Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik open net m’n instagram en zie een meid helemaal oranje. Moest gelijk aan jouw post denken. Kon haar zijn, maar is een andere chick.

1 like

6:54 les 1 waarbij ze zelf al even moet slikken…

Wie is zij eigenlijk en waarom is zij bekend? Gaat best vaak over haar heb ik het idee. Vind het wel vermakelijk maar mis toch context

Yvonne Coldewijer. Ze is bekend geworden als Keet van RTL4, een minder programma. Na haar Keet tijd is ze geloof ik gaan vloggen. Ze deeed musicals en gaf ook les hierin aan kinderen geloof ik en heeft o.a. ook meegedaan aan WIDM 2017. In haar tijd dat begon met vloggen, was ze samen met de Australische rugby-speler Nate. Nate heeft haar behoorlijk bedrogen en hier heeft ze vorig jaar een story time over gemaakt. Ze heeft ook een webshop momenteel en heeft een rechtszaak aan haar broek gehad door de verkoop van knockoffs.

Waarom er over haar gesproken wordt is omdat ze vrij raar overkomt de laatste tijd in haar videos.

1 like

Inge Marieke is zwanger!

Wie?

101 likes

Hahahah die naam ook echt. Ze dacht laat ik mijn doorsnee doopnaam maar gebruiken om mijn doorsnee voornaam nog meer doorsnee te maken.

92 likes

Inge Marieke … wie mag dat dan wezen

Ff opgezocht, mega saaie influencermeid
Dit is geen 13 in een dozijn maar 26 ondertussen.

11 likes

Huh, jouw kanaal heette toch ‘The Tatta Whisperer’?

8 likes

Je mag er wel 1 van mij (heb er 3) maar mijn namen klinken nogal katholiek dus die hebben niet echt de gewenste ‘coole influencer vibe’ denk ik.

6 likes

Nee oké Flamoes Catherina Maria Petronella.

24 likes

:slight_smile:

9 likes

Jammer dat je nu zo doet terwijl je me net nog via pb vroeg of ik je kanaal wilde pluggen.

35 likes

Waarom zijn de reacties van life of yvonne altijd uit? En haar views, wow. Slecht.

1 like

Hahaha dit doet me realiseren dat mijn doopnamen ook zo verschrikkelijk Katholiek klinken.
Gelukkig geen ambities om het zoveelste blonde witte meisje te worden met wekelijks action/wibra/zeeman/primark/goedkope webshops shoplogs en sushi-mukbangs

3 likes

Ja ik snap echt niet hoe mensen aan van die hippe tweede namen komen hoor. Echt stylish ouders heb je dan.

3 likes

nee nee jullie zeggen het verkeerd het is ✦ I N G E M A R I E K E ✦

69 likes

Is trouwens ook nog ex van Ben Saunders uit het eerste seizoen van the voice, toen de voice nog revolutionair was. Die relatie en het moddergooien is deel van haar claim to fame. Heeft ze nog aardig wat publiciteit voor gezocht.

1 like

En een relatie met Johnny de Mol toch? Of was dat een andere blonde dame.

1 like

Nee Ben Saunders. Was zo’n lekkere moddergooi rel.