Ik had echt zeker meer dan een halfjaar niks van Jill gekeken, maar nu wel haar laatste vlog. Ik had op EFG al gelezen dat Jill swar zegt ipv shoarma, en in die vlog zegt ze het weer. Zo gek
Koosnaampje voor lekker eten.
Bedoelt ze niet specifiek shoarma? Is dat iets brabants ofzo?
Bij 6:11
Ja ik weet dat ze in Gelderland woont maar dat is al bijna Brabant toch. Maar ik kan me dus herinneren dat iemand op EFG dat toen ook zei toen ze het over shoarma had. Nouja
Nee echt nog nooit in me leve gehoord hier
We zeggen rare dingen hier in Brabant, maar swar niet. En Jill woont niet eens in Brabant dus laat ons Braboās erbuiten.
Daar moest ik ook aan wennen. Mān vriend zij opeens dat ie afgewerkt was.
Edit: koosnaampje voor shoarma, want lekker eten. Deed even 10 dingen op hetzelfde moment.
Sorry
Dacht trouwens dat ze in Brabant was opgegroeid maar daar kan ik niks over vinden, zal wel Gelderland zijn.
Ja en aangereden is ie zeker ook
@Jumpsuit nee Beuningen toch? Geen idee waarom/hoe ik dat weet trouwens.
Elke keer als ik wat van haar langs zie komen vraag ik me af wat ze op heeft.
Ze blijft een hele bijzondere vrouw⦠en toch blijf ik gefascineerd kijken.
Iemand al antwoord op de vraag waarom de comments uit staan op YT?
Volgens mij zei ze in een video dat ze gewoon geen zin had in alle gezeik en negativiteit. Om dat niet meer te hoeven zien en lezen heeft ze de comments uitgezet.
Oh ja zou kunnen. Ik las uiteindelijk ergens dat ze in Nijmegen is geboren maar dat leek eerder door een jonge fan ofzo te zijn geschreven. :ā)
Ik vind het gewoon knap als iemand 22 minuten naar zoān raar onsamenhangend verhaal kan luisteren. Het is zo vaag, en dan die lessen die ze haar kijkers ff allemaal gaat leren. "Zorg dat je eigen leven SUPER LEUK IS. Eh wat? Zo oppervlakkig ook en heel makkelijk gezegd?! Leuk voor kijkers die allerlei tegenslagen oid. hebben om als les te krijgen. Volgens mij weet ze zelf amper wat ze vindt en denkt of veranderd dat per minuut.
Ik vind het in Monicaās nieuwe video net lijken of haar gezicht helemaal geblurred is ofzo, het ziet er super glad uit. Zal misschien wel door de belichting/make-up komen maar vind het wel opvallend
Ik vind het echt moeilijk te geloven dat ze daarom die houding heeft, en ook opmerkelijk dat ze geen comments wil. IK BEGRIJP HET GEWOON HELEMAAL HET IS GEWOON ENERGIE! JE MOET GEWOON MET IEDEREEN PRATEN! ENERGIE
Love dit!
Ligt denk ik aan de belichting ja!
Viel me trouwens op in die video van Bram Krikke waarin hij Monica āverrastā dat ze echt mega veel make up op heeft. In haar eigen videos vind ik het nooit zo opvallen, maar in zijn video wel. Misschien ook omdat ze tussen allemaal ānormaleā Nederlanders zat en niet tussen de bnāers
Ik blijf zo verbaasd over hoeveel influencers waard zijn. Jamie Li heeft een bijna compleet nieuwe inrichting van Made gekregen. Waaronder een bank, spiegel, lampen, salontafel en fauteuil. Snelle schatting van de waarde: 3000 euro als het niet meer is, want ik heb enkel deze producten nog gezien. En dat allemaal in ruil voor exposure op enkel instagram. Ik zou zo ook elk jaar mn inrichting veranderen. Allemaal gratis, en je oude zooi kan je toch verkopen.
Ook die instelling van influencers mbt wonen. Jamie is ontevreden met haar keuken. Die is donkergrijs en zou ze liever mat wit willen. Dan zegt ze āhopelijk kunnen we voordat we hier ooit verhuizen de keuken aanpakkenā eh: als je ook maar denkt dat je binnen nu en enkele jaren gaat verhuizen ga je toch geen prima keuken vervangen?
Ik vond haar in die video ook zoān vreemde gele kleur hebbenš¤