Haha en de snackbar van Lil Kleine
Zo jammer. Ik zou zoiets oprecht leuk vinden als het door leuke foodinstaâs was gemaakt. Zoals Monique en Miljuschka.
Lijkt me ook heel ongemakkelijk om (waarschijnlijk) heel luxe te eten en dan te zeggen ânou bedankt hĂš, doeiiiiiiâ
Een A-ster? Dan denk ik (in NL) eerder aan Linda de Mol, Matthijs v Nieuwkerk, Eva Jinek, etc. Ik denk dat Kim eerder C is.
Gulden middenweg: laten we dâr een B-ster noemen haha!
Maar dit! Ik word er echt een beetje ongemakkelijk van eigenlijk
En de kroeg (én snackbar) van Jebroer
Het zijn ook allemaal van die ordinaire nieuw-geld types.
Op het laatst zegt ze dat het niet haar vriend is, maar een goede vriend.
Oh tuuurlijk, leuke clickbait weer (ben nu op driekwart)
Wat een leuke jongen
ja een soort opgeil-sessie
Loved this
Waarom staat ze ook de hele tijd in haar blote borsten âja hier hoort nog een top boven of een wit t-shirtâ trek dat dan even aan. Vind beetje raar. Het is niet dat ze te missen zijn hoor dus waarom zo obvious. Plus daarbij zijn de jasjes etc. iig de bovenstukjes allemaal veel te klein of hoort dat zo? Jammer vind dat ze heel mooi eruit kan zien maar dit is zo trashy.
Dit was geweldig hahah!
Ja maar die webshop waar ze het vandaan heeft is nou ook niet bepaald classy, die kleine tops horen bij hun stijl.
Alleen als je de befaamde slettendisco Spotify-playlist luistert mag je Fashion Nova kleding dragen.
Vind haar sowieso nogal ordinair en âextraâ. Snap niet dat mensen haar een leuk inspirerend persoon vinden om te volgen. (eigenlijk tegen mijn eigen waarden in dat iedereen zichzelf mag zijn) ze doet iets te provocerend ofzo kan het niet uitleggen, ook met die drugs laatst. Niet classy.
Ik vind haar leuk om de zero fucks.
De Huismuts âslaat volledig op errorâ van het aanbod van tegels.
Ik vind haar manier van schrijven echt zo irritant.