Die van mij spuit alle kanten op als de kalk weer in de weg zit het water is hier heel hard helaas
Ik heb deze vlog niet gezien maar ben gede-abonneerd (??) omdat ik er niet goed van werd hoe dol zij op zichzelf is. Zelfvertrouwen is top maar icm humble brag en dat eeuwige gezeik over calorieën werden me echt teveel. Ik word er gewoon boos van haha wauw joh.
Zo maar echt. Ik keek laatst na aanleiding van jouw opmerking haar vlog. En in de intro zegt ze iets van “Ja echt mooi om zon reis alleen te maken” toen dacht ik ah gaaf dat ze alleen is. En vervolgens is ze steeds met die tante. Ja harstikke gezellig meid maar je bent heul nie alleen.
Ik heb ook zo’n douchekop, ik ga morgen eens kijken of ik begrijp wat jij doet haha
Ik herinnerde me dat de eerste generatie instagram fitgirls (die ook allemaal bij Personal body plan werkten) allemaal broccolisoep maakten met smeerkaas. Omdat het zo lekker laag in kcal is want bij pbp mochten ze destijds maar heel weinig eten. (Zoveel meisjes die eetgestoord zijn geworden of veel te mager en last kregen van het FAT syndroom (female athlete triad), tegenwoordig vaak geschaard onder RED-s (relative energy deficieny in sport)) maar anyway daar moest ik aan denken en toen vond ik dit geweldige recept:
Letterlijk twee ingrediënten en een beetje water lol. Stiekem ben ik wel nieuwsgierig of ik het lekker vind want ik hou van smeerkaas en ik kan zo bakken daarvan op.
Misschien ben ik wel een smeerkees maar ik vind dat ook best heftig hoor want ik pak niet iedere dag na het douchen een nieuwe handdoek.
Ik las natuurlijk smeerkaas
Dit is idd ook mijn manier van de douchekop schoonmaken haha. Zo fijn ook dat je meteen verschil voelt in de straal
Ik doe dat vaak bij andere(die het zelf dus nooit doen) en het is idd zó satisfying!!!
Wat is tattasnaam is dat voor een gerecht.
Lijkt me oprecht een lekkere soep eigenlijk. Gaat voor morgen op de planning als lunch. Snap echt al dat gehaat niet haha.
Met al die uitleg over vanmoof’s steelbeleid zou je haast gaan denken dat het een soort spon is:P
Het is letterlijk alleen broccoli, water en smeerkaas, dat smaakt toch naar niks? Denk dat je hem wel eetbaarder kan maken door er op zijn minst peper, zout, chili en gember doorheen te gooien, maar dan lijkt hij me nog steeds vrij saai.
Ze noemt ook gewoon extra kruiden als tip in die blogpost. En tsja, saai, smaken verschillen dan. Ik houd van de smaak van broccoli en met wat kruiden erbij zie ik echt niet in waarom het gek zou zijn haha.
Oh, ik had alleen de ingrediëntenlijst bekeken, daar staan alleen die drie dingen, toen was ik al afgehaakt door het complete gebrek aan ingrediënten met smaak. Maar idd, met goede kruiden valt er nog wel wat van te maken.
Haha ik zit even op die blog te kijken en kom dit tegen:
Dit is toch geen recept te noemen
In de preview zegt ze dat zelf ook in de tweede zin gelukkig haha #zelfkennis
En maar miepen over calorieën
Dit is letterlijk hoe mijn eerste keer bbq’en met mijn schoonouders eruit zag. Zat ik daar te doen alsof taaie kip zonder kruiden eetbaar was. Mooiste is; het hele gezin lust dus geen kip. Na deze bbq snapte ik ineens waarom niet.