Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Oh excuseer, ik weet het door kennissen toevallig van Iran en Griekenland.

Ik snap wel dat dit meisje baalt, maar de ophef die ze maakt snap ik iets minder. En die studie erbij benoemen is ook zoiets. Natuurlijk is het kut als je tickets koopt en je verheugt op een vakantie etc, maar in haar situatie zou ik blij zijn dat ze je op Schiphol vast in je nekvel grijpen en niet pas in Amerika. Dat gebeurt nl ook wel eens, heb je er net een vlucht van 9-10 uur opzitten en mag je meteen weer terug.

3 likes

Jemig wat een karige “nacho’s”

Snap niet dat ze het überhaupt in de oven doet met die drie stukjes geraspte kaas
1 like

Maar wel leuk om het een met Bugles te maken. Dat heb ik nog nooit gedaan haha!

1 like

Haha bedoelde je drie stukjes geraspte kaas bij de bugles? Want net voordat ze die drie stukjes eroverheen strooide was er geknipt in het beeld en zat er al een laagje over

Wow zag ik niet aankomen! (Niet sarcastisch trouwens)

1 like

Dit mag je geen nachos noemen. En wtf, cocktailsaus en mosterd-dillesaus hierbij?
DE4ED91C-91D0-4804-946E-D9F0E6599CC8

23 likes

Mijn zusje is ook zo’n nacho barbaar. Doritos met geraspte kaas erbovenop in de oven en daarna dippen in sour cream… :woozy_face:

1 like

guilty

4 likes

Haha ze zei iets van: “ik hou van kaas dus ik doe er extra veel op!” Vervolgens strooit ze heel voorzichtig een handje kaas eroverheen

2 likes

Oh ja vond ik ook haha. En ik kon er echt niet tegen dat ze geen laagjes maakte :disappointed_relieved:

Sorry hoor. Maar op het creëren van deze “Nacho’s” moet een fikse straf staan.
De overheid kijkt al jaren weg.

Ik ga aangifte doen.

29 likes

-weg-

Jaaa! Vind dat ook zo stom als je ze in een restaurant bestelt en ze doen dat. Zit je op het einde kale nachos te eten

4 likes

Ik weet niet wie Joseffa laatst tipte, maar bedankt daarvoor. Er is weer een video waarin ze alleen Nederlands tegen haar man praat en ik blijf het hilarisch vinden. Ik vind hen sowieso erg leuk allebei/samen.

12 likes

Ohh mijn nacho hart huilt :sob: .
Blij om te lezen dat hier wel echte nacho liefhebbers zitten. :revolving_hearts:

2 likes

Ohhh nooo. Joy is heel leuk, maar nachos moeten gewoon zwemmen in kaas en andere toppings.

2 likes

Vraagt om jullie beste macho’s recepten te delen. Kom maar door.

Edit: nachos natuurlijk :joy:

5 likes

De informatie is hier te vinden: https://www.ladycomp.nl/wetenschappelijk-bewijs-werking-ladycomp/

Die zogenaamde cycluscomputers worden sinds 1986 geproduceerd en ze komen met maar liefst een schaarse vier artikelen die moeten bewijzen dat het betrouwbaar is :rofl:

7 likes

En dan nog niet eens 4 wetenschappelijke onderzoeken. Een is een samenvatting van een onderzoek, een is een infographic, een artikel gaat over het inzetten van het apparaat voor infertiliteit en in het laatste artikel staat “It was found that after about one year of exposure the probability of an unintended pregnancy was 5.3%, after two years it was 6.8% and after about three years of exposure it was 8.2%.” Nou duidelijk aangetoond met wetenschappelijk onderzoek dat het top werkt dus :+1:t3: Echt zo schaamteloos van dat bedrijf.

5 likes