Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

‘door ons kind commercieel in te zetten.’

Edit: hahaha wtf echt

Tegelijkertijd ben ik me door de jaren heen steeds meer gaan beseffen dat een huis van 1,5 miljoen niet per se gelukkig maakt. Niet iedere baas is gelukkig. It’s lonely at the top.

Zo eenzaam in je huis dat door waardestijging 1.5 MILJOEN waard is geworden.

36 likes

De enige concrete tip die ze geven is geld sparen. Thanks voor de tip, jullie zijn bij deze volgend jaar allemaal uitgenodigd om in mijn mansion te komen kijken :+1:

16 likes

In de favorieten-video van Bonnie zegt ze dat ze vorig jaar aanbiedingen heeft gehad om voor perstrips te vliegen naar o.a. Ivoorkust, Amerika, Kopenhagen maar allemaal mede voor het milieu heeft afgewezen. Omdat ze eigenlijk al niet echt trots was op Edinburgh + Vietnam. Ik vind dat echt cool van haar. Mag ook wel gezegd worden :smile: Ik weet niet of ik het zelf had gekund als er een leuk tripje naar Amerika werd aangeboden en het ook wel goed voor je kanaal zou kunnen zijn

120 likes

Wat zit Bonnie’s haar leuk in haar nieuwe video zeg, deze lengte + kleur vind ik echt heel leuk. Wat ze hiervoor had vond ik zo suffig staan.

9 likes

Als kind woonde ik in een huis van 1,5 miljoen. (Hoe wij) Hoe mijn ouders een huis van 1,5 miljoen kochten? Dat deden ze niet. (We) Ze kochten het ooit voor 5 ton gulden en het werd door de jaren heen steeds meer waard. Hierdoor kon het huis rond mijn 17de voor bijna 1,5 miljoen gulden (dat is dus 680.000 in euro’s) verkocht worden Doordat ik ben opgegroeid in een vrijstaand huis, was dit voor mijn eigen gezin ook een wens. Recent kocht ik samen met Joyce een twee onder een kap woning van 150m2 met karakteristieke stijl. Niet vrijstaand, maar eigenlijk ben ik hier ook best trots op, al zullen er altijd betere, mooiere en grotere huizen blijven bestaan. Baas boven baas. Tegelijkertijd ben ik me door de jaren heen steeds meer gaan beseffen dat een huis van 1,5 miljoen (680.000 euro) niet per se gelukkig maakt. Niet iedereen (baas)is gelukkig.**

Wat een idioot stukje. Kon het niet laten het een en ander aan te passen.

58 likes

Ik vond het juist helemaal niks dat blondere, maakt dr zo flets vind ik. Maar ik vond dat vorige ook niet echt leuk dus ik ben sowieso denk ik niet zo’n fan van Bonnies kapsels :’)

1 like

Ondanks dat ik het echt een stom stukje vind kan ik me wel indenken dat het best moeilijk kan zijn wanneer je ouders vroeger een bepaalde financiële levensstijl hadden die jij je nu niet kunt veroorloven. Dan moet je het toch met minder doen dan je gewend bent, zeg maar. Dit is natuurlijk wel echt een luxeprobleem pur sang maar ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn.

1 like

Kan me voorstellen dat het zuur is. Merk bij vriendinnen van “rijke” komaf vaak dat het minimum wat je in hun ogen nodig hebt om te leven hoger ligt. Maar ik hoop wel dat je met een twee onder één kap in de randstad van 150m2 tevreden kan zijn.

3 likes

Even anekdotisch bewijs aandragen. Ik ben een groot deel van mijn jeugd in een flat opgegroeid en heb echt nul behoefte aan een vrijstaand huis. En al helemaal niet met 150m2 oppervlak. Zou niet weten wat ik met al die ruimte zou moeten.

10 likes

Mijn vriend is Syrisch en werd ook binnen een paar minuten weer buitengezet toen hij op de ambassade een visum wilde aanvragen voor de VS. Maar moest wel betalen natuurlijk. :roll_eyes:

2 likes

Ik heb het er al vaker over gehad maar ik erger me er elke keer weer aan: Charlotte Blitzbum die midden in dr zin een andere zin begint en daarna de eerste zin pas afmaakt. Het is zo fucking irritant. Even een voorbeeld: “we gaan zo uitchecken. We hebben geen wekker gezet maar zijn precies optijd wakker geworden, heel chill. En nu gaan we… Mijn haar is trouwens 100 keer natgeregend dus daarom zit het even in een knot. Even lekker een ontbijtje halen”. ??? Maak gewoon je zinnen even normaal af zeg.

12 likes

Love it

1 like

Ik heb haar ontvolgd op YouTube en Instagram, zij is zelfs voor een vlogger te uitgesproken, te expressief en eigenlijk met alles obsessief. Met d’r gewicht voornamelijk, vooral nu het haar na jaren gelukt is om af te vallen gaat het nergens anders meer over, maar ook met de rest van haar uiterlijk en haar dates.
Ik kon haar zelfs niet meer love-to-hate-watchen en dat heb ik biina nooit.

4 likes

Ze lijkt mij ook geen leuke vriendin. Vind haar heel onsympathiek.

12 likes

Ik merk die halve zinnen vaker bij Youtubers, Annic en de Huismuts ook bijvoorbeeld. Als ze zichzelf zien praten in het cameraschermpje gaan ze halverwege een zin over hun uiterlijk praten haha echt irritant.

1 like

Een hometour? Staat er nog iets in dat huis dan? :speak_no_evil::see_no_evil:

Blijkbaar niets van geleerd. :woman_facepalming:t3:

20 likes

Of nu alles opgevuld met action prullaria als ‘leuke samenwerking’ :wink:

1 like

Sowieso Aliexpress prullaria :stuck_out_tongue_winking_eye:

We weten niet wat er bij haar speelt

1 like

Ik kon het ook echt niet aan

1 like