Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Dit voelt zo authentiek, helemaal in stijl met hun “normale” leven.

3 likes

Neeee dit is echt 1 van de meest disturbing youtubers. Ik begrijp het ook niet, speelt hij dit of? Wtf wtf. En hoezo zijn zoveel reacties van een paar uur geleden terwijl het al een jaar geleden is geupload. :thinking:

1 like

Ahh zooo leuk!!! Ik vind het zo leuk hoe ze zo zichzelf (lijken, maar toch) te zijn! Ook dat ze allebei (ook Tyler) gewoon steeds durven te huilen

4 likes

Ik ging echt heeeelemaal stuk om dit filmpje van BanjoMovies :joy:
Ondanks dat hij niet meer zo groot is in de youtube wereld blijf ik hem 1 van de tofste youtubers vinden!

4 likes

Jaa wat leuk! Heel eigen vooral. Het is niet per se mijn smaak qua alles, maar in elk geval niet zo inwisselbaar. Die buts a rolling move :joy::joy: je zal maar over de grond rollen voor je first dance, hilarisch

Ps. Las op egf ooit eens dat iemand een vriendin had met de eerste dans op het nummer “gas op die lolly” en moet daar soms nog random aan denken en dan zo hard lachen :joy:

2 likes

Ohhh man janken en ik ben nog niet eens bij de ceremonie

1 like

Inge Marieke is nu ook mijn leven binnen gedrongen via de suggesties van Youtube

63 likes

Monica heeft problemen met haar video. Toch knap hoe ze het vaak voor elkaar krijgt om niet op tijd te uploaden

3 likes

Sam Smith thinks who dis

6 likes

Niet alleen Sam denkt dat

3 likes

Ik wilde dit ook net posten. Zo bijzonder dat zij daar altijd gezeik mee heeft? Hoe moeilijk kan ‘t zijn :’)

3 likes

Ja ze begon dan ook lekker op tijd met editen vandaag

Wooow wat is zij raar? Hele akward stiltes ook. Alsof ik om 5:00 ‘s nachts in gesprek ben geraakt met een dronken persoon :joy:. Maar nee…

1 like

Bij mij ook :see_no_evil:
Wie het ook was die over haar begon, een echte influencer!

6 likes

Inge Marieke zeker :’)

27 likes

Guilty

3 likes

Ja ze staat nu ook bij mijn aanbevolen lijst. :-1:

1 like

Als wij geen youtube kijken, kijkt youtube nog wel naar ons blijkbaar

34 likes

Jezus wat creepy.

1 like

Bij mij ook! Ga weg!