Volgens mij gaat het om een club in Zuid-Korea en mag hij misschien nu toch wel. Maar Sparta wilde hem eerst toch niet laten gaan omdat ze geen geld kregen en er al andere weg waren. Maar volgens mij is Sparta nu ook wel klaar met hem als ik de berichten zo lees in het nieuws.
Ik vind het eigenlijk sneu hoor. Het is toch gewoon zn baan. Stel je voor je krijgt een baan aangeboden, dan wordt dat ineens vlak van tevoren gecanceld, oh dan mag je weer wel. Al die onzekerheid. Het is zeker geen reguliere baan maar toch, ik vind het wel sneu. Lars zn mentaliteit is dan nooit echt professional geweest maar toch. En zo kut voor de kinderen ,ik ben geen fan van hem (geen idee hoe die voetbalt in nl). Maar vind hem wel altijd erg leuk met Mason en ZL omgaan. Heel toegewijd.
Een transfer kan om vele redenen afgekapt worden. Soms zelfs om zoiets simpels als het niet rondkomen van een werkvergunning.
Of ze hebben in Korea gehoord van zijn waardeloze instelling of de clubs kwamen er financieel niet uit, of de FIFA steekt er een stokje voor ( clubs mogen maar een x aantal buitenlandse spelers per seizoen aantrekken, ook nog eens onder strenge voorwaarden).
Het gebeurt heel regelmatig in het wereldje.
Lars zal vast een leuke gozer zijn en leuk met zijn kinderen, maar het blijft een voetballer van een zeer laag kaliber. Dat hij nu nog in de eredivisie voetbalt mag een wonder heten.
Als hij niet meteen na z’n voetbal loopbaan in een financieel gat wil vallen, zal hij nu nog even flink moeten cashen. En met zijn niveau kan dat bijna enkel in wat dubieuze niet- voetbal landen.
Heeft iemand dit al gezien? Er is ook een facebook groep aangemaakt om Famke te boycotten ivm het bont gebruik/inkoop. Groep heet Dump Famke Louise. Of zou het nep zijn?
egf (ff?) boulevard
In het Boulevard topic gaat het hier non stop over
Sorry spuit 11 en helemaal verkeerd! Zag het meteen na posten. Negeer mijn bericht maar haha
Ik ook niet maar zag net een reclame op tv voor de tv serie over haar kledinglijn, zag je ook kledingstukken met bont. Dus ik ben gewoon steeds banger dat het wel echt is.
Zag net vlog van Gio en hij doet alsof hij er met Hanwe alleen is.
Hoezo zien mensen dit. Ik kijk altijd Gio zijn vlogs wel (prima tijdens het avondeten om te kijken omdat ze nooit zolang zijn) maar zoiets valt mij echt niet op?
Dit vraag ik me ook altijd af. Maar ik kijk toch
Danique van most wanted is zwanger.
Oh ik had het niet verwacht nee. Leuk voor ze!
Ik juist wel eigenlijk. Ze wilde super graag kinderen dat ze wel eens heeft gezegd. Heel leuk!
Wow wat een babyboom in influencerland
Nou, niet alleen in influencerland
Overal! Babyboom.
Zooo leuk!
Valt mij ook op! Iedereen om mee heen ook enzo. So much pressure…
Ligt aan onze leeftijd denk ik .