Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Hahaha echt een moodkiller ook zon apparaat.

Voor Sparta een aardig bedrag. In de voetbalwereld een fooitje.

Ik weet allemaal niet wat ik er van moet vinden.
Ik snap dat hij nog een jaar of 2 wil cashen voor hij er uit ligt, maar waarom zo achterlijk ver? Zelfs in de tweede klasse van Duitsland zou hij nog grof meer geld gaan verdienen dan nu, en dan heb je nog een sportieve uitdaging.
Al met al is het ontzettend sneu voor de kinderen. Ik snap niet dat je je kinderen vrijwillig een jaar wil missen.

3 likes

Was het maar voor z’n carrière…
Voetbal is geen ding in Korea en Korea is geen ding in voetballand.
Het is alsof je als Amerikaan zijnde American football in Rusland gaat spelen. Het slaat helemaal nergens op.

Het is puur en alleen een zaak van geld, omdat ze in Azië grof betalen voor EU spelers.

3 likes

Dat idee had ik ook, volgens mij gaan de moeders gewoon prima met elkaar om. En helemaal eens met je opmerking over Lars, heb hem nooit leuk gevonden.

1 like

Ik ben benieuwd of iemand hier de box van Monica heeft besteld?

1 like

Ik dacht dat Lars en Monica uit elkaar waren? Of niet meer?

1 like

Ja die zijn uit elkaar, waarom twijfel je daar over?

1 like

Misschien wil hij dat ook wel, maar dan moeten die clubs ook interesse in hem hebben :grimacing:

1 like

In een vlog vertelde ze dat ze ook relatietherapie hebben gedaan, lijkt me dan meer dan een logistieke reden. Maar dat hij nu zonder haar verhuisd naar de andere kant vd wereld maakt het nog uiter dan uit, dus ik zie niet waar er verwarring ontstaat over hun relatie status :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Omdat Monica het heeft over hun situatie als gezin, ik vind gezin klinken alsof ze een relatie hebben.

1 like

Ahhh vandaar

Ik vind het wel logisch en liefdevol dat ze het heeft over hun als gezin, zonder dat ze nu samen in een relatie verdergaan

4 likes

Ik vond het ook een goede vraag, want ze zijn niet meer bij elkaar, dus waarom zou hij dan niet voor ene jaar naar het buitenland gaan als ze hem daar dik voor betalen, en hij nergens anders aan de bak komt, aangezien hij een zeer middelmatige voetballer is en dus niet snel ergens anders voor hetzelfde geld mag komen spelen? Kinderen kosten een hoop geld… Dan zien zijn kinderen hem 1 jaartje even wat minder in het echt, lijkt me niet echt iets onoverkomelijks in deze tijden met facetime en alles. Kijk, als hij nou ook voor hetzelfde geld in Duitsland of België oid kon spelen was het wat anders, maar daar is hij gewoon niet goed genoeg voor.

1 like

Wow jaap (de vriend van Claire) heeft zijn haar afgeknipt

13 likes

@Shaaar @grace

Ik ga er in deze ook wel vanuit dat hij niet zomaar even met de mededeling kwam dat hij een contract in Korea had getekend, maar dit wel besproken heeft met de moeders.
En juist omdat het einde van zijn carrière in zicht is lijkt me dit hét moment om nog even geld binnen te harken dan toch? Ik heb ook geen kinderen, maar ik kan me voorstellen dat als dit zijn laatste kans is om met het beetje talent dat hij heeft nog even flink wat te verdienen ik als zijn ex hem ook zou zeggen dat hij dat moet doen, als het maar voor een jaartje is. Maar misschien zou ik er ook wel anders over denken als ik wel kinderen had hoor.

4 likes

Ik snap Lars ergens ook wel. Monica wist dat ze een relatie met een voetballer begon en ze heeft ook bewust een kind met hem gekregen. En volgens mij moet je weten dat in een dergelijk beroep elk half jaar de kans bestaat dat er een transfer komt. Monica heeft in verschillende interviews aangegeven dat ze dan liever niet meeging vanwege haar carrière in Nederland. Je kan toch niet van hem verlangen dan maar te stoppen met zijn werk (ookal is hij geen topvoetballer) omwille van een partner of ex-partner. En hij is geen stervoetballer die de keuze heeft uit heel veel clubs. Tuurlijk is het verdrietig voor alle betrokkenen dat hij zijn kinderen op afstand heeft maar dat is wel wat hoort bij het werk wat hij doet.

13 likes

Vgm zag hij in het begin van dr vlog cariere haha ook zo uit. Vind het hem zoveel beter staan.

Wat doet Lotte ineens gek met haar ogen? Ze heeft echt prachtige ogen maar kijkt nu als kloon 72826 van Kylie Jenner. Zonde!

7 likes

Alsof ze moet niesen.

17 likes

Geld blijkbaar

1 like

Waarschijnlijk hoopt Lars ook nog gewoon op een ‘big break’ en dat hij een paar jaar op hoger niveau kan voetballen? Ik heb er geen verstand van, maar zie profvoetballer worden altijd als zo’n jongensdroom die mannen maar moeilijk op kunnen geven.

1 like