Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Ja dat vroeg ik me ook af? Is dat normaal? Toch vet kut als je naar de kapper gaat in de hoop blond buiten te lopen en het plots paars/lila is?

Edit: lees in de comments dat Bonnie zegt dat het na 6 dagen nog steeds niet blond is en hij er misschien terug mee naar de kapper gaat

Ik erger me zo aan die titel. ‘Nick verft z’n haar wit’. Nee Nick laat z’n haar hoogstens ontkleuren. Maar niet echt want het is niet echt gelukt hé. Vind wel goed dat Bonnie later nog ff zegt dat het idioot is dat ze m zo hebben laten gaan terwijl hij echt wit wilde.

Daarbij trouwens vind ik het wel leuk. Maar het is paars. Niet wit.

1 like

Ja dat zei Bonnie ook al, vind het zelf ook fucking belachelijk. Waarschijnlijk heeft hij er ook de hoofdprijs voor betaald

@Rozecoupeschaar kom er maar in!!! Dit lijkt inderdaad ontkleuren en dan gewoon heel veel toner of zilvershampoo erin in de hoop dat het dan niet geel lijkt?!

Oh ik zou juist denken van niet, ik vind hen het toppunt van zuinigheid

Bonnie heeft een tijdje terug ook heel veel geld voor de kapper neergelegd toch.

Ik vind het wel leuk zo hahaha. Alleen jammer als dit niet de bedoeling was.

2 likes

Dit inderdaad. Denk dat het te geel is gebleven met blonderen en ze er een (te) sterke toner overheen hebben gezet. Of dat de toner doorgeslagen is. Ik zou alleen als kapper proberen het meteen op te lossen in plaats van zeggen dat het nog wel minder wordt. Maar ik weet natuurlijk niet wat er met deze kapper is besproken.

2 likes

Ik geloof dat hij naar dezelfde kinky kappers als Bonnie is geweest. Zelf heb ik geen ervaring met kleuren, maar dat was wel een aardig bedrag en klonk niet als de goedkoopste kapper in ieder geval

Bijzonder verhaal, ik ga de docu zeker kijken donderdag.

15 likes

Kinky kappers is wel vrij prijzig ja.

Bonnie was vorige keer meer dan 200 € kwijt weet ik nog

Woow! Als iemand met haar eigen haarkleur ben ik altijd zo verbaasd als ik dit soort bedragen hoor :grinning:

6 likes

Ja ik vind het ook bizar. Voor kleuren en knippen betaal je echt wel minimaal 150 euro bij Kinki (ruwe schatting hoor, maar mijn knippen en balayage was 210 iig, dus daarop gebaseerd), maat ik betaalde het omdat het echt perfect gedaan werd. Nick moet echt terug gaan met het plaatje dat hij had meegenomen en zijn geld (gedeeltelijk) terugeisen of eisen dat ze het nu alsnog zo verven (als zijn haar dat nog aan kan).

Omg dat haar van Nick :scream: Ik vind het best leuk staan, maar het lijkt echt totaaaal niet op zijn voorbeeldplaatje en hij heeft er waarschijnlijk heel veel voor betaald. Wel zielig, heeft hij drie jaar getwijfeld en dan gaat hij naar de kapper en wordt het zo… Gelukkig vind hij het niet erg

Ik vond het trouwens heel grappig dat Bonnie’s moeder haar plaagde over die snack a jack reclames haha. Bonnie schoot meteen in de verdediging en zei dat ze maar 2x een post had gedaan maar haar moeder bleef zeggen 3x (en toen moest ze uiteindelijk toegeven 3 haha).
Ik vond het echt een leuke vlog!

9 likes

Hij wordt op NPO uitgezonden en dat kan je gelukkig vrijwel altijd online terug kijken! Met NPO+ misschien al vooruit zelfs?

1 like

Wat betreft de Kinki-verfervaring van Bonnie en Nick: toen Bonnie die hele dure verfsessie had ondergaan was haar haar eigenlijk oranje in plaats van het blonde dat ze wilde. Ik begreep toen echt niet hoe zij dit niet leek te zien. Nu heeft Nick een mislukte verfsessie erop zitten daar. Ik weet het niet hoor, maar ik zou door zoeken naar een andere kapper.

13 likes

Geen goede reclame voor de kapper in ieder geval! Zou de kapper weten dat hij ‘de vriend van’ is? En zouden ze daar dan rekening mee houden?

… nou nee want het ziet er niet uit zoals hij wilde? Hoe hebben ze er dan rekening mee gehouden?

7 likes

Zou er iets van spon inzitten? Bonnie noemde het wel en ze filmde er ook toen ze er zelf was. Maar nu hebben ze het niet expliciet genoemd, of wel?
Hoe dan ook ik zou echt pissig zijn.

Daar verbaasde ik me ook over! Misschien willen ze ontzettend zeker weten dat er geen kinderen meekijken? Vraag het me wel af.
Al ken ik weinig mensen meer met een ouderwets vast televisie-abonnement en kijkt iedereen toch wel online. On demand is zoveel handiger.