Nouja bij elkaar hebben ze zo’n 740.000 volgers op alleen Instagram dus ik denk echt wel dat dit interessant is voor (kleine) restaurants en hotels.
Oh ik kon er niet naar kijken. Zo bewust van haar houding en maniertjes. Niets is echt bij haar.
Er zitten wel 3 bekende Nederlanders bij. Die Kim zou ik zelfs wel een A-ster durven noemen, voor zover dat wat zegt in Nederland.
Maar ze zijn wel transparant en dat is dan ook weer wat we willen toch?
Heb even gekeken op het account, maar Kim Feenstra en die Koen Kardashian zijn toch best bekend?
Het zijn bekende Nederlanders, dus op zich wel logisch dat jij ze niet direct kent. De ene wel meer dan de andere haha, ze hebben een hoog “semi beroemd maar niemand weet waarvan” gehalte haha.
Hahaha door het pannenkoekenrestaurant van Rob Geus.
Haha en de snackbar van Lil Kleine
Zo jammer. Ik zou zoiets oprecht leuk vinden als het door leuke foodinsta’s was gemaakt. Zoals Monique en Miljuschka.
Lijkt me ook heel ongemakkelijk om (waarschijnlijk) heel luxe te eten en dan te zeggen “nou bedankt hè, doeiiiiii”
De tering, hebben ze dit dronken in een nachtclub bedacht en daarna een paar selfies geschoten op de wc?
Een A-ster? Dan denk ik (in NL) eerder aan Linda de Mol, Matthijs v Nieuwkerk, Eva Jinek, etc. Ik denk dat Kim eerder C is.
Gulden middenweg: laten we d’r een B-ster noemen haha!
Maar dit! Ik word er echt een beetje ongemakkelijk van eigenlijk
En de kroeg (én snackbar) van Jebroer
Het zijn ook allemaal van die ordinaire nieuw-geld types.
Op het laatst zegt ze dat het niet haar vriend is, maar een goede vriend.
Oh tuuurlijk, leuke clickbait weer (ben nu op driekwart)
Wat een leuke jongen
ja een soort opgeil-sessie