Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Sowieso dat het bijdraagt aan de smaak

5 likes

Haha heel authentiek net als die madenkaas. (Casu marzu voor de liefhebber. Ik zal geen foto posten.)

2 likes

Verschrikkelijk he, het lijkt ook wel een epidemie. Bonnie zegt in haar vlog vandaag dat ze “een pumpkin spice latte-tje wil”

Waarom gaan mensen ineens zo praten :frowning_face:

1 like

Ik vind Martin Garrix echt een dropje en wil deze video best zien, maar ik trek Anna gewoon niet? Wat een vervelende televisiepersoonlijkheid zet zij neer zeg :thumbsdown:

13 likes

Ik wist niet zo goed in welk topic dit hoorde maar hebben jullie de comments bij dit bericht gezien?

Verder zijn we een heel tolerant volk uiteraard.

4 likes

Wow zijn bijna allemaal Islamitische namen die bovenaan staan met haatreacties

7 likes

Ik heb ff niks te doen dus wilde wat mensen gaan rapporteren maar je kunt reacties blijkbaar niet rapporteren? Ik wil gewoon wat accounts rapporteren maar insta maakt het me moeilijk.

Tering triest deze mensen.

3 likes

Vind het ook absurd dat Tim heel veel haat krijgt en Jan juist (wat ik zo snel zie) bijna alleen maar hartjes en regenbogen. Echt twee werelden ofzo.

4 likes

Ik snap niet hoe rapporteren op insta werkt? Ben ik nou zo dom?

Ik kan een opmerking naar links schuiven en dan krijg ik een icoontje met een uitroepteken en dan kan ik de reactie rapporteren

Ah thanks!! Ik ga ff lekker rapporteren

4 likes

Holyyyy :fire::fire::fire::fire:

7 likes

Gio en zijn zus en moeder verrassen een fan (met downsyndroom) en het is echt zo lief:

En die jongen heeft zelf ook een video opgenomen, te lief dit:
8 likes

Ik vind dat je je als influencer echt wel vijf keer moet bedenken voor je dit soort crowdfundings deelt. Ja het is erg zielig, maar dit is in mijn ogen niet de manier.

5 likes

Ik zag net op haar instagram dat 10% van haar omzet naar een goed doel gaat. Dat was 411 euro voor de periode april/mei/juni. Dus dan zou ze een omzet van 1370 hebben per maand. In de winter is dit lager lijkt me. Ze zal wel echt lage vaste lasten hebben dan… wel fijn voor haar dat het voor haar goed loopt

Ik vind niet dat het ‘goed loopt’ als je omzet al onder modaal is. Je moet daar ook nog al je kosten,(oa huur, inkoop) inkomensbelasting etc vanaf halen. Daarnaast moet je nog wat aan de kant zetten voor andere zaken zoals pensioen arbeidsongeschiktheids etc. Dan zou je met zo’n omzet niks meer over houden. Ik geloof het bedrag niet zo eerlijk gezegd.

Ik zou er zelf ook niet mee rond kunnen komen. Maar voor haar is het blijkbaar genoeg, dus dat is fijn voor haar. Zo bedoelde ik het meer. Maar zou goed kunnen ja, dat het bedrag niet klopt. Of wellicht is dit alleen van het bedrag dat ze verdient over haar eigen zonnebrillen collectie? Eigen ontwerp zegmaar. Dat is wellicht logischer

Edit: zie nu ook dat ze in het Nederlands het heeft over omzet en in het Engels over profit. Ook twee echt verschillende dingen

1 like

Als ze het echt heeft over omzet kan je daar toch onmogelijk een normaal bestaan mee financieren? Lijkt me op dit soort bedragen ook best idioot om 400 euro per kwartaal te doneren.

Ze verkoopt dan ongeveer 45 brillen per maand en moet daar nog belasting over afdragen en houdt een webshop en insta in de lucht (en dat is enkel het simplistische deel)

Ik heb ook verschillende reacties gerapporteerd. Maar krijg meteen terug dat het volgens Instagram niet in strijd is met de richtlijnen :rage:.

Ik denk wel dat je in Nederland best in de problemen kan komen met chronische ziekte en zonder support systeem zoals familie.

Maar als dit soort dingen genoemd worden word ik toch wel meteen sceptisch:

Hugo thought to have found all the answers at the end of 2017 with the diagnosis of late stage chronic lyme disease, and traveled to Germany with the help of a crowdfunding campaign for a bone marrow stemcell surgery.

4 likes