Ik had ook een aantal reacties gerapporteerd maar het is inderdaad niet in strijd met de communityrichtlijnen van Instagram Goed om te weten dat homofobie in 2019 nog steeds geaccepteerd wordt door Instagram
Alles mag bij instagram behalve een zichtbare tepel van een vrouw.
Ik heb laatst een âgrappigâ filmpje van een (blote) baby die zichzelf had ondergesmeerd met poep gerapporteerd op Facebook. Is volgens FB niets mis mee
Ik heb er vanochtend ook wat gerapporteerd en krijg van de helft terug dat reacties verwijderd zijn! Toch wel top!
Ik heb gister de Shane Dawson filmpjes over Jake Paul zitten bingen, wat een verhaal hee.
Oh jongens, Mascha heeft een video over trioâs! Wel stoer van haar!
In het beautyblogtopic wordt ie al besproken!
Deze wordt besproken in het ander topic. Niet dat het hier niet mag maar daar gaat het er nu al over.
Ik vind Maxim normaal niks maar ik vond dit heel grappig. Maar ja ik ben ook een Merol fangirl.
Ik kijk nu een paar vlogs van Dee achter elkaar en vind haar zĂł veel leuker dan toen ze in Enzo zân vlogs kwam, vond haar daar altijd zoân enorme wijsneus en betweter.
Nu ben je wel heel optimistisch. Ja, er zijn behandelingen die in het buitenland goed gekeurd zijn en in Nederland niet worden aangeboden. Tegelijkertijd zijn er mega veel behandelingen (waaronder tegen chronische lyme, zijn eerste diagnose) die objectief gezien, puur en alleen al vanuit de opzet, nooit zouden kunnen werken en in het buitenland gegeven worden door mensen die hier niet eens in de zorg zouden mogen opereren. Het moeilijke bij dergelijke crowdfunding is: je weet simpelweg niet waar je aan bij draagt.
Gebruikt er iemand een maschaplanner? Hoe bevalt ie? Een vriendin van mij heeft hem perongeluk dubbel en probeert hem aan me te verkopen, maar ik twijfel zo. Ben bang dat ik hem twee weken gebruik en daarna kwijt raak
Ja dat is natuurlijk waar want het is geen agenda die op raaktâŚ
Oeh ja ik misschien wel! Welke heb je en wat wil je ervoor?
Wat is dit nu weer.
Zij zijn echt autoriteiten op het gebied van eten e.d.?
Deze mensen
Wat is dit nou weer?
Doe je een beetje rustig aan met de lipfillers meid?
En deze beschrijving dan:
âMeet Maria. Maria is a size 34. She wants to be a size 38. Help herâŚâ
Que?
Die onderschriften ook??? Maria a size 34, she wants to be a size 38. Help her.
âMeet Kim. Kim is a model. Most people think models donât eat. But Kim eats, except meat.â
Dit klopt toch ook niet?
Ik ben eigenlijk ook gewoon jaloers hoor want waarschijnlijk gaat het nog succesvol worden ook en wie wil dit nu niet. Ik vind het echter nog steeds zo bizar dat in dit instagram tijdperk mensen zonder kennis van zaken wordt gevraagd iets te reviewen.
(Ze zijn overigens niet allemaal youtubers maar dit is eigenlijk gewoon het influencer-topic toch?)
Dat engels op die Instagram ook, zo slecht!