Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik ook! Het valt me trouwens op dat Optima Vita hier bijna nooit wordt besproken, terwijl ze toch richting de 100000 abonnees gaat. Of heb ik iets gemist? Wie kijkt ook naar haar? (Ik vind haar leuk btw).

4 likes

Ja :flushed: zag er niet zo heel mooi uit allemaal vond ik

1 like

Ja bedoel Nijmegen, dan ben je toch met een kwartier ofzo in Brabant. Maar ik zal Nijmegen nooit meer in de buurt van Brabant noemen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Nijmegen ligt zo’n 7 km van NB, dus zo gek is dat toch niet? :stuck_out_tongue:

1 like

Oh haha dat is best dichtbij. Ik heb in dat reepje Gelderland tussen Utrecht en NB gewoond en dacht dat het verder veel meer uit elkaar lag, maar niet dus haha. Voelde vanaf daar alsog wel altijd als een wereldreis naar Nimma :sob:

Ik heb sowieso als tiener nog best lang gedacht dat Arnhem nog in Gelderland lag en Nijmegen net in Brabant

3 likes

Nee dat zou teveel eer zijn.

3 likes

En 10 km van Mook dus is Nijmegen dan ook Limburg??!?

5 likes

Nah, dat zou betekenen dat Nijmegen niet in Nederland ligt

9 likes

Ja meestal kijk ik ook haar vlogs. Paar jaar terug ook al, maar toen kon ik haar stem niet handelen haha. Gelukkig staat het me nu niet zo tegen, vind haar altijd leuk om te kijken. En motiveert meestal ook wel om wat gezonder te eten haha.

En ook nog eens 11 km van de Duitse grens??!!!?

8 likes

Oftewel echt een wereldstad

20 likes

Alsof ik nog een reden nodig had om daar niet te willen zijn

NIMMA 4EVAH

9 likes

Ik doe vaak haar workout video’s en kijk haar vlogs ook, vind haar altijd lekker positief en motiverend.

1 like

Ik ging even kijken om welk land het dan zou gaan. En ik zie geruchten dat het om een club in Zuid-Korea gaat? Vind dat best wel bijzonder dat je zo ver weggaat als je twee kleine kinderen hebt die niet mee gaan.

1 like

Ja ik ook maar ik weet ook niet zo goed hoe dat werkt als je voetballer bent (op het niveau van Lars)? Zou je dan zelf een keuze hebben of heb je dit maar te accepteren en wilt misschien geen andere club je en kan je dus niet kiezen?

1 like

Ik heb ook geen idee hoe het allemaal zit haha maar volgens mij wilde hij zelf ook nog heel graag naar het buitenland.

Ja ik denk eigenlijk dat er misschien niet zo heel veel keuze is voor Lars? Ik heb geen verstand van voetbal maar hij kan toch nooit bijv. Voor de premier League of andere grote clubs in Europa spelen denk ik? Want dat niveau heeft hij echt niet. Maar wow zuid Korea. Ik dacht dat hij misschien wel wilde stoppen en zich wilde focussen op z’n tattoo shop. Ik snap monica wel, zij verdient waarschijnlijk ook nog eens een bult meer dan Lars en dan moet je een groot deel van je carriĆØre opgeven voor je partner.

8 likes

Maar Lars is een B voetballer dus ik denk dat er niets anders op zit voor hem.
Denk ook dat hij na dit seizoen stopt en dan gewoon in die tattooshop gaat werken

7 likes