Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Onderhandelen is ook een vak he en het zegt wel wat over je als bedrijf vind ik als je gebruik maakt van het feit dat iemand dat dus blijkbaar niet zo goed kan. Waarschijnlijk zal het gros van de commerciële bedrijven het zo aanpakken maar je bent i.m.o. wel een beter/leuker bedrijf als je dat niet doet.

5 likes

Dat zou ik toch best vreemd vinden, om je kind te vernoemen naar de dochter van je favoriete rapper.

7 likes

Een hele letterlijke Stan ben je dan in dit geval.

40 likes

En dan de derde Kim noemen

now bleed bitch, bleed

25 likes

Zonde die make-up :disappointed:

Lijkt me echt lastig als je zo veel geld hebt dat je niet meer weet wat je er mee moet doen en dit soort dingen je dilemma’s van de dag zijn.

Lijkt wel alsof ze Pino geslacht hebben.

106 likes

Nou inderdaad zeg zo lelijk

Ik vind de groene best geinig. :speak_no_evil:

10 likes

Ja ik zou beide tassen zo dragen eigenlijk haha

3 likes

Ik vind die groene tint heel mooi, maar hij ziet eruit alsof hij na 3x dragen vies gaat zijn.

2 likes

Geen bezwaar tegen de tas maar zou dit echt nooooit van Chanel kopen

2 likes

Maar voor Monica is dit ongeveer hetzelfde als een tasje kopen van de Primark denk ik.

3 likes

Ik wil denk ik niet weten wat deze kost :grimacing:

1 like

Omg

1 like

https://www.chanel.com/us/fashion/p/AS1199B01364N5280/flap-bag-shearling-lambskin-lambskin-gold-tone-metal/ deze toch?

1 like

Vind de vakantievlogs van Kristina K (niet heel bekend, best leuke YouTuber) echt leuk: ze roadtript door Europa (Zwitserland, Italië, Oostenrijk). Europa is zo mooi! Goed om dat ook eens te laten zien itt alle Bali/ Amerika vlogs…

16 likes

lambskin :face_vomiting: soms verbaas ik me er gewoon weer over dat de consument dit soort dingen nog wil kopen. Ook met leer en andere dierlijke materialen. Hoeft toch helemaal niet meer :slightly_frowning_face:

4 likes

Een troost: ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Zeeland zelf staat slechts bij hoge uitzondering file, dus dat scheelt al iets!

1 like

lekker vegan tasje inderdaad! (grapje ze pretendeert geen vegan te zijn maar had toch leuk geweest als ze op zoek was gegaan naar een mooie duurzame vegan tas).
Je ziet de prijs er in ieder geval niet vanaf haha, volgens mij is dit zo snel smerig?
tldr; nmsvpe

Ik word echt gek van die snack reclame van Bonnie. Elke keer weer die kcal erbij rot op joh. Fake

29 likes