Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Zag dit net op insta, is echt heel veel witter geworden hoor!!!

3 likes

Ik denk dat hij gewoon niet zo goed meer weet wat hij met zijn kanaal aan moet en daarom dit soort video’s maakt, omdat hij denkt dat dit goed bekeken wordt. Maar heel eerlijk vind ik deze video’s juist minder leuk haha

1 like

Ja dit zag ik ook inderdaad, ziet er gewoon nog hetzelfde uit :woman_shrugging:

2 likes

Het is niet meer lila/paars. Maar ik zou het aan de zijkant niet wit willen noemen bovenop lijkt het wel wit.

Misschien vind die Nick het zelf wel mooi en gaat hij daarom niet terug naar de kapper? Zou ook nog kunnen he jongens. Ik denk dat hij zelf wel terug gaat of contact zoekt met de kapper als hij het zelf niet mooi vind of niet is wat hij wil.

Dit komt lomper over dan ik bedoel lees ik nu. Ik bedoel het gewoon als; bekijk het eens van de andere kant.

12 likes

Ja ik ook. Ik kan me nog herinneren dat hij samen met Saske toen nog wel betere video’s had. Op een budget enzo, toen gingen ze ook naar een buurthuis en echt een beetje achtergrond: hoe deden die mensen dat dan die echt geen geld hadden. Ook toen gaven ze volgens mij weleens op maar ik vond het inhoudelijk wel leuk om naar te kijken. Dit is meer: ik pak een spannende titel maar wil dit zelf eigenlijk niet doen dus gebruik ik mn netwerk.

6 likes

Oh ja zou zeker kunnen hoor! Maar vind het wel zonde als hij heel graag iets anders had gewild en hij dit er voor terug krijgt. Maar het staat hem wel goed :slight_smile:

En wat voor challenge is dit? Hoe leef je als student? Vast weer het stereotype spaghetti met ketchup eten en bier drinken

11 likes

Ik vind het wel oprecht tof dat Jeffree Shane aan het helpen is. Shane zijn nieuwe merchandise was gisteren gewoon vrijwel meteen uitverkocht, zijn make-up zal ook wel meteen uitverkocht zijn straks.

7 likes

@Sensatie Als het maar niet zo erg wordt als die video van Marije van Ditgebeurterals toen. Die deed alsof studenten alleen maar noodles en pasta met ketchup en voor de rest ontzettend smerig zijn.

2 likes

Vind het ook echt lame van Alwin dat ik bij zijn eerste oproep had gereageerd met ‘je mag wel mee naar de UB!’ en dat ik in dezelfde stad woon, want hij wilde ook dingen vragen etc. Dat die daar dan vervolgens niet op antwoordt oké, maar om daarna nog 3 oproepen te plaatsen dan denk ik echt huh? Was ik niet students-genoeg voor je?

11 likes

Ik denk dit dus ook. Hij kan echt heel erg met zijn haar bezig zijn. Toen het een keer verknipt was, droeg hij zelfs een petje en werd hij uit de vlog gehouden. Dus misschien vindt hij dit wel gewoon geweldig!

Hij zoekt ook een studiemaatje, dus ik denk dat ie wil gaan doen alsof ie voor een tentamen aan het leren is ofzo.

2 likes

Maar wat moet Alwin dan doen? Als hij als student wil leven maar hij kent geen studenten om bij aan tafel te schuiven? Waarom is het zo erg om een oproep te plaatsen?

1 like

Gewoon niet zo’n domme challenge doen

29 likes

Alwin kan zich aanmelden voor een dagje proefstuderen.

10 likes

Ja, idd. Of er meer een uitdaging van maken en met z’n camera rond etenstijd bij een studentenhuis aanbellen en vragen of hij mee mag eten o.i.d.
Nu wil ik Eddy Zoey terug op tv.

11 likes

Manon Tilstra heeft vanaf volgende week een interieur/DIY collectie in de winkels van Kruidvat liggen. Dacht heel leuk toen ik de video aanklikte, maar vind het persoonlijk beetje tegenvallen

https://youtu.be/Bc8PCFHF8iw

1 like

Vind dit ook echt helemaal niks

56 likes

Nele? Wat staat hier?

5 likes