Nee was dat niet de vriendin van Milan? Dat zij elkaar al volgden toen hij nog iets met Jill had?
Ja dat was het! Maar dan is het me een raadsel dat hij haar niet bekend voorkwam op tinder. Hij heeft best een specifieke uitstraling.
Ik zie net op Instagram Stories dat Cynthia morgen naar Den Haag moet, maar geen zin heeft om door de spits te gaan dus vanmiddag al is gegaan en vanavond daar in een hotel slaapt. LOL
Zo kan het ook
Ik heb een stel in mijn omgeving die zijn begonnen met vloggen en ik was daar laatst bij toen ze gingen filmen, je moet het maar kunnen hoor. Altijd bedenken wat leuke content is, en hoe je kan groeien. Zij vloggen wel echt met een thema (koken) dus dat is wellicht wat makkelijker dan zomaar je leven filmen maar dan nog. Voor de grote vloggers maakt het niet zoveel uit wat ze doen, mensen kijken toch wel, beetje lui worden ze ook. Heb sowieso het idee dat kleine vloggers veel creatiever zijn.
Is dat ook een tip die ze met de Volkskrant heeft gedeeld zodat wij, het klootjesvolk, dat ook kunnen gaan doen?
Zie het al voor me dat je dan je werk mailt om een hotel naast je werk te declareren omdat je vanwege zelfgediagnostiseerde HSP niet in de spits kan reizen maar ook niet vóór de spits wil reizen omdat je eerst je 3 uur durende ochtendritueel moet uitvoeren.
Midden in het leven staat die meid.
Eerlijk? Ik vind dat de verantwoordelijkheid van de journalist, niet van de bron die benaderd wordt (Cynthia in dit geval)
Die hoort namelijk zijn/haar onderzoek te doen, en had in dit geval heel snel door moeten hebben dat Cynthia niet de persoon is om te vragen naar dit soort tips. Of dat het in ieder geval vreemd overkomt, omdat ze nou eenmaal veel van haar leven laat zien waardoor duidelijk is dat ze niet bepaald een actuele ervaringsdeskundige is. Want bij een ‘anoniemere’ coach hadden mensen dit veel minder snel doorgehad.
Dat Cynthia het als zelfbenoemd structuurcoach, die exposure kan gebruiken voor haar merk, aanneemt kan ik haar echt niet kwalijk nemen. En laten we wel wezen, veel mensen hebben natuurlijk geen idee wie Cynthia is, dus zullen aannemen dat ze deskundige is als dat zo in de krant staat.
Maar ja, wel te erg voor woorden dat ze op dezelfde dag als dat artikel hier geplaatst wordt doodleuk een hotel neemt om de spits te vermijden
Bij ons op werk is dit wel heel normaal voor een cursus of Nouja, misschien niet de avond ervoor, maar als het een tweedaagse cursus is, slaap je die nacht gewoon in een hotel. Vind ik ook niet heel gek, je kiest niet zelf voor die reistijd.
Hahahahaha ook echt de middag van tevoren, ook dat zou het plebs nooit kunnen uitvoeren, dan zitten ze namelijk nog OP HUN WERK
Ik besef eindelijk waarom ik de lipfillers hij jessie maya nmsvpe vind: als je praat zie je zelden haar boventanden doordat de fillers zo laag komen. Heel erg apart ziet dat eruit
Huh heeft Jiami nou de video van beste en slechtste tattooshop eraf gehaald? Ik wilde gaan kijken maar kan de video niet vinden.
Hij staat in dit topic, ik kan hem nog aanblikken?
edit: oh hij staat op verborgen maar je zou hem nog moeten kunnen kijken https://youtu.be/xWVkaatfmUQ
Monica heeft een huisbezichtiging gehad, maar ze willen niet per se verhuizen hoor!!
3,2,1 dat volgende week de titel van haar vlog “HUIS GEKOCHT” is
Maar die hoge verkoop komt waarschijnlijk grotendeels door de promotie van Nikkie en het feit dat haar naam eraan verbonden is. Dus als zij verantwoordelijk is voor een groot deel van de winst, dan zou ze toch ook een percentage van die winst moeten krijgen.
Ik vind het niet echt in verhouding omdat het waarschijnlijk veel beter heeft verkocht dan de andere producten van Too Faced door Nikkies naam.
Ik ben ook absoluut geen Jeffree fan maar ik ben er wel van overtuigd dat hij veel verstand heeft van deze business, dus ik geloof hem wel als hij zegt dat zij zich heeft laten afzetten. Ook dat veel paletten die voor 80 dollar verkocht worden, hooguit 3 dollar kosten (zoals die van Kylie) geloof ik wel. Jeffree zijn make-up is gewoon ook echt heul heul goed dus ik geloof wel dat hij verstand heeft van kwaliteit versus prijs.
Ik vind 50.000 euro wel echt een schijntje in vergelijking met wat Too Faced waarschijnlijk heeft verdient.
*Al met al vond ik het trouwens wel een beetje een: ik doe het beter dan zij allemaal-praatje. Maar goed, als jij echt gelooft in je merk en achter je werkwijze staat ben je misschien ook wel gewoon beter dan iedereen.
In de documentaire van Shane vertelt Jeffree dat TooFaced er meer dan 10 miljoen aan heeft verdiend, waarvan zij dus maar 0,05% heeft gekregen. Volgens mij gaf hij aan dat 20/30% normaal is in de business…
De baby van Serena wordt afgekort met H.
Zullen ze de vernoeming naar Eminem doorzetten en het kindje Hailie noemen? (Naar de dochter van Eminem)
Ik gebruik zijn merk niet omdat ik hem kut vind maar van wat ik zie bij vriendinnen en op youtube is zijn oogschaduw bijv. super gepigmenteerd en is het wel echt heel goed als je het bijv. vergelijkt met de Naked paletten van Urban Decay die voor een vergelijkbare prijs worden verkocht. Maar goed ik ben zelf ook geen expert.
Maar je kiest toch zelf of je akkoord gaat met zoiets. Als Nikkie een contract met hun aangaat dat ze alleen 50.000 krijgt en niet een bepaald percentage van de winst, dan kiest ze daar zelf voor. Ze had ook om andere voorwaarden kunnen vragen of niet akkoord kunnen gaan.
Nee. Maar was gewoon een wilde gok. Leuk om over te speculeren