Daar moest ik ook aan wennen. M’n vriend zij opeens dat ie afgewerkt was.
Edit: koosnaampje voor shoarma, want lekker eten. Deed even 10 dingen op hetzelfde moment.
Sorry
Dacht trouwens dat ze in Brabant was opgegroeid maar daar kan ik niks over vinden, zal wel Gelderland zijn.
Ja en aangereden is ie zeker ook
@Jumpsuit nee Beuningen toch? Geen idee waarom/hoe ik dat weet trouwens.
Elke keer als ik wat van haar langs zie komen vraag ik me af wat ze op heeft.
Ze blijft een hele bijzondere vrouw… en toch blijf ik gefascineerd kijken.
Iemand al antwoord op de vraag waarom de comments uit staan op YT?
Volgens mij zei ze in een video dat ze gewoon geen zin had in alle gezeik en negativiteit. Om dat niet meer te hoeven zien en lezen heeft ze de comments uitgezet.
Oh ja zou kunnen. Ik las uiteindelijk ergens dat ze in Nijmegen is geboren maar dat leek eerder door een jonge fan ofzo te zijn geschreven. :’)
Ik vind het gewoon knap als iemand 22 minuten naar zo’n raar onsamenhangend verhaal kan luisteren. Het is zo vaag, en dan die lessen die ze haar kijkers ff allemaal gaat leren. "Zorg dat je eigen leven SUPER LEUK IS. Eh wat? Zo oppervlakkig ook en heel makkelijk gezegd?! Leuk voor kijkers die allerlei tegenslagen oid. hebben om als les te krijgen. Volgens mij weet ze zelf amper wat ze vindt en denkt of veranderd dat per minuut.
Ik vind het in Monica’s nieuwe video net lijken of haar gezicht helemaal geblurred is ofzo, het ziet er super glad uit. Zal misschien wel door de belichting/make-up komen maar vind het wel opvallend
Ik vind het echt moeilijk te geloven dat ze daarom die houding heeft, en ook opmerkelijk dat ze geen comments wil. IK BEGRIJP HET GEWOON HELEMAAL HET IS GEWOON ENERGIE! JE MOET GEWOON MET IEDEREEN PRATEN! ENERGIE
Love dit!
Ligt denk ik aan de belichting ja!
Viel me trouwens op in die video van Bram Krikke waarin hij Monica ‘verrast’ dat ze echt mega veel make up op heeft. In haar eigen videos vind ik het nooit zo opvallen, maar in zijn video wel. Misschien ook omdat ze tussen allemaal ‘normale’ Nederlanders zat en niet tussen de bn’ers
Ik blijf zo verbaasd over hoeveel influencers waard zijn. Jamie Li heeft een bijna compleet nieuwe inrichting van Made gekregen. Waaronder een bank, spiegel, lampen, salontafel en fauteuil. Snelle schatting van de waarde: 3000 euro als het niet meer is, want ik heb enkel deze producten nog gezien. En dat allemaal in ruil voor exposure op enkel instagram. Ik zou zo ook elk jaar mn inrichting veranderen. Allemaal gratis, en je oude zooi kan je toch verkopen.
Ook die instelling van influencers mbt wonen. Jamie is ontevreden met haar keuken. Die is donkergrijs en zou ze liever mat wit willen. Dan zegt ze “hopelijk kunnen we voordat we hier ooit verhuizen de keuken aanpakken” eh: als je ook maar denkt dat je binnen nu en enkele jaren gaat verhuizen ga je toch geen prima keuken vervangen?
Ik vond haar in die video ook zo’n vreemde gele kleur hebben🤔
Ik begrijp je verbazing, maar 3000€ is echt alleen veel geld als je vanuit de consument denkt voor een bedrijf als Made is dat echt niks. Bovendien kost het hen geen 3000€ omdat het gewoon hun eigen producten zijn, het kost ze waarschijnlijk max 500€ ofzo. Als nu 1 persoon iets koopt door Jamie Li zijn ze al uit de kosten - hoewel dat in dit geval niet eens relevant is, omdat marketingbudget vaak niet eens direct aan sales gekoppeld zijn. De waarde die de producten voor háár hebben is een stuk groter (inderdaad 3000€), en daar staat dan weer haar bereik tegenover. Dus Made verdient hier alleen maar geld aan.
Ik snap ook wel dat het uit kan (voor beide partijen, want ze verdienen er natuurlijk beiden goed geld aan). Maar het hele fenomeen van influencermarketing blijf ik vreemd vinden. Vooral ook het deel dat wij als consumenten dit leuk horen te vinden
Lijkt me wel moeilijk trouwens als je partner voetballer is. Ik weet niet zo goed hoe het in elkaar steekt natuurlijk en had altijd wel het idee dat je in nederland kan blijven voetballen. Misschien kan dit ook en wilt Lars ook graag voor zichzelf naar het buitenland. Maar het lijkt me wel heel moeilijk. Wat Monica ook zei; die onzekerheid en ga je dan mee? En met kinderen al helemaal.
Nu gaat hij misschien naar het buitenland en dat zit Zara-Lizzy in Nederland en Mason in Duitsland omdat zijn ‘stiefvader’ daar weer voetbalt.
Ik vind het walgelijk en ik vind het zo jammer dat veel mensen zich er zo door laten beïnvloeden. Misschien als er eindelijk eens meer mensen gaan nadenken en zich niet meer laten “influencen” door deze types, dat het hele influencer fenomeen een langzame dood sterft.
Helaas zijn voornamelijk de pubers heel erg beïnvloedbaar en krijgen zij ook veel gedaan bij hun ouders, waardoor dit toch allemaal wel verkocht / gekocht wordt. Zij volgen ook voornamelijk die influencers en zitten de hele dag op youtube en instagram en kunnen nog niet goed nadenken over de gevolgen en vinden deze wegwerpmaatschappij dus heel normaal.
Raar zeg?! Zo heeft ze toch geen aantoonbare interactie met haar volgers en dat is ongunstig voor de spon-deals, toch?
Haar verhalen zijn zo raar… ja die hele gekke video waarin ze telkens aan het krabben was en daarna een video met een gekke titel dacht ik even dat het een soort sociaal experiment was over drugsgebruik ofzo. Maar nee, nog steeds een duidelijkheid toch?
Nou…