Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Woow! Als iemand met haar eigen haarkleur ben ik altijd zo verbaasd als ik dit soort bedragen hoor :grinning:

6 likes

Ja ik vind het ook bizar. Voor kleuren en knippen betaal je echt wel minimaal 150 euro bij Kinki (ruwe schatting hoor, maar mijn knippen en balayage was 210 iig, dus daarop gebaseerd), maat ik betaalde het omdat het echt perfect gedaan werd. Nick moet echt terug gaan met het plaatje dat hij had meegenomen en zijn geld (gedeeltelijk) terugeisen of eisen dat ze het nu alsnog zo verven (als zijn haar dat nog aan kan).

Omg dat haar van Nick :scream: Ik vind het best leuk staan, maar het lijkt echt totaaaal niet op zijn voorbeeldplaatje en hij heeft er waarschijnlijk heel veel voor betaald. Wel zielig, heeft hij drie jaar getwijfeld en dan gaat hij naar de kapper en wordt het zo… Gelukkig vind hij het niet erg

Ik vond het trouwens heel grappig dat Bonnie’s moeder haar plaagde over die snack a jack reclames haha. Bonnie schoot meteen in de verdediging en zei dat ze maar 2x een post had gedaan maar haar moeder bleef zeggen 3x (en toen moest ze uiteindelijk toegeven 3 haha).
Ik vond het echt een leuke vlog!

9 likes

Hij wordt op NPO uitgezonden en dat kan je gelukkig vrijwel altijd online terug kijken! Met NPO+ misschien al vooruit zelfs?

1 like

Wat betreft de Kinki-verfervaring van Bonnie en Nick: toen Bonnie die hele dure verfsessie had ondergaan was haar haar eigenlijk oranje in plaats van het blonde dat ze wilde. Ik begreep toen echt niet hoe zij dit niet leek te zien. Nu heeft Nick een mislukte verfsessie erop zitten daar. Ik weet het niet hoor, maar ik zou door zoeken naar een andere kapper.

13 likes

Geen goede reclame voor de kapper in ieder geval! Zou de kapper weten dat hij ‘de vriend van’ is? En zouden ze daar dan rekening mee houden?

… nou nee want het ziet er niet uit zoals hij wilde? Hoe hebben ze er dan rekening mee gehouden?

7 likes

Zou er iets van spon inzitten? Bonnie noemde het wel en ze filmde er ook toen ze er zelf was. Maar nu hebben ze het niet expliciet genoemd, of wel?
Hoe dan ook ik zou echt pissig zijn.

Daar verbaasde ik me ook over! Misschien willen ze ontzettend zeker weten dat er geen kinderen meekijken? Vraag het me wel af.
Al ken ik weinig mensen meer met een ouderwets vast televisie-abonnement en kijkt iedereen toch wel online. On demand is zoveel handiger.

Hij is woensdag al op youtube van NPO zie ik net

(Oh en die tijd is inderdaad raar. Maar de npo heeft een soort talententraject waarbij ze jonge makers ondersteunen en die films/docu’s zijn altijd op dat tijdstip op npo3)

1 like

Vrouwelijk equivalent van Jaylano

2 likes

Ik ken de moeder van jaydie. Ze zei ooit dat vrijwel alle kinderen op YouTube zitten, ook terwijl de ouders er mss niks van weten. En nu weet ze als moeder precies hoe en wat haar kindje doet en kan ze ingrijpen als het nodig is.
Ik ga zelf ook de docu kijken want ik ben erg benieuwd naar alles.

Ik ben altijd bang dat als ik dit soort namen belachelijk maakt iemand in de buurt dan zegt: “Zo heet mijn zoon…”

31 likes

Dit flikt de Kinky zoooo vaak. Ze doen altijd alsof ze heel goed zijn in verven enzo maar uiteindelijk kom je 9/10 keer naar buiten met iets wat je niet wil. Been there done that. Echt zonde van Nicks haar. En eerlijk: van donkerblond naar wit is ook heel moeilijk maar zeg dan niet tegen hem dat het nog wel wit wordt want dat is gewoon echt bullshit.

5 likes

Ik betaal ook een godsvermogen, maar het is altijd goed! Ben echt getraumatiseerd door de kapper, dus heb het er voor over.

1 like

Ik vind Sanne Vloet echt een schatje, gaaf dat ze zo succesvol is! Maar manmanman, haar Nederlands Engels soms. Dat is nog tot daaraan toe, maar iemand die beweert dat cacao nibs naar chocolade smaken vertrouw ik niet :rolleyes:

10 likes

Dat heb ik wel eens gehad hahaha. Maarja smaken verschillen nou eenmaal. Ik moet ook zeggen dat ik heel veel namen echt niet mooi vind dus de kans is al snel dat ik iemands naam afkraak haha

1 like

Hoe zou je dat nog kunnen oplossen? Weer bleken?

Dit vind ik zo nep, ik denk dat ze niet meer weet wat voor content ze moet maken nu ze niet meer studeert. Toen ze studeerde was haar morning routine interessant en ook best realistisch. Nu doet ze gewoon alles wat instagrammable is zodat het nog een beetje interessant wordt. Ik weet niet hoe lang zij nog groot kan blijven nu ze niet meer studeert en niks met haar studie doet. Denk dat niet veel mensen haar volgen om haar stijl of makeup namelijk.

2 likes

mascha haar video over trio’s is demonitized door youtube.

• Belachelijk!
  • Terecht.
  • uhh,…demone-wat?

0 stemmers

Youtube demonetization – the trend often referred to as an ‘Adpocalypse’ by content creators – is the process wherein independent content creators are denied paid advertisements in their video, thus denying them revenue and reducing their income from the video-hosting platform.