbang. Er zijn echt duizenden studietubers. Ze maakt trouwens niet enkel dit soort video’s maar ook video’s met studietips. Je hebt ook studietubers die meer zelf in beeld zijn en hun leven op de universiteit vloggen. Ik vind haar dus niet zo boeiend omdat ze niet echt in beeld wil, maar ik snap dat ook wel weer voor haar latere carrière.

3 likes

Eender van = een of ander en verder dan dat kom ik ook niet

2 likes

Oooh wow bij mij valt nu hetzelfde kwartje. Grappig om iemand dan online weer ergens anders terug te zien

1 like

Brr en dan heb je eens een plekje in een stiltecoupe gevonden, zit er iemand de hele reis lang op een laptop te tikken en te klikken met zelf een noisecancelling koptelefoon op. Maar dat is misschien mijn persoonlijke ergernis :stuck_out_tongue:

8 likes

Ja dat betekent het. Is toch niet zulke wartaal?

4 likes

Nog even inhakend op het onderwerp van Bonnie die opmerkte dat je (quote gechargeerd) door kunt werken met kanker: Ik word hier toch zo agressief van! Ik ben zelf al jaren chronisch ziek en volledig afgekeurd. Je wil niet weten hoe vaak mensen wel niet tegen mij hebben gezegd dat ik toch best vanuit huis iets op zou kunnen zetten, of bv een boek zou kunnnen schrijven over mijn situatie. Of vrijwilligerswerk zou kunnen doen. Mensen… if only! Ik zit niet voor de lol thuis, ik zit ook niet niks te doen. Ik ben dag in dag uit bezig te overleven en ben al blij als ik heb kunnen douchen. Mensen snappen vaak echt niet wat ziek zijn inhoudt. En dat chronisch ziek zijn dus ook letterlijk CHRONISCH betekent. Zucht… Sorry, beetje persoonlijke rant geworden, maar moest even luchten. Please continue! :slight_smile:

49 likes

Zit nu te kijken, ingewikkeld altijd. Gelukkig zijn relaties die niet voor altijd zijn niet mislukt (in mijn optiek) en is hij blij met de ervaring.

1 like

Had ze trouwens al een pony of zijn dit de befaamde breakup bangs?

5 likes

Volgens mij was ze al wel heel erg into paarden, wat ik hier opving?

grapje sorry

56 likes

18 september was het blijkbaar al uit. (Ze had idd daarvoor nog geen pony.)
Ze hebben het samen besloten en hij gaat niet vertellen waarom. Over dramatische muziek gesproken, naast Bonnie kan Alwin er ook wat van lol.

Toen Michelle in beeld kwam, kwam er reclame en ben ik afgehaakt.

1 like

Ik vraag me door deze vluchtige relatie i.c.m. het constante geplug van de social media van Michelle af of er mensen zijn die bewust een relatie met een influencer nemen voor de followers. Of zelfs een samenwerking met de influencer. Even een fake relatie nemen voor de followers en dan krijg je een X percentage van mijn inkomsten.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het bij hun het geval is, maar ik vroeg me af of dit een ding zou zijn wat mensen echt zouden doen

6 likes

kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit niet gebeurt

9 likes

Ja zeer zeker

1 like