Het andere Youtubers-/bloggerstopic #8

(Dit is mijn eigen mening hoor, verder nergens op gebaseerd)

Wat vind jij het ‘saaist’ in een vlog?

• Schoonmaak timelapse
  • Beelden van een feest/ concert
  • Beelden van het huisdier
  • Sfeerbeelden in het huis
  • Sfeerbeelden van de omgeving

0 stemmers

En dan met name die kwijlstukjes van Diana over haar hond/kat :roll_eyes: Saai is niet het goede woord eigenlijk, ik klik gewoon weg.

7 likes

Hahahaha deze poll is gemaakt tijdens een Diana vlog :joy:. Saai dekt idd de lading niet helemaal, ik bedoelde inderdaad stukjes die je automatisch skipt

13 likes

De katten van Bonnie

6 likes

Hahahaha als je deze poll hebt gebaseerd op haar laatste vlog denk ik dat m kan overslaan, thanks :joy:

1 like

Concerten, festivals en uitgaan. Je ziet alleen maar flitsen en je hoort ook niks fatsoenlijks van het geluid.

13 likes

Bij beautynezz heb ik het idee dat zij het echt zelf wilde en dat haar ouders juist terughoudend en heel streng waren met wat wel en niet mocht en hoeveel tijd ze er aan besteedde.

25 likes

Het voelt slechter omdat je veel meer privé te zien krijgt, bij een kind zanger of acteur zie je ze alleen op het podium of in die rol.

Al nemen deze kinderen ook een rol aan natuurlijk.

Ik zit nog te kijken, met stijgende verbazing. En mijn kind mag dit niet, dan is dat alvast even duidelijk :grin:

5 likes

Kan niet kiezen, vind het allemaal saai. :stuck_out_tongue: Moet ook gelijk denken aan Bonnies vlogs, die sfeerbeelden met die langzame muziek altijd…

4 likes

Ah jakkes. Dit doet me denken aan zo’n opgedroogde navelstreng die gebakken is in de oven. Nmsvpe

3 likes

Plezier straalde er ook echt vanaf tijdens die meet&greet

5 likes

Hahaha nou inderdaad :joy:

Voor wie pushende ouders wil zien, kijk de 2doc Turn! Daar valt dit toch wel bij in het niet.

Door haar rare uitspattingen vraag ik me af of dit echt is. Als dit een grap van haar is hoop ik echt dat ze hulp gaat zoeken en weggaat op YouTube.
Wat denk jij ervan?

1 like

Heeft mascha dit gemaakt ofzo??

2 likes

Het is echt bijzonder… vandaag zag ik een filmpje op YouTube hierover dat als Shane Dawson dacht dat het echt was hij wel voor haar opgekomen was. Maar zover ben ik niet bekend met hun vriendschap.

Wow die rechterfoto van de thumbnail doet me echt denken aan zach efron in high school musical 2

4 likes

Dan heeft ze dit goed gedaan: https://youtu.be/qBjW-IoNYvE

1 like

Wow ik wist niet eens dat het serieus troy van hsm2 moest voorstellen haha.

Wat is er eigenlijk gebeurd met dat rare kanaal van Darcy voor kinderen? Is dat gewoon van de ene op de andere dag verwijderd of heb ik wat gemist

3 likes

Zo vreemd ook dat ze eerst zegt dat alles onder de €5,99 kost en dat het een na laatste product wat ze laat zien €6,99 kost :sweat_smile:

1 like