Vinden jullie het smerig om een pan of beslagkom te blijven gebruiken als er een keer in gekotst is?
Asking for a friend?
Op mijn oude werk heeft een toerist een keer in de taartstolp gekotst die is daarna door afwas gegaan en gewoon weer gebruikt
Ik las dit ooit op twitter. Mijn leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest.
Waar gaat dit gesprek heen?
Jij ‘wast’ je onderbroeken op vakantie zeker ook in de waterkoker van het hotel.
Ik heb iets ontketend, sorry.
Dat is onhandig, valt allemaal door het rooster heen. Tip is om aluminiumfolie op het rooster te leggen.
Nee ik heb zelf een keer in een saladebak gekotst en het daarna afgewassen en het mijn huisgenoten nooit verteld. Ben ik nu een viespeuk?
Neuh, uiteindelijk is het gewoon eten dat je weer terug in de kom doet
Wat niet weet wat niet deert
Ik zit hier te schuddebuiken
Er waren veel nieuwe berichten en ik dacht dat er misschien wat smeuïgs met een Youtuber aan de hand was, maar het blijkt over iets anders smeuïgs te gaan
Ik lees dit gewoon terwijl ik oude kaas, chocola en chips eet
Hahaha ik dacht dat er afwasborstel stond in de snelheid en nu heb ik ja gestemd
Ik vind echte verse jalapeños ook heet hoor haha.
Veel heter dan die uit een potje
Hier kan @Monstertruck je bij helpen
Edit onee dat is als je flagt. Nu moet je gewoon je stem verbergen en snel nee kiezen haha
Haha wtf did I just read… Je kunt wel merken dat het vrijdagmiddag/avond is
Nu lekker; Wijnen! wijnen! wijnen!
Haha deze twee posts onder elkaar
Ik snap nu wel waarom ik te dik ben. Als ik ziek ben doet dit niks met mijn eetlust, al deze gore verhalen doen niks met mijn eetlust… Als je me een heerlijke truffelrisotto serveert uit een pisbord stel ik geen vragen.