Haha, ik snap wel wat je bedoelt, ik denk dat het door haar gebit komt en dat ze duimt. Ik moest daar ook erg aan wennen in het begin, vooral als ze iets at Al vind ik het nu vooral stoer dat ze geen beugel neemt of iets dergelijks en er voor uitkomt dat ze zichzelf mooi vindt zoals ze is. Dat is pas echt verfrissend tussen alle influencers die zo veel aan zichzelf laten sleutelen…
Hij heeft geen keus. Hier gaat hij tenminste nog even cashen en dan gaat hij met pensioen. Misschien kan hij hierna nog naar China, maar verder zal hij in Nederland niet meer zo snel gekocht worden.
Grappig dat jullie dat ook opvalt met haar mond. Ik heb het idee dat het ook door verkeerd tong gebruik komt (makes sense?) ze duwt met haar tong tegen haar tanden tijdens het praten.
Is voor mij ook een reden dat ik haar video’s maar voor 1/3e kijk en vooruitspoel met lange stukken praten.
Ja is dat echt zo? Mn vriend zit altijd op hem te haten dat ie talentloos is enz
Maar A voetballers zijn toch Ronaldo, Messi, Van Dijk, De ligt enzo. Lars speelt in Nederland voor Sparta ben je dan niet sowieso op die leeftijd van hem dan een b voetballer? Weet er zelf ook weinig van maar Lars lijkt me niet een mega talent.
Ja hij is al 28 jaar en voetbalt niet eens bij een topclub in NL, laat staan in 't buitenland. Volgens mij is het op die leeftijd ook lastig om dan nog door te breken maar ja
En geschorst omdat ‘ie te vaak maccie at met Monica.
En omdat ‘ie zijn lul liet zien in een vlog haha
Kent iemand hier Lia Marie Johnson? Ze was vroeger vaak te zien in Kids React en later ook Teens React. Zag net ineens (na jaren niks van haar gezien te hebben) een video over haar in m’n aanbevolen staan, dus heb geklikt uit nieuwsgierigheid. Blijkbaar heeft ze op 2 januari een instagram live gedaan waarop ze duidelijk onder de invloed is. Ze is daar met een (schijnbaar) veel oudere man aan het zoenen; ze is zelf 23 en hij 67. Hij wordt onrustig wanneer ze zegt dat ze op live zit en heeft na ongeruste reacties van fans al z’n sociale media kanalen verwijderd. Hij wordt nu verdacht van grooming aangezien ze elkaar al lijken te kennen en samen te werken sinds Lia 15 was. Vind het maar een vreemde situatie.
Wait whaaaat?!
Teske had toevallig deze video gedeeld gisteren: https://www.youtube.com/watch?v=-IceF-1hG-Y
Vond het echt bizar om te zien, ben benieuwd wat/hoe het nu verder zal gaan
Ik heb dit dus ook met Annic haar manier van praten zo met die tong. Hoewel die optimavita dat nog wel veel erger heeft.
Ze heeft idd wel leuke inhoudelijke video’s over sport en eten, maar haar gewone vlogs vind ik heel ongemakkelijk en soms wat gemaakt. Gewoon nét niet.
Ooo ja een tijdje terug zag ik ook al wat dingen over haar dat ze echt ontzettend raar deed in live streams en toen dachten mensen ookal dat ze aan de drugs zat
Vind het wel heftig, volgens mij is het echt een getalenteerde en leuke vrouw maar het lijkt allemaal niet zo goed te gaan na Kids/Teens react
Word er helemaal naar van ze ziet er ook zo jong uit nu nog en hij 67 bah
Wat gebeurt er ik durf niet te kijken
Ik vind het raar dat er blijkbaar handboeien bij haar om zijn gedaan. Zou je toch eerder bij die kerel verwachten.
Ik denk dat je als voetballer van zijn kaliber (hij staat nogal bekend als een slechte, gedemotiveerde voetballer) niet heel veel keuze hebt. Vaak kun je dan bij die (beetje vage) buitenlandse clubs veel geld krijgen maar hij zou er denk ik op dit moment niet voor kunnen kiezen om bij een van de grotere Nederlandse clubs te spelen, laat staan voor een beetje een redelijk salaris. Dus ik denk deels eigen keus, deels noodzaak als hij wil leven van voetballen.
*overigens klink ik nu alsof ik er verstand van heb maar dit zei mijn vriend net bijna letterlijk.
Ik zou het toch een vreemde keuze vinden, ik snap best dat zn passie bij voetbal ligt en zolang je nog de kans hebt om te spelen…maar in Monica’s q & a vertelde ze dat de transfer van Lars echt een uur van gevoren was gecanceld. Alles was al ingepakt, zn hele huis was leeg. Tijdens zijn afscheidslunch moest hij dus een awkward preek geven dat zn transfer toch niet door ging. En nu is het weer onzekerheid omdat die transfermarkt voor voetballers in januari weer is geopend. Lijkt me heel kut, die onzekerheid, voor allemaal. Ik las zelfs dat ie 29 is? Dus als
hij tijdens deze transfermarkt niet wordt gekocht houdt het sowieso op. Misschien wil hij heel graag die laatste kans pakken zolang het nog kan. Maar ben wel heel benieuwd naar welke club hij toch op het laatste nippertje niet naartoe mocht.
Bij 8:20 vertelt ze hierover.