Ik begrijp je verbazing, maar 3000€ is echt alleen veel geld als je vanuit de consument denkt voor een bedrijf als Made is dat echt niks. Bovendien kost het hen geen 3000€ omdat het gewoon hun eigen producten zijn, het kost ze waarschijnlijk max 500€ ofzo. Als nu 1 persoon iets koopt door Jamie Li zijn ze al uit de kosten - hoewel dat in dit geval niet eens relevant is, omdat marketingbudget vaak niet eens direct aan sales gekoppeld zijn. De waarde die de producten voor háár hebben is een stuk groter (inderdaad 3000€), en daar staat dan weer haar bereik tegenover. Dus Made verdient hier alleen maar geld aan.
Ik snap ook wel dat het uit kan (voor beide partijen, want ze verdienen er natuurlijk beiden goed geld aan). Maar het hele fenomeen van influencermarketing blijf ik vreemd vinden. Vooral ook het deel dat wij als consumenten dit leuk horen te vinden
Lijkt me wel moeilijk trouwens als je partner voetballer is. Ik weet niet zo goed hoe het in elkaar steekt natuurlijk en had altijd wel het idee dat je in nederland kan blijven voetballen. Misschien kan dit ook en wilt Lars ook graag voor zichzelf naar het buitenland. Maar het lijkt me wel heel moeilijk. Wat Monica ook zei; die onzekerheid en ga je dan mee? En met kinderen al helemaal.
Nu gaat hij misschien naar het buitenland en dat zit Zara-Lizzy in Nederland en Mason in Duitsland omdat zijn ‘stiefvader’ daar weer voetbalt.
Ik vind het walgelijk en ik vind het zo jammer dat veel mensen zich er zo door laten beïnvloeden. Misschien als er eindelijk eens meer mensen gaan nadenken en zich niet meer laten “influencen” door deze types, dat het hele influencer fenomeen een langzame dood sterft.
Helaas zijn voornamelijk de pubers heel erg beïnvloedbaar en krijgen zij ook veel gedaan bij hun ouders, waardoor dit toch allemaal wel verkocht / gekocht wordt. Zij volgen ook voornamelijk die influencers en zitten de hele dag op youtube en instagram en kunnen nog niet goed nadenken over de gevolgen en vinden deze wegwerpmaatschappij dus heel normaal.
Raar zeg?! Zo heeft ze toch geen aantoonbare interactie met haar volgers en dat is ongunstig voor de spon-deals, toch?
Haar verhalen zijn zo raar… ja die hele gekke video waarin ze telkens aan het krabben was en daarna een video met een gekke titel dacht ik even dat het een soort sociaal experiment was over drugsgebruik ofzo. Maar nee, nog steeds een duidelijkheid toch?
Nou…
Ik ook! Het valt me trouwens op dat Optima Vita hier bijna nooit wordt besproken, terwijl ze toch richting de 100000 abonnees gaat. Of heb ik iets gemist? Wie kijkt ook naar haar? (Ik vind haar leuk btw).
Ja zag er niet zo heel mooi uit allemaal vond ik
Ja bedoel Nijmegen, dan ben je toch met een kwartier ofzo in Brabant. Maar ik zal Nijmegen nooit meer in de buurt van Brabant noemen.
Nijmegen ligt zo’n 7 km van NB, dus zo gek is dat toch niet?
Oh haha dat is best dichtbij. Ik heb in dat reepje Gelderland tussen Utrecht en NB gewoond en dacht dat het verder veel meer uit elkaar lag, maar niet dus haha. Voelde vanaf daar alsog wel altijd als een wereldreis naar Nimma
Ik heb sowieso als tiener nog best lang gedacht dat Arnhem nog in Gelderland lag en Nijmegen net in Brabant
Nee dat zou teveel eer zijn.
En 10 km van Mook dus is Nijmegen dan ook Limburg??!?
Nah, dat zou betekenen dat Nijmegen niet in Nederland ligt
Ja meestal kijk ik ook haar vlogs. Paar jaar terug ook al, maar toen kon ik haar stem niet handelen haha. Gelukkig staat het me nu niet zo tegen, vind haar altijd leuk om te kijken. En motiveert meestal ook wel om wat gezonder te eten haha.
En ook nog eens 11 km van de Duitse grens??!!!?
Oftewel echt een wereldstad
Alsof ik nog een reden nodig had om daar niet te willen zijn
NIMMA 4EVAH