Ik vind Bonnie en d’r ouders echt zo leuk. Er is een nieuwe metrolijn van R’dam naar Hoek v Holland dus die gingen ze ‘uitproberen’ en toen naar een kringloop. Love de kneuterigheid
Ik erger me daar ook dood aan bij het Holocaustmonument in Berlijn. Een tijdje geleden heeft een fotograaf al die domme instafoto’s daar in echte WO II foto’s photoshopte, vond ik wel een goeie actie.
Er lopen daar tegenwoordig allemaal bewakers om dit soort dingen tegen te houden. Fietste er laatst langs en toen hoorde ik ze tegen een stel tieners die op die blokken aan het klimmen waren zeggen dat ze er heel snel af moesten gaan
Ik keek gisteren een video van concentrate volgens mij met die Boaz, hij had in een video/instagram een backflip gemaakt en in de banner op zijn website gebruiken ze dat als achtergrond en hij vind zelf dat dat niet raar of respectloos is “omdat er ook gewoon mensen zitten te picknicken”.
Die snapt het echt niet helemaal:woman_shrugging:t2:
Zal wel bot zijn van mij maar wat heb je eraan om kaartjes te vragen/krijgen van mensen die je niet kent.
Hoewel ik dol ben op Tim en Boos, vind ik het wel tof dat ze van de grote namen wint.
“Toch Wendy?l”
Shit he ik twijfelde zo tussen een master klinische psychologie of digitale psychologie. Als ik het laatste had gekozen had ik nu gelijk al een scriptie onderwerp haha!
‘<3’
Vind dit echt een leuke video! Vind Maris altijd al een fijne vertel-stem hebben en ze kan echt prachtig tekenen/doodlen. Ook eens leuk om zo’n draw my life op een tekentablet te zien
Zij lijkt me zo’n lieve moeder!
Ja mij ook! Zij (en haar man) gaan altijd echt zo leuk en lief met die dochters om
Niet eens met alleen kritiek, ook gewoon met goede feedback. Maar vooral wegzetten als misgunners…
Ik vond dit zo’n eerlijk en mooie video!
Wist ook totaal niet dat ze best wat meegemaakt heeft. En ze lijkt mij idd echt een super moeder, Rick trouwens ook een super vader. Zo’n ontzettend leuk en lief gezin
IS HET DAN NOOIT GOED?!
Misschien beter niet kijken dan <3
Maar eens wat een aanfluiting
eten ze die pizza’s nog op ook? als je naar die pizza’s in de thumbnail kijkt dan heb je toch al gegeten en gedronken.