Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

Jeetje

2 likes

Holy lelijkheid

Mn vaderdag knutsels op Mn 5e waren nog mooier dan dit sigarenrager probeersel.

45 likes

En dat dan de naam van je kind te kort is dus je de a maar 2 rondjes maakt i.p.v. het draad afknipt :thumbsup:

14 likes

Het is precies een aflevering van Black Mirror :no_mouth:

9 likes

Deze docu is gemaakt door een van de makers van de Monica Geuze Fanpodcast! :blush: (Waar ik als Monica Geuzefan, maar dat eigenlijk terzijde, ook heel erg fan van ben) Ga m vanavond checken, ben benieuwd

6 likes

258 likes

Haha die video was echt belachelijk, maar ik vind haar uitvoering sowieso tien keer niks dus kijk haar video’s niet meer

Vader tegen zn 9 jarige dochter:

“waarom denk je dat jouw kanaal nu wat minder loopt? Je zal toch wel iets moeten gaan verzinnen om meer kijkers te trekken want nu heb je er echt niet veel”.

Hij voel zich echt John de Mol die praat tegen zn medewerkers.

edit: godver, daarna een moeder tegen dr 3 (!!!) jarige dochter: doe je duimpje omhoog, goed duidelijk praten en denk aan je KIN!!

33 likes

Goed bezig Kruidvat. Nog meer goedkope wegwerptroep die na een paar weken in de afprijzingsbakken belandt.

22 likes

“Ik doe het voor haar toekomst.” Ehm en wat met haar huidige kindertijd?

beautygloss
8 minuten geleden

Nee nee nee nee. Ik sta hier niet achter en vind dit echt niet oké. Kinderen kunnen nog niet zelf beslissen of ze dit wel echt willen en wat de consequenties zijn van jarenlang deze content online hebben. Ik weet niet hoeveel invloed ik heb maar ik ga dit deze week nog aankaarten bij Youtube.

Dit reageerde ze onder die docu

53 likes

Mijn genereuze aanbod kwam bij zijn eerste oproep toen die vroeg of die een student kon interviewen mbt geld etc. Toen had het nog niets te maken met mee-eten

Nu ook bij EditieNL, met een klein kind met 365.000 volgers omg

Wat vinden jullie van Beautynezz? Zij begon volgens mij ook in groep 8 met youtube? De eerste video komt uit maart 2014 dus dat is 5.5 jaar geleden.

1 like

Ze is 3, wat. de. fak.

Ik kwam hier om dit te posten. Zo ERG!!

1 like

Hoezo vraag je aan je eigen kind dat ze haar videos moet verbeteren.

2 likes

Ook leuk voor Cynthia om uit te delen bij haar nee training.

2 likes

Zou me niks verbazen als alles na de opnames weer retour winkel gaan

2 likes

Ik ben het hier ook echt niet mee eens, maar mijn moeder vergelijkt het met kindacteurs en kindzangers van vroeger, maar dit voelt eigenlijk nog slechter. Kan niet echt uitleggen waarom eigenlijk

2 likes