Die heette toevallig Wendy van Dijk
(Maar dan onbekend!)
Die heette toevallig Wendy van Dijk
(Maar dan onbekend!)
Samenvatting:
Hij liegt, spreekt zichzelf tegen, heeft foto’s gemaakt van haar beveiligingssysteem toen ze op de wc zat (zonder toestemming) en ze vraagt toestemming van hem om beelden openbaar te maken.
Meer is niet bijzonder
Stephanie had een video gemaakt over waarom ze bang was voor Nick, (manipulatie, liegen, stiekem foto’s maken van haar huis etc.) Heel veel mensen hadden Nick toen gecanceled
Nick had een video met ‘bewijzen’ dat Stephanie juist de leugenaar zou zijn. Maar zijn verhaal bleek nogal verdraaid te zijn.
Ze hadden laatst samen met ene Zach Choi een video opgenomen en ondanks het verzoek van Zach om hem buiten het hele drama te houden heeft Nick in zijn video alsnog gesprekken tussen hun naar buiten gebracht om te bewijzen dat Stephanie zou liegen.
Toen heeft die Zach via zijn Insta een heeel verhaal gedeeld over dat Nick inderdaad niet de waarheid sprak.
Stephanie heeft toen weer een video gemaakt vol met bewijzen dat Nick wederom dingen aan het manipuleren was. En gaat nu ook een advocaat inschakelen, omdat Nick privébeelden van haar huis gebruikt heeft in zijn video. En nu staat iedereen weer aan de kant van Stephanie (en Zach)
Zoiets is het. Heel verwarrend drama.
Maar het gaat zowieso niet echt lekker met de Nick…(best zielig eigenlijk)
Ik kijk niet eens naar Mukbangs maar dit krijg ik ook steeds aanbevolen
Wtf ik reageer niet vaak sterk op mensen maar deze dude zit echt mateloos erg in mijn irritatiezone en ik heb geeneens zin om daar genuanceerd over te doen
Die Nik is echt niet goed, serieus. Had al eerder video’s van hem geplaatst waarin hij gekke shit deed. Stephanie vs. Nikocado beef gaat eigenlijk ook nergens over. Stephanie heeft dat ook gewoon opgeblazen omdat ze had geroddeld over een andere youtuber (Veronica Wang) en bang was dat ze exposed zou worden. Daarom ‘exposede’ ze Nik voor hij dat bij haar kon doen nadat zij hem had geghost en framede ze hem als een manipulator. Dit is het Tati & James drama in de mukbang-wereld en werpt licht op het dubbelzinnige van cancel culture; who fires first, is the victim oid. Dus Nik heeft nu pretty much geen poot om op te staan. Die gast is van alles en doet en zegt van alles maar Stephanie is ook echt niet onschuldig en heeft er heel veel profijt van dat ze als een onschuldig, gezellig meisje gezien wordt terwijl ze volgens mij echt sneaky is. Ze wordt op GG ook echt met de grond gelijk gemaakt omdat ze oa de Me-Too movement betrekt om haar punt te maken over Nik als manipulator in een oude video dat ze uit de context heeft gehaald. Vond haar video’s met conspiracy verhalen altijd wel leuk maar in dit geval is het gewoon echt: waar twee kijven hebben twee schuld…
Ik was echt zo excited voor de trouwvideo van safiyah die om 10 uur op YouTube zou komen (had ze aangekondigd op instagram)
Maar hij is er nogsteeds niet…
Zit een fout in de film heeft ze geplaatst dus het wordt later.
Mijn tweede naam is Hebreeuws en overal ter wereld (anders dan NL) een jongensnaam. Mijn eerste naam is door geen enkele niet-Nederlander uit te spreken. Mijn tweelingzus heeft twee makkelijke (internationale namen).
Conclusie: mijn ouders hebben mijn geen internationale carrière gegund en mijn zus we; Janken.
Heeft iemand een linkje van deze sporttop op ome Ali gevonden??
Eeeehhh
Sorry! Ging niet helemaal lekker…
Ze ziet er zo mooi uit!
Wauw super leuk thema ook en die eerste dans is ook super leuk!
Dit voelt zo authentiek, helemaal in stijl met hun “normale” leven.
Neeee dit is echt 1 van de meest disturbing youtubers. Ik begrijp het ook niet, speelt hij dit of? Wtf wtf. En hoezo zijn zoveel reacties van een paar uur geleden terwijl het al een jaar geleden is geupload.
Ahh zooo leuk!!! Ik vind het zo leuk hoe ze zo zichzelf (lijken, maar toch) te zijn! Ook dat ze allebei (ook Tyler) gewoon steeds durven te huilen
Ik ging echt heeeelemaal stuk om dit filmpje van BanjoMovies
Ondanks dat hij niet meer zo groot is in de youtube wereld blijf ik hem 1 van de tofste youtubers vinden!
Jaa wat leuk! Heel eigen vooral. Het is niet per se mijn smaak qua alles, maar in elk geval niet zo inwisselbaar. Die buts a rolling move je zal maar over de grond rollen voor je first dance, hilarisch
Ps. Las op egf ooit eens dat iemand een vriendin had met de eerste dans op het nummer “gas op die lolly” en moet daar soms nog random aan denken en dan zo hard lachen
Ohhh man janken en ik ben nog niet eens bij de ceremonie