Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik verschil 12 jaar met mijn jongste halfzusje en het enige commentaar wat we krijgen is dat mensen denken dat ik de jongste ben

Voor de rest is ze closer met ons andere zusje aangezien zij de enigen zijn die nog thuis wonen. Das soms wel jammer.

Ik heb weleens de vraag gehad of m’n vader mijn lover (niet dat woord maar wel zo’n fout woord) was. Ik was toendertijd 21 en m’n vader 56. We werkten samen op hetzelfde project. Ik was zo ontzet toen diegene dat zei, hij had het zelfs met anderen erover gehad!!

Heb ik ook gehad. Vaker zelfs. Zeiden ze tegen mijn vader (38 jaar verschil): ‘is dat je nieuwe vriendin?’. Absurd!

1 like

Ik doe gewoon altijd lekker arm in arm!!

Ik weet niet precies waar dit onder hoort, maar ik volg de (bekend van youtube) band Cimorelli inmiddels af en aan zo’n 10-12 jaar en ze hebben net een (heel emotionele) video geplaatst dat Dani de band verlaat.

Die zag ik toch echt even niet aankomen. Ik had nog eerder Lisa verwacht dan Dani. Wel een heldere video, maar ik ben stiekem toch ook heel benieuwd of er achter de schermen niet meer speelt.

4 likes

Omg wat, dat heb ik niet eens meegekeken. Ik ga even googlen, haha.

Omg ik heb dit toevallig ook net gekeken haha, keek al jaren geen video’s meer van hun maar zag het bij aanbevolen. Ik ging dus een beetje door de reacties scrollen en veel mensen denken dat het er ook mee te maken heeft dat Dani getrouwd is en nu met die man woont, en dat de rest van de familie hem niet mag oid

1 like

Ja, ik zag inderdaad ook al comments dat zij blijkbaar half december getrouwd is, en dat geen van haar zussen daar iets over gezegd heeft op social media. Geen idee trouwens of dat klopt, ik ben ze niet allemaal nagegaan.

Dus ja, ik ben ook wel heel benieuwd, maar ik denk niet dat we er meer over zullen horen dan dit.

Denk het ook niet, wel jammer haha zou graag de dirt horen :woman_shrugging:t3:

Zag ook dat ze nu blijkbaar met die jongen samen een YouTubekanaal heeft en ze hadden een vlog waarin ze samen boodschappen gingen doen en ik had het uit nieuwsgierigheid aangeklikt. Na een halve minuut weer uitgezet jeetje wat een irritante mensen haha

1 like

Ook zoveel comments gaan over “omg Lisa is zo zielig!!!1!” Jeetje, mensen zijn zo ongevoelig. Lisa is en blijft de populairste maar vind dit zo raar? Haha

1 like

Ik was al aan het googlen en kwam serieus op een Wattpad fanfic dat Lisa zonder getrouwd te zijn zwanger geraakt zou zijn, dus dat was ook weer genoeg voor vandaag.

Maar inderdaad, twee getrouwd en twee verloofd.

Kan me best voorstellen dat je als je een jaar of twintig bent je ook gewoon klaar bent met het maken van covers met je zussen. Als in: als je zingen medium leuk vindt heeft het leven ook meer in petto dan dat

3 likes

Ben een beetje in de war want heb de video nog niet gezien,maar is Dani niet de jongste?

Op een gegeven moment was er eentje dieval haar haren kort had geknipt en mooie kleurtjes had geverfd, ik had verwacht dat zij er als eerst uit zou gaan

Ja ze is 19.

Ik verschil 16 jaar met mijn cavia.

50 likes

Sorry ik win, 17 jaar met mijn zusje.

7 likes

Mijn hond en ik schelen 25 jaar. Wij krijgen ook weleens rare blikken, maar ja :woman_shrugging:

29 likes

Huh, is die nog niet dood?

2 likes

Ja ik! Vind haar video’s echt heel sfeervol en rustgevend. En aangezien ze in Seoul woont ook iets minder standaard, vind het het leukst wanneer ze alleen of met haar vriend (weekend)trips maakt binnen Zuid Korea.

1 like

I’m still standing! Yea Yea

8 likes