@Itsu ja hoor het is ook haar goed recht om vinnig te reageren op dit soort onzinreacties over haar lichaam, maar alles bij elkaar ziet het er echt een beetje ongezellig uit daar in de comments
Ik vind dit wel lastig te beoordelen of ze normaler en nuchterder is. Lijkt mij ook wat appels met peren vergelijken. Doutzen heeft een contract met YouTube zelf voor het maken van deze filmpjes en heeft er een heel camera team voor. Dit is dus een heel ander verdienmodel omdat ze überhaupt voor de filmpjes al betaald krijgt.
Voor anderen is YouTube een middel om betaalde samenwerkingen tot stand te laten komen en te uitten.
Ok
Misschien heb ik wel wetenschappelijke bronnen voor je? Het gaat dan wel om de relatie tussen (jeugd)literatuur, kritisch leren denken en empathie, en niet in relatie met influencers in het bijzonder
Het ging mij niet om de influencers. Ik vind het als docent gewoon leuk om in te verdiepen.
Over Aranka en foto’s in Auschwitz: het valt me op dat ze er op instagram zelf helemaal geen negatieve reacties op heeft gekregen, juist alleen heel positieve. Blijkbaar vinden veel mensen dat dus heel normaal om te doen? Ze krijgt vooral reacties dat het zo goed is dat ze het onder de aandacht brengt omdat het niet vergeten mag worden. Maar dit is toch absoluut niet de manier??
Ik vind het echt naar en raar
Nee is niet geel bij mij
Ik vond zelf de foto’s ook nog wel kunnen. Had niet het idee dat ze het om de sensatie deed en ik denk ook wel dat Aranka dat niet snel zou doen.
Ik denk ook niet dat ze het om de sensatie deed, maar ik vind het echt heel fout om een foto van jezelf te maken terwijl je op die treinsporen loopt. Dat vind ik gewoon respectloos, wat je intenties ook zijn. Helemaal als je het dan ook nog eens op instagram post voor likes.
Ja tuurlijk, ik heb de namen van papers voor je, plus een artikel naar een YT-filmpje dat erover gaat. Moet het wel weer even opzoeken hoor, probeer het naar je te DM-en als ik het heb
Hahah die sterf erachteraan
(ookal blijft het triest dat mensen serieus dit soort dingen zeggen in de comments)
Op wie wordt dit gereageerd?
Anna reageert inderdaad stom maar dit zijn ook stuk voor stuk comments waarvan je denkt ja hou gewoon je mond als je niks leuks te zeggen hebt.
ok ik zit in dubio. Ik vond dit een leuk en gezellig filmpje maar ik wist niet of ik hem nou in het boulevard topic moest posten of hier. Door de thumbnail door maar voor hier gekozen, zitten wel meer youtubers in verstopt. Zoek ze allemaal.
Op 2:43 sorry hoor maar vind haar gewoon niet zo leuk…
Die vrouw in het blauw daar achter kijkt soms echt van wtf doe jij hahahaha
haha ja echt he! die viel mij ook op haha
Viel mij ook al op inderdaad. Heb nog getwijfeld of ik zelf naar haar zou sturen dat ik dit niet oke vind en waarom, maar niet gedaan uiteindelijk.
En toen ik daar was vonden heel veel mensen het inderdaad doodnormaal om zulke foto’s te maken. Dus wat dat betreft snap ik de reacties richting haar op insta wel. Maar het blijft gewoon respectloos.
Dit is toch de meest onrealistische morning routine ooit?
Even een samenvatting:
5:00 - opstaan
5:05 - op telefoon social media, berichten en mail checken
5:30 - thee zetten
5:35 - werken op laptop vanuit bed
7:10 - klaarmaken voor yoga
7:30 - yoga les
8:50 - douchen met een geurkaars in de badkamer aan en essentiële oliën op de douchevloer zodat het lekker ruikt
9:10 - skin care routine, self tan, makeup, haar föhnen en krullen aankleden
10:30 - ontbijten (blauwe bessen met almond butter, da’s toch geen ontbijt, vooral als je al 5,5 uur wakker bent) (oké ze deelt ook een recept voor een salade met een veggie burger, maar dat is vgm niet wat ze eet)
11:20 - work and create a schedule for the day
En dit doet ze vrijwillig?
Ik doe dat ook! Is echt heel chill. (Niet elke dag trouwens maar alleen als ik een chillmoment heb.)
Zij maakt zich bijv. ook helemaal op op een dag dat ze thuis werkt. Ik doe dat niet eens als ik wel de deur uit moet.
Ik vraag me altijd af of dit echt is of alleen als de camera aanstaat.