Jaja ik ken dr nog!
Nouja, ze wonen samen en gaan trouwen, dus ik verwacht niet dat hij plots minder in de vlogs zal verschijnen.
Ik erger me aan de ‘mijn huis in bali’ video van Jiami. Wil niet als een wijsneus een opmerking achterlaten onder de video dus doe ik het maar hier haha. Het is toch OP Bali i.p.v. IN Bali gezien het een eiland is? En ze begint in de intro over salamanders, maar dat is toch een gecko?
Ik stop maar weer met kijken en ga maar koken haha. Heb het dit keer 13 sec geprobeerd
Ik sta in een drukke sprinter en zie iemand een vlog van Daddyhox kijken. Loopt die man vaker casual alleen in zijn onderbroek te vloggen? Vond het nogal heftig zo vol van top tot teen in beeld. (Maar misschien is dat ook omdat ik stiekem aan het meekijken was)
Ja eens. Dit klinkt gemeen want ik vind haar wel een leuke meid (voor mij heeft ze echt een beetje een Vera-gehalte waardoor ik het voor haar op wil nemen) maar haar stijl spreekt me gewoon niet aan. Ik volgde haar echt als studytuber.
Haar stationary vind ik wel nog steeds leuk maar die heb ik zelf volgend jaar hopelijk niet meer nodig.
Als studytuber heb je echt een houdbaarheidsdatum denk ik. Ik volg nu ook een meisje dat aan Cambridge studeert maar buiten dat vind ik haar niet super boeiend dus als ze is afgestudeerd aan het eind van het jaar volg ik haar denk ik ook niet meer.
Heb je het over Paige?
Ik heb die video gekeken maar ze staat toch nergens letterlijk in haar blote borsten? Ik zag die opmerking ook al eerder hier voorbij komen. Oké, ze heeft geen top/bh aan maar ze houdt haar armen en haar er voor. Vind het eigenlijk niet zo schokkend. Bij sommige influencers zie je meer als ze in een minuscuul bikinietje rond lopen.
Ze zullen wel van 1 of ander designermerk zijn
Hahaha wat een koeienhoeven. Wat is ze weer lekker uniek hé.
Ja precies, anders zou ze het 3x niks vinden. Dit is gewoon model sok in teenslipper (mijn favo schoeisel in huis btw).
Het lijken net hoefjes van een geit ofzo
Maison Margiela, de lage variant is $980 en zij heeft tot over de knie. Wat een afgrijselijke dingen.
Waarom zou je betalen voor een cameltoe???
Ja en maria moet je ook zeker volgen op insta want ze is sinds kort heerlijk ordinair aan het moddergooien met haar ex man
Zo toevallig dat al die modemeisjes voordelig trouwen met een man die wel even hun Modedroom kan financieren.
Net de nieuwe vlog van Bonnie gekeken, maar denk tbh dat Nick zijn haar niet veel witter gaat worden haha. Hij moet hier echt mee terug gaan hoor, vet zonde van het geld ook
Ze blijven wel volhouden dat het écht al witter is geworden hoor
Zou zelf ook terug zijn gegaan inderdaad.
Zag dat Alwin weer op eigen kracht bezig is met een super moeilijke challenge
Ik erger me een beetje aan zijn challenges. Het is helemaal geen echte challenge als je al je social media etc. Inzet. En dat hij zo snel de neiging heeft om op te geven als het lastig wordt (zoals die blinddoek) en vaak heel zeurderig overkomt