Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Misschien kun je Alwin een bericht sturen?

Oh nee die antwoordt niet.

5 likes

Dankjewel, precies!

1 like

Vind het erg rot voor je dat je je erin herkent, maar het is ook wel fijn om te lezen dat mensen het herkennen. Ik vind Bonnie altijd leuk om te volgen (op wat irritaties na) maar zo’n opmerking als waar we het nu over hadden zorgt er echt voor dat ik me even ergens overheen moet zetten om weer verder te kijken. Misschien zielig van mij, maar dat is dan maar zo.

Mijn single hart huilt. Ik vond ze leuk samen en had het ze gegund.

Helaas werkt het niet altijd goed uit

3 likes

Dus ik maak weer kans bij Alwin. Leuk :relaxed:

6 likes

Video niet gezien maar ik vraag me af of hij een volgende relatie ook weer zo meteen vol aan z’n following gaat laten zien. Lijkt me namelijk echt niet verstandig.

3 likes

Ik weet niet of je dit wilt horen en anders neem ik mijn woorden terug, maar ik vind het erg voor je dat je situatie zo is. Ik snap ook dat je de woorden van Bonnie kwetsend vindt. Ik denk niet dat ze het heeft gezegd om mensen te kwetsen, maar dat het puur ontwetendheid en naĆÆviteit was. Soms zeggen mensen binnen een paar seconden dingen waar ze spijt van krijgen of die ze niet zo bedoelden. Het jammere is dat het van haar opgenomen is (en ze niet meer in de afleveringen wilt knippen).
Heb je haar daarover een bericht gestuurd? Zij lijkt mij wel het type die jouw ā€œklachtā€ serieus zou nemen en er serieus ervan zou leren. Misschien dat ze dan in de volgende podcast er iets over kan zeggen, zodat haar kijkers en luisteraars er ook iets meer over kunnen leren (en dat het niet zo makkelijk is als het lijkt).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar woorden niet zo kwetsend vond overkomen, maar door jouw bericht besef ik dat het voor anderen niet zo gemakkelijk is zoals ze zei

6 likes

Ik volg dus de hele thread hierover op Gurugossip, would recommend :grimacing:

1 like

Ik vind het zorgelijk dat ze bewust voor een filmpje naar de slechtste tattoƫerder gaat. Ja, ze vertelt er wel het een en ander bij, maar het is wel iets anders dan een kapper of restaurant.

3 likes

Ze lijkt op Marnie van Geordie Shore

11 likes

Ik kijk die hele serie niet maar kreeg dit net aangeraden op Youtube.

Ik vind het wel juicy informatie over dat Nikkie maar 50.000k kreeg voor een palet wat 10 miljoen heeft opgebracht. Plus dat ze zelf een goed palet had terwijl achter haar rug om het klootjesvolk slechte kwaliteit paletten kreeg.

2 likes

Ze tweette er van de week zelf ook over, dat achter haar rug om de formules waren veranderd en het haar jaren heeft gekost weer haar geloofwaardigheid terug te krijgen.

Ik heb helemaal geen probleem met je berichtje hoor! Ik snap dat je je afvraagt of ik het erg vind als mensen medelijden met me hebben. Ik vind dit niet erg, in zoverre dat ik het juist fijn vind als mensen af en toe juist wel even beseffen dat chronisch ziek zijn gewoon echt een rotsituatie is. Ik ben niet iemand die veel aandacht hierom wil, maar gewoon een beetje begrip is meer dan genoeg! Ik denk trouwens ook echt niet dat Bonnie bewust een kwetsende opmerking heeft gemaakt. Onwetendheid ligt waarschijnlijk ten grondslag aan haar opmerking. Misschien dat ik haar wel een berichtje stuur hierover, misschien ook niet. Ik vind het fijn dat je me op het idee hebt gebracht, is iets waar ik zelf niet snel aan zou denken!

3 likes

Ik raak ook afgeleid, voornamelijk door die lipgloss lippen en haar manier van praten.
Snap ook niet zo goed wat ze met deze video wil bereiken? Ze gaat alleen even binnen kijken bij de slechtste en that’s it. Sowieso heeft iedere tattoo artist een eigen stijl en heb je zelf ook een bepaalde smaak, dus hoe kun je dan zeggen dat de ene tattoo artist beter of slechter is dan de andere.

1 like

Nog wat tips voor jiami:

Naar de slechtste en beste afhaalchinees gaan
Naar de slechtste en beste parenclub gaan
Naar de slechte en beste bowlingbaan gaan
Naar de slechtste en beste jeux de boulevereniging gaan
Naar de slechte en beste stacaravanvakantiepark gaan
De beste en slechtst gerecenseerde clown inhuren
De beste en slechtst gerecenseerde partyplanner inhuren
De beste en slechtst gerecenseerde bloemist een bosje voor je laten samenstellen
Koffie inschenken bij het slechtste en beste bejaardentehuis van Nederland
Een middagje helpen bij de slechtste en beste basisschool van Nederland

Maak een leuke serie waar je met oudjes een dagje weg gaat. Een middagje shoppen, naar de nagelstylist, naar een museum, eenn boswandeling o.i.d. Kap iig met die ik koop allemaal goedkope meuk filmpjes.

13 likes

Omdat z’n vriendin een hoop volgers erbij heeft gekregen dankzij hem en jij wel interesse had in het influencer bestaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ze zei toch dat ze helemaal niet in de gaten was wie hij was? Of zou ze dat verzonnen hebben? Zou ik wel raar vinden

Ik denk dat Alwin nou ook niet echt degene met wie je moet zijn om echt fame te krijgen. Dit klinkt lulliger dan dat ik het bedoel haha.

26 likes

Hahahaha dit vind ik wel grappig

Volgens mij kende ze zijn video van zijn angststoornis