Ik doe vaak haar workout video’s en kijk haar vlogs ook, vind haar altijd lekker positief en motiverend.
Ik ging even kijken om welk land het dan zou gaan. En ik zie geruchten dat het om een club in Zuid-Korea gaat? Vind dat best wel bijzonder dat je zo ver weggaat als je twee kleine kinderen hebt die niet mee gaan.
Ja ik ook maar ik weet ook niet zo goed hoe dat werkt als je voetballer bent (op het niveau van Lars)? Zou je dan zelf een keuze hebben of heb je dit maar te accepteren en wilt misschien geen andere club je en kan je dus niet kiezen?
Ik heb ook geen idee hoe het allemaal zit haha maar volgens mij wilde hij zelf ook nog heel graag naar het buitenland.
Ja ik denk eigenlijk dat er misschien niet zo heel veel keuze is voor Lars? Ik heb geen verstand van voetbal maar hij kan toch nooit bijv. Voor de premier League of andere grote clubs in Europa spelen denk ik? Want dat niveau heeft hij echt niet. Maar wow zuid Korea. Ik dacht dat hij misschien wel wilde stoppen en zich wilde focussen op z’n tattoo shop. Ik snap monica wel, zij verdient waarschijnlijk ook nog eens een bult meer dan Lars en dan moet je een groot deel van je carrière opgeven voor je partner.
Maar Lars is een B voetballer dus ik denk dat er niets anders op zit voor hem.
Denk ook dat hij na dit seizoen stopt en dan gewoon in die tattooshop gaat werken
Haha, ik snap wel wat je bedoelt, ik denk dat het door haar gebit komt en dat ze duimt. Ik moest daar ook erg aan wennen in het begin, vooral als ze iets at Al vind ik het nu vooral stoer dat ze geen beugel neemt of iets dergelijks en er voor uitkomt dat ze zichzelf mooi vindt zoals ze is. Dat is pas echt verfrissend tussen alle influencers die zo veel aan zichzelf laten sleutelen…
Hij heeft geen keus. Hier gaat hij tenminste nog even cashen en dan gaat hij met pensioen. Misschien kan hij hierna nog naar China, maar verder zal hij in Nederland niet meer zo snel gekocht worden.
Grappig dat jullie dat ook opvalt met haar mond. Ik heb het idee dat het ook door verkeerd tong gebruik komt (makes sense?) ze duwt met haar tong tegen haar tanden tijdens het praten.
Is voor mij ook een reden dat ik haar video’s maar voor 1/3e kijk en vooruitspoel met lange stukken praten.
Ja is dat echt zo? Mn vriend zit altijd op hem te haten dat ie talentloos is enz
Maar A voetballers zijn toch Ronaldo, Messi, Van Dijk, De ligt enzo. Lars speelt in Nederland voor Sparta ben je dan niet sowieso op die leeftijd van hem dan een b voetballer? Weet er zelf ook weinig van maar Lars lijkt me niet een mega talent.
Ja hij is al 28 jaar en voetbalt niet eens bij een topclub in NL, laat staan in 't buitenland. Volgens mij is het op die leeftijd ook lastig om dan nog door te breken maar ja
En geschorst omdat ‘ie te vaak maccie at met Monica.
En omdat ‘ie zijn lul liet zien in een vlog haha
Kent iemand hier Lia Marie Johnson? Ze was vroeger vaak te zien in Kids React en later ook Teens React. Zag net ineens (na jaren niks van haar gezien te hebben) een video over haar in m’n aanbevolen staan, dus heb geklikt uit nieuwsgierigheid. Blijkbaar heeft ze op 2 januari een instagram live gedaan waarop ze duidelijk onder de invloed is. Ze is daar met een (schijnbaar) veel oudere man aan het zoenen; ze is zelf 23 en hij 67. Hij wordt onrustig wanneer ze zegt dat ze op live zit en heeft na ongeruste reacties van fans al z’n sociale media kanalen verwijderd. Hij wordt nu verdacht van grooming aangezien ze elkaar al lijken te kennen en samen te werken sinds Lia 15 was. Vind het maar een vreemde situatie.
Wait whaaaat?!
Teske had toevallig deze video gedeeld gisteren: https://www.youtube.com/watch?v=-IceF-1hG-Y
Vond het echt bizar om te zien, ben benieuwd wat/hoe het nu verder zal gaan
Ik heb dit dus ook met Annic haar manier van praten zo met die tong. Hoewel die optimavita dat nog wel veel erger heeft.
Ze heeft idd wel leuke inhoudelijke video’s over sport en eten, maar haar gewone vlogs vind ik heel ongemakkelijk en soms wat gemaakt. Gewoon nét niet.
Ooo ja een tijdje terug zag ik ook al wat dingen over haar dat ze echt ontzettend raar deed in live streams en toen dachten mensen ookal dat ze aan de drugs zat
Vind het wel heftig, volgens mij is het echt een getalenteerde en leuke vrouw maar het lijkt allemaal niet zo goed te gaan na Kids/Teens react