Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Dat komt omdat dit ‘volledig op niets’ slaat.

12 likes

Huh bij mij is het beeld echt super raar?

Mooiste is: zij slaat volledig op error en wij weten nu al precies hoe dat huis eruit gaat zien. Dierenprintjes, spaanse tegeltjes, gouden kranen, hooppolige kleedjes, printbehang, warmroze, velours, exotische prints, bojo assesoires, heel donkerblauw of donkergroen en wat andere dingen die precies op dat moment gespont konden worden. Wellicht moet ik net als die helderziende bij Martine, even bij haar instralen. Scheelt haar weer wat stress.

52 likes

Ja, wat een nare voyeuristische video. Ze is ook alleen maar bezig met flirten en aanraken en dr tieten laten zien. Dat gedraai tegen die muur? Toch geen leuke video voor haar kijkers? :joy:

5 likes

Ik vind die muur wel heel mooi, een soort betonstuc/suede ofzo lijkt het. Weet iemand torvsllig wat voor iets dat is? :relieved: no joke

Ja inderdaad, die witte vlakken vallen heel erg op. Ze heeft denk ik heel veel concealer op heeft en te lang gebaked met wit settingpoeder

Is betonlook verf/kalkverf gok ik. Wordt door verschillende merken verkocht.

Hahaha ik had even kortsluiting, kalk verf onder je ogen.

71 likes

Is een nieuwe trend! Lekker dik opsmeren, het nieuwe Blush;)

1 like

Wow Nick heeft z’n haar geverfd

Het wordt nog wel iets blonder zegtie. Dat hoop ik maar. (Ik snap dit alleen niet, hoezo verlaat je de kapper terwijl het eindresultaat nog niet zichtbaar is? Is dat normaal?)

7 likes

Ja dat vroeg ik me ook af? Is dat normaal? Toch vet kut als je naar de kapper gaat in de hoop blond buiten te lopen en het plots paars/lila is?

Edit: lees in de comments dat Bonnie zegt dat het na 6 dagen nog steeds niet blond is en hij er misschien terug mee naar de kapper gaat

Ik erger me zo aan die titel. ‘Nick verft z’n haar wit’. Nee Nick laat z’n haar hoogstens ontkleuren. Maar niet echt want het is niet echt gelukt hé. Vind wel goed dat Bonnie later nog ff zegt dat het idioot is dat ze m zo hebben laten gaan terwijl hij echt wit wilde.

Daarbij trouwens vind ik het wel leuk. Maar het is paars. Niet wit.

1 like

Ja dat zei Bonnie ook al, vind het zelf ook fucking belachelijk. Waarschijnlijk heeft hij er ook de hoofdprijs voor betaald

@Rozecoupeschaar kom er maar in!!! Dit lijkt inderdaad ontkleuren en dan gewoon heel veel toner of zilvershampoo erin in de hoop dat het dan niet geel lijkt?!

Oh ik zou juist denken van niet, ik vind hen het toppunt van zuinigheid

Dit inderdaad. Denk dat het te geel is gebleven met blonderen en ze er een (te) sterke toner overheen hebben gezet. Of dat de toner doorgeslagen is. Ik zou alleen als kapper proberen het meteen op te lossen in plaats van zeggen dat het nog wel minder wordt. Maar ik weet natuurlijk niet wat er met deze kapper is besproken.

2 likes

Ik geloof dat hij naar dezelfde kinky kappers als Bonnie is geweest. Zelf heb ik geen ervaring met kleuren, maar dat was wel een aardig bedrag en klonk niet als de goedkoopste kapper in ieder geval

Bijzonder verhaal, ik ga de docu zeker kijken donderdag.

15 likes

Kinky kappers is wel vrij prijzig ja.

Bonnie was vorige keer meer dan 200 € kwijt weet ik nog