Wat!!? Filmt ze dat ze in die mok pist? 
Edit: ik heb net gekeken. Wat idioot
Wat!!? Filmt ze dat ze in die mok pist? 
Edit: ik heb net gekeken. Wat idioot
Zie echt niet wat er zo smerig is als je gewoon daarna de afwas doet. En idd voor een zwangerschapstest.
Gelukkig nog geen borstel in vaatwasser. Ik denk/vind dat poepresten viezer zijn dan een ex-urineglas 
Haha alleen voor de zwangerschaps test!!
Ik bedoelde er idd ook glas mee, zo’n beetje de eet/drinkspullen uit de keuken zeg maar.
Ok, vanaf nu neem ik mijn eigen mok mee als ik ergens op visite ga.
Voortaan doe ik mijn zwangerschapstesten in het porseleinservies als ik ergens op visite ga 
Ik las laatst ergens dat mensen ook het schepje waarmee ze de kattenbak uitscheppen in de vaatwasser doen. 
Ja dat snap ik ook echt niet, alleen het idee alleen al.
Eucalyptus!
ik maak dat schepje regelmatig schoon hoor, soms schep je als de poep vers is en blijft er wat aanhangen. (ja sorry voor degenen die aan het eten zijn). maar niet in de vaatwasser lol 
Ik vind dit echt aanstellerij, hoor. Je weet toch ook niet wat er allemaal met je mok is gebeurd voordat jij die kocht/kreeg? Op praktisch alles kun je wel, bijvoorbeeld, ‘poepbacteriën’ vinden.
Edit: Ik zou zelf alleen niet zo snel in een mok plassen om dezelfde reden als Scarlett en zou het zeker niet filmen, maar dat terzijde.
Ik heb de nieuwe video van Diana welgeteld 1 minuut volgehouden door de overload aan verkleinwoorden 
Vinden jullie het smerig om een pan of beslagkom te blijven gebruiken als er een keer in gekotst is?
Op mijn oude werk heeft een toerist een keer in de taartstolp gekotst
die is daarna door afwas gegaan en gewoon weer gebruikt
Waar gaat dit gesprek heen? 
Dat is onhandig, valt allemaal door het rooster heen. Tip is om aluminiumfolie op het rooster te leggen.
Nee ik heb zelf een keer in een saladebak gekotst en het daarna afgewassen en het mijn huisgenoten nooit verteld. Ben ik nu een viespeuk?
Neuh, uiteindelijk is het gewoon eten dat je weer terug in de kom doet 
Ik zit hier te schuddebuiken