Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Misschien ben ik wel een smeerkees maar ik vind dat ook best heftig hoor want ik pak niet iedere dag na het douchen een nieuwe handdoek.

1 like

Ik las natuurlijk smeerkaas :sob:

25 likes

Dit is idd ook mijn manier van de douchekop schoonmaken haha. Zo fijn ook dat je meteen verschil voelt in de straal

Ik doe dat vaak bij andere(die het zelf dus nooit doen) en het is idd zó satisfying!!!

Wat is tattasnaam is dat voor een gerecht.

17 likes

Met al die uitleg over vanmoof’s steelbeleid zou je haast gaan denken dat het een soort spon is:P

1 like

Het is letterlijk alleen broccoli, water en smeerkaas, dat smaakt toch naar niks? Denk dat je hem wel eetbaarder kan maken door er op zijn minst peper, zout, chili en gember doorheen te gooien, maar dan lijkt hij me nog steeds vrij saai.

6 likes

Oh, ik had alleen de ingrediëntenlijst bekeken, daar staan alleen die drie dingen, toen was ik al afgehaakt door het complete gebrek aan ingrediënten met smaak. Maar idd, met goede kruiden valt er nog wel wat van te maken.

Haha ik zit even op die blog te kijken en kom dit tegen:

Dit is toch geen recept te noemen :joy:

6 likes

In de preview zegt ze dat zelf ook in de tweede zin gelukkig haha #zelfkennis

1 like

image

50 likes

En maar miepen over calorieën :joy:

1 like

Ik sta zelf voor de klas en laf kinderen en onderwijs maar ik krijg echt jeuk van de stem van dit kind

3 likes

Herkenbaar! Fijn werkje!

Behalve light cola want dat is mijn afgod.

23 likes

Receptje.
Bordje.
Maaltijdje.

:cry:

5 likes

Valt me nog mee dat het nog niet weer over de tieten van Monica gaat, nav haar laatst geposte foto :speak_no_evil::see_no_evil:

4 likes

Wil je er graag wat over zeggen?

24 likes

Holykut schrok me dood van die zoetsappige kinderstemmetjes ineens. Vlogt ze nou tijdens haar schoolwerk? Vreemd.

Haha het ging wel door m’n hoofd maar wilde niet weer zo’n borstendiscussie ontketenen hier :stuck_out_tongue:

2 likes