Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

DOEN MENSEN HUN WC BORSTEL IN DE VAATWASSER???

80 likes

Hier moet ik meer van weten.

Heb jij weleens in een stuk servies geplast?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet zeker

0 stemmers

3 likes

En je wc borstel in de vaatwasser? :scream:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Er zat een muis in de badkamer. Daarna het glas natuurlijk wel weggegooid :joy:

4 likes

Jij mag blijven

3 likes

Oh ja dat is denk ik wel een veelvoorkomende. Had ik niet aan gedacht!

1 like

Meerdere keren, voor een zwangerschapstest of bij blaasontsteking. Glas ook niet weggegooid (waarom? Urine is niet zo vies) maar wel afgewassen al heb ik volgens mij ook een keer er weer per ongeluk uit gedronken zonder dat het afgewassen was maar daar kan ik ook niet van wakker liggen. Merkte er niks van, alleen even de realisatie: hè, is dit nou dat glas waar ik net in geplast had? Dat had ik nog niet afgewassen…

21 likes

Wat!!? Filmt ze dat ze in die mok pist? :astonished:

Edit: ik heb net gekeken. Wat idioot

Zie echt niet wat er zo smerig is als je gewoon daarna de afwas doet. En idd voor een zwangerschapstest.

3 likes

Gelukkig nog geen borstel in vaatwasser. Ik denk/vind dat poepresten viezer zijn dan een ex-urineglas :grin:

1 like

Haha alleen voor de zwangerschaps test!!

1 like

Ik bedoelde er idd ook glas mee, zo’n beetje de eet/drinkspullen uit de keuken zeg maar.

1 like

Ok, vanaf nu neem ik mijn eigen mok mee als ik ergens op visite ga.

22 likes

Voortaan doe ik mijn zwangerschapstesten in het porseleinservies als ik ergens op visite ga :sunglasses:

6 likes

Ik las laatst ergens dat mensen ook het schepje waarmee ze de kattenbak uitscheppen in de vaatwasser doen. :face_vomiting:

3 likes

Ja dat snap ik ook echt niet, alleen het idee alleen al.

1 like

Eucalyptus!

1 like

ik maak dat schepje regelmatig schoon hoor, soms schep je als de poep vers is en blijft er wat aanhangen. (ja sorry voor degenen die aan het eten zijn). maar niet in de vaatwasser lol :smiley:

2 likes

Ik vind dit echt aanstellerij, hoor. Je weet toch ook niet wat er allemaal met je mok is gebeurd voordat jij die kocht/kreeg? Op praktisch alles kun je wel, bijvoorbeeld, ‘poepbacteriën’ vinden.

Edit: Ik zou zelf alleen niet zo snel in een mok plassen om dezelfde reden als Scarlett en zou het zeker niet filmen, maar dat terzijde.

3 likes

Ik heb de nieuwe video van Diana welgeteld 1 minuut volgehouden door de overload aan verkleinwoorden :dizzy_face:

1 like