Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

ik vind hun ook zo leuk, crea chick en crea rick.

2 likes

oh dat heb ik even gemist denk ik. maar love verder haar creativiteit.

Ook allemaal hetzelfde riedeltje “tijdens mijn werk als…”

Dit is een actrice en geen blogger, maar vond dit wel best vreemd om te zien. Reclame voor zwangerschapstesten?

2 likes

Ik kende haar en haar kanaal helemaal niet, maar ik vond dit een prachtig filmpje!

2 likes

Is wel een pizza met bladgoud hoor, oh ik ging daar zo stuk om. Het leven wat deze mensen toch leiden

Vond trouwens Anna bij Chantal’s pyjama party echt heel leuk. Haar huisje in Adam is heel mooi en de gezelligheid met haar familie was ze ook zo dankbaar voor

3 likes

Ik keek net Doutzens vlog en hoewel ik haar een beetje saai vind, is ze zoveel ‘normaler’ en nuchterder dan al die influencers. Geen enorme spon overal, gewoon normaal praten, geen geshow en zij is 3000x zo bekend als al die youtubers bij elkaar.

12 likes

Hahaha wauw dit is wel het toppunt van geld verdienen met je (ongeboren) kind.

3 likes

Ja joh! Dat komt denk ik door dat hele ‘het beste voor je kind’ gedoe. Ik ken mensen die zichzelf amper wat gunnen maar voor hun nieuwe spruit komt er dan ineens een kinderwagen van 1.200 euro.
Als je ooit wil cashen moet je een heel duur product maken voor baby’s en ouders ervan overtuigen dat het het beste van het beste is.

6 likes

Ik las ooit op reddit geloof ik dat een vrouw een miskraam had gehad en nog steeds alleen maar babyreclames zag op social media. Zij rapporteerde ze steeds als offencive omdat ze steeds werd geconfronteerd met haar miskraam.

1 like

Zwangere vrouwen zijn bij kledingwinkels ook een goede doelgroep, omdat ze snel nieuwe maten nodig hebben en daarnaast ook nog voor het kindje kopen, en eventueel ook hun partner en andere kinderen

Wil d’r gezanik om broodtrommelspon heeft gewerkt hoor :clap:t2:

3 likes

Jaaaaaa we hebben het al zeker een uur niet over Debbie gehad :clap: wat vinden jullie nou van wat ze aan heeft? En zou ze een goeie moeder zijn?

9 likes

Heb je hier bronnen van? Zou ik echt leuk vinden om meer over te lezen. Ik heb wel eens een lezing bijgewoond over literatuur, empathie en kritisch leren denken en dat vond ik best interessant.

anna reageert alleen maar bitchy in de comments

(oke deze was wel fair enough)
03 20
(ik vat dit sarcastisch op ook gezien de comment over lampen maar kan aan mij liggen)

en nog een paar normalere reacties, maar jeetje meid waarom besteed je er uberhaupt aandacht aan

26 likes

En dit allemaal onder 1 video? Jeetje feedback bestaat bij Anna niet

4 likes

ik snap de ‘bikinitop die vijf maten te klein is’ trend echt niet. Bij niemand niet, ongeacht leeftijd.

15 likes

Dat kan toch ook nooit fijn zitten??

5 likes

Haaha bijzonder dat ze net het woord trauma noemt (wel op het forum genoemd maar niet door deze vraagsteller).

Ik vind haar reacties op de geen bh en 20 kilo wel terecht eigenlijk, maar wel jammer dat ze dan op mensen die het echt goed bedoelen ook zo passief agressief reageert

3 likes