Ik heb bij Diana soms het idee dat ze alleen wil vloggen als er niets of niemand interessants in de buurt is. Alleen op dode momenten, omdat ze zich misschien schaamt om in het openbaar te filmen? Als er iets interessants gebeurt filmt ze het 9 vd 10 keer niet of niet goed met een smoesje (?) of inderdaad alleen een flits of heel warrig waardoor het alsnog storend is, en verder ‘vergeet’ ze het dan vaak.
Ze filmt ook vooral alleen of als er vaste mensen bij zijn die het duidelijk wel leuk vinden zoals haar zus. (niet dat ze mensen tegen hun wil moet gaan filmen natuurlijk. Maar ze lijkt zich zelf vaak ongemakkelijk te voelen)
Even een wijsneuzenopmerking, ik ben op dreef vandaag: gender is niet aangeboren maar toegewezen. Sex/sekse is een biologisch gegeven.
Ja! Een vlog bestaat zo vaak uit ellenlang gepraat van haar, afgewisseld met dr huisdieren en haar outfits. Zo jammer want volgens mij doet ze best af en toe leuke dingen.
Kan je dit verder uitleggen?
Ik denk dat @Banananana bedoelt dat je als mens met een piemel of een vagina (normaal gesproken) geboren wordt. Waarmee dus jouw sekse bepaalt wordt, namelijk man of vrouw.
Dat jij daarbeneden een piemel of vagina hebt wil niet zeggen dat wat jij hebt matcht met wat jij voelt. En dat jij je dus bijvoorbeeld meer man voelt dan jouw ‘biologische’ lichaam en jouw gender dus man is ipv jouw sekse wat vrouw is.
Dit is allemaal heel zwart wit maar hoop dat het zo duidelijk is en ik @Banananana begrepen heb
Aaah dit had ik echt even nodig haha.
Keihard aan het SOG’gen, maar dit is goud waard. En elke minuut van mijn SOG gedrag.
Ik kan niet slapen dus keek uit pure wanhoop deze video. Zegt ze ‘alles is onder de 5,99 dus niks is duurder dan 5,99’ daarna komt een kaarsenhouder zegt ze ‘deze is trouwens als enige 6,99’.
Monica bij Fred.
Ja en dat ze ook zegt dat ze een badass is als ze er 10 eet. Niet zo handig om dat zo specifiek te benoemen als je jonge kijkers hebt vind ik.
Ik wil het je eigenlijk niet aanraden, maar google maar eens op navelstreng drogen…
Ik krijg zo vaak zulke enquêtes voor video’s, zijn er mensen die die ooit invullen?
- Ja, ik vul die netjes in
- Nee, ik sla het meteen over
0 stemmers
Ik heb dit nog nooit gezien
Bij mij duurt het altijd eeuwen voordat ik kan skippen, dus dan vul ik maar wat in.
Oh ja die is ook echt zo irritant, er zijn ook 10 versies van met andere meisjes die net zo irritant zijn.
En ik kreeg net een reclame van Pauline Tilstra x Oral B. En dan wordt het verteld vanuit haar, ‘ik ben trots op mijn mooie lach’ etc.
Maar met een andere stem? Dit zorgde echt even voor een error in m’n hoofd.
Hierom ga ik het nooit uitmaken met mijn vriend want ik gebruik zijn youtube premium account.
add block 4 life mensen, nooit meer 1 reclame gekeken.
Naja, mits de vraag in het Nederlands is en ik de merken enzo herken.
Wow ik probeerde net een video van Lotte te kijken. Wat een ongezellig huis en al die troepjes overal, ik zou helemaal kriegel worden. Ze doet ook niet echt iets? Minder cringey dan Mascha, maar dit is niet mijn smaak.
Ik bedoel dit niet veroordelend of snobistisch maar ik vind het moeilijk te begrijpen dat mensen naar dit soort vlogs kijken. Er is zo veel quality content op YouTube te vinden met allerlei fascinerende onderwerpen en waar je veel kennis van op kan doen, waarom 20 minuten een meisje in haar woonkamer zien rondscharrelen in d’r eentje?