Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ik snap dat echt niet met zo’n designer items, het lijkt wel hoe duurder, hoe lelijker.
Als het 5 euro kostte had ze het waarschijnlijk niet gekocht. Waarom dan wel als het 1000+ kost?
Dan vind je het item dus gewoon niet mooi. (niet alleen speciek dit geval met monica maar alle rare designer shit de laatste tijd)
Zie lelijke dure items topic.

6 likes

Haha ik las die fake echt in cartman stem. Lame.

iemand de video van Jamie Li en Mascha gezien? Keukentafelsessie heet het. Leuk, open interview!

2 likes

Sorry hoeveel calorieën?

3 likes

SUPER VERANTWOORD!! 1!!

1 like

Ja! Ik vind dat Jamie dit echt leuk doet, ben benieuwd naar de volgende gasten.

ja ik ook. goede keuze om te stoppen met vloggen en dit te gaan doen.

1 like

Monica en duurzaam? Hahaha

2 likes

Ik verbaas me er alleen zo over dat Cherelle fulltime zonnebrillen verkoopt ?? Is dat zo’n groot bedrijf wat ze heeft?

4 likes

Ja ik vind dit ook best bizar! Wel echt tof voor haar natuurlijk maar vraag me wel een beetje af hoe dat genoeg kan opleveren

2 likes

Ik vind Cherelle normaal echt heel leuk overkomen, maar in deze podcast totaal niet. Misschien komt het omdat ik het via spotify heb geluisterd zonder beeld erbij. Ik vond haar een beetje als een zeurderig kind praten en ze deed niet echt haar best om het gesprek gaande te houden ofzo. Wel echt leuk dat bonnie zoveel vrienden heeft die ZZPer zijn. Weet iemand of de kledinglijn van Marciano nog bestaat?

2 likes

Zo komt ze altijd op mij over. Beetje onzeker en giechelig. In die Podcast van Vet Gezellig vond ik t heel ongemakkelijk om naar haar te luisteren

1 like

De vader van Sanne is overleden…

Alles zit tegen bij haar he… Zo kut dit voor haar pff :frowning:

Wow wat heftig zeg

Oef wat heftig

Wow wat bizar en heftig en

Wow heftig en wat verschrikkelijk voor haar! Had hij deze week ook niet de niertransplantatie?

1 like

Echt verschrikkelijk voor Sanne en haar moeder.

Wat verschrikkelijk voor Sanne