Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Loved this

11 likes

Waarom staat ze ook de hele tijd in haar blote borsten :face_with_raised_eyebrow: “ja hier hoort nog een top boven of een wit t-shirt” trek dat dan even aan. Vind beetje raar. Het is niet dat ze te missen zijn hoor dus waarom zo obvious. Plus daarbij zijn de jasjes etc. iig de bovenstukjes allemaal veel te klein of hoort dat zo? Jammer vind dat ze heel mooi eruit kan zien maar dit is zo trashy.

5 likes

Dit was geweldig hahah!

1 like

Ja maar die webshop waar ze het vandaan heeft is nou ook niet bepaald classy, die kleine tops horen bij hun stijl.

2 likes

Haha hij reageert ook heel droog “ja dat zie ik”.

Hij is wel knap hoorrrrr.

2 likes

Alleen als je de befaamde slettendisco Spotify-playlist luistert mag je Fashion Nova kleding dragen.

10 likes

Vind haar sowieso nogal ordinair en ‘extra’. Snap niet dat mensen haar een leuk inspirerend persoon vinden om te volgen. (eigenlijk tegen mijn eigen waarden in dat iedereen zichzelf mag zijn) ze doet iets te provocerend ofzo kan het niet uitleggen, ook met die drugs laatst. Niet classy.

22 likes

Ik vind haar leuk om de zero fucks.

6 likes

De Huismuts ‘slaat volledig op error’ van het aanbod van tegels.

Ik vind haar manier van schrijven echt zo irritant.

6 likes

Dat komt omdat dit ‘volledig op niets’ slaat.

12 likes

Huh bij mij is het beeld echt super raar?

Mooiste is: zij slaat volledig op error en wij weten nu al precies hoe dat huis eruit gaat zien. Dierenprintjes, spaanse tegeltjes, gouden kranen, hooppolige kleedjes, printbehang, warmroze, velours, exotische prints, bojo assesoires, heel donkerblauw of donkergroen en wat andere dingen die precies op dat moment gespont konden worden. Wellicht moet ik net als die helderziende bij Martine, even bij haar instralen. Scheelt haar weer wat stress.

52 likes

Ja, wat een nare voyeuristische video. Ze is ook alleen maar bezig met flirten en aanraken en dr tieten laten zien. Dat gedraai tegen die muur? Toch geen leuke video voor haar kijkers? :joy:

5 likes

Ik vind die muur wel heel mooi, een soort betonstuc/suede ofzo lijkt het. Weet iemand torvsllig wat voor iets dat is? :relieved: no joke

Ja inderdaad, die witte vlakken vallen heel erg op. Ze heeft denk ik heel veel concealer op heeft en te lang gebaked met wit settingpoeder

Is betonlook verf/kalkverf gok ik. Wordt door verschillende merken verkocht.

Hahaha ik had even kortsluiting, kalk verf onder je ogen.

77 likes

Nee is niet de bedoeling volgens mij maar ik zie het best vaak, ook bij Monica soms. Ziet er toch niet uit.

Is een nieuwe trend! Lekker dik opsmeren, het nieuwe Blush;)

1 like

Wow Nick heeft z’n haar geverfd

Het wordt nog wel iets blonder zegtie. Dat hoop ik maar. (Ik snap dit alleen niet, hoezo verlaat je de kapper terwijl het eindresultaat nog niet zichtbaar is? Is dat normaal?)

7 likes