Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Olie op de douchevloer? Dan ga je toch gigantisch op je bek of mis ik nu een essentieel detail? Die geurkaars kan ik wel begrijpen inderdaad. Niet voor elke dag, maar voor een chillmoment heerlijk.

73 likes

Doe je een geurkaars aan in de badkamer of essentiële oliën op de douchevloer of allebei?
Mijn badkamer is sowieso te klein voor een geurkaars, door de stoom gaat de kaars meteen uit

10 likes

Lol! Bij mij ook haha. Geweldig door die olie ga ik op mn bek of moet de volgende keer super goed de badkamer soppen. Vreselijk zeg 5:00 opstaan doe ik alleen als t moet
 en dan 5 uur zonder eten? Kijk dat je niet om 5:00 eet oke, maar wat later eten lukt wel als je al wakker bent. Maar wel facinerend dit filmpje.

4 likes

@FrozenFlame
Ja allebei. Ik heb dat een keer gezien in een andere video en sinds dien doe ik dat soms. Echt maar een klein beetje dus ik glijd er nooit over uit eigenlijk en het spoelt ook gewoon weg op een gegeven moment dus ik maak het ook niet speciaal schoon.
Sommige mensen hangen ook verse eucalyptus op in hun douche. Dat vind ik pas echt goals.

6 likes

Oh maar Gooi je de olie dan in de douche of gewoon op de vloer naast de wasbak ofzo, dat laatste zie ik namelijk voor me bij haar haha.

6 likes

Oke ik ga dat eens uitproberen haha. Ben echt nieuwsgierig naar het effect (van die olie). Doe je dat dan op de plek waar je ook echt staat te douchen en waar het water dus op komt?

1 like

Ik heb niet echt een douchebak maar gewoon een platte vloer en dan een douchegordijn zeg maar. Ik doe het dan in het hoekje van de douche want daar komt in eerste instantie geen water en daarna spoel ik het weg. Haha hele tuturlio dit.

@FrozenFlame
Maar misschien doet zij t wel anders. Ik heb dat filmpje maar half zitten kijken.

13 likes

Dat filmpje geloof ik wel haha jouw turturlio is zeer duidelijk dus dat ga ik proberen :grin:

1 like

Tranen over mn wangen hiervoor :joy::joy::joy:

Maar ik snap het oprecht niet want idd 1) je glijdt uit en 2) je spoelt het meteen weg toch?

Maar ik heb hier nog lavendelolie dus wil het ook wel proberen ondanks de haha.

2 likes

Volgens mij heeft ze die foto later weer verwijderd! Ik heb hem iig niet gezien (gelukkig) maar de andere stories wel

1 like

God wat vreselijk ongemakkelijk om te kijken, ze geilt zo erg op zichzelf :weary:

7 likes

Nee, helaas niet, het is deze (als ik er een spoiler van maak verdwijnt hier de directe afbeeldinge maar je kan doorklikken):

Summary

https://www.instagram.com/p/B3ZdrdQFLTR/

Gaat over deze denk ik. 1 vd grootste recente onderzoeken hiernaar

1 like

What de faaaaaaaaaaaaaaaaaaaak Scarlet plast in een mok in de keuken omdat ze niet naar de wc kan omdat Hunter slaapt in de gang. En ze kan niet naar boven want dat wordt hij wakker. Doe ff normaal. Dat je doet, a la, moet jij weten (zou in geen duizend jaar in me opkomen) maar film dat dan niet.

51 likes

Maar je kan het ook gewoon zien als me-time, toch? Niet per se als ‘niks doen’. Of je dat productief vindt of niet is dan de volgende discussie. Het lijkt mij in ieder geval heerlijk als je je gewoon fit voelt wanneer je zo vroeg opstaat en je lekker veel tijd voor jezelf hebt voordat de rest van de wereld wakker wordt.

8 likes

Die pompoennamendiscussie tussen Bon en Nick is zo herkenbaar. Zouden precies m’n vriend en ik kunnen zijn met dat enthousiasme en dan die halve verontwaardiging als iemand niet net zo enthousiast is.

1 like

Love it hoe je de term ‘essentieel detail’ gebruikt als je het hebt over essentiĂ«le oliĂ«n op de douchevloer :smile:

12 likes

Oooooh my gosh. Dit hoort natuurlijk eigenlijk in het mommybloggers topic, maar kom op zo leer je je kind wel nooit te kunnen slapen als er geluid is. Blij dat als onze baby eenmaal slaapt ik zelfs der kamer kan stofzuigen :joy: of det ze op een verjaardag gewoon in de reiswieg in de woonkamer slaapt​:stuck_out_tongue:

2 likes

Hoe laat gaat die vrouw slapen dan, benoemt ze dit toevallig? (Omdat ze zo vroeg opstaat dus en of ze dan wel genoeg slaap krijgt)

1 like

Ik ben dus altijd als ik bij anderen eet bang dat ze dit soort gore shit doen en ik uit de mok in kwestie drink. Zelfde als mensen die hun wc borsten in de vaatwasser doen.

18 likes