Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Haha no shit sherlock, de navelstreng is amper doorgeknipt.

Ik ben sowieso iemand die weinig sociaal contact “nodig” heeft dus ik sta er best van te kijken hoe veeleisend vrienden kunnen zijn.

17 likes

Omg, is dat bekende ‘stofzuigen voor kut aanraken’ briefje van jouw hand?

30 likes

Stofzuigen in ruil voor met vrienden bier drinken vind ik wel best een goeie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Arme arme mannen, zitten ze met van die zure heksen opgescheept, zullen ze nooit een lolletje gunnen.
Dit soort stereotype vind ik eigenlijk nog kwalijker, helemaal als andere vrouwen deze nog in stand gaan houden.

59 likes

Ja als ik naar de mannen om mij heen kijk denk ik dat het vaak ook een smoes is. Dat ze het niet stoer vinden om te zeggen dat ze zelf liever een avondje thuis blijven dus dan maar dat het niet mag. Denk ook niet dat ze doorhebben wat voor beeld ze dan van hun vrouw/vriendin neerzetten.

12 likes

Hier thuis ook hoor. Ik stel ongeveer elke week voor dat hij wat gaat drinken met vrienden maar op de bank hangen en gamen heeft de voorkeur. Wat ik ook best begrijp na lange werkdagen en het hele naar-bed-gaan ritueel met de kinderen. Ik daarentegen haal echt energie uit mijn afspraken met vriendinnen. Als iemand toch niet kan vanwege een ziek kind hebben we daar begrip voor want we weten allemaal hoe dat voelt maar als we samen zijn hebben we het nauwelijks over onze kinderen. Zo chill en daarvoor sleep ik mezelf wel even van de bank hoor.

1 like

Dit zegt Monica nu op insta:

46 likes

Zo vat ik het niet op, kelly is volgensmij best vaak in Nederland ook voor haar eigen familie dus denk dat zl en mason elkaar nog vaak zullen zien.

1 like

Heftig hoor, dan zitten die twee vrouwen met een gezamenlijke ex-man samen met de twee kids terwijl die vent in zuid-korea zit. Pfff knap hoor.

55 likes

Ja dat zou wel mooi zijn! Maar is toch ook wel gek. Dan ‘moeten’ Kelly en Monica contact hebben met elkaar zodat hun kinderen elkaar kunnen zien (want ja dat zijn wel half broer en zus) terwijl Lars in Korea zit. Het lijkt me echt wel een lastige situatie.

5 likes

Eens, sommige dingen kan je ook gewoon niet doen. Tuurlijk, je moet niet alles laten voor je kinderen, maar een jaar in Korea gaan wonen terwijl je twee jonge kinderen hebt? Het hóeft niet.

28 likes

Goh, dat hoeft toch niet lastig te zijn voor Kelly en Monica?
Ik hoop eigenlijk dat ze op een normale manier speel-afspraakjes kunnen regelen voor hun kinderen.

7 likes

Dat kan inderdaad ja, maar niet bij iedereen.

13 likes

Ik zeg: “Het lijkt mij een lastige situatie.” Het hoeft inderdaad niet. Maar ik heb ook een vriend met twee kinderen. En als ik zie wat daar allemaal bij komt kijken qua afspraken en regelingen en je zit niet echt op één lijn kan het echt heel moeilijk zijn.

Maar fijn dat jij wel in zo’n situatie zit.

12 likes

Precies… het is niet dat hij nou zo’n goede voetballer is :sweat_smile: hij zal wss meer verdienen met social media dingen hier of een start-up.

Hahaha echt een moodkiller ook zon apparaat.

Voor Sparta een aardig bedrag. In de voetbalwereld een fooitje.

Ik weet allemaal niet wat ik er van moet vinden.
Ik snap dat hij nog een jaar of 2 wil cashen voor hij er uit ligt, maar waarom zo achterlijk ver? Zelfs in de tweede klasse van Duitsland zou hij nog grof meer geld gaan verdienen dan nu, en dan heb je nog een sportieve uitdaging.
Al met al is het ontzettend sneu voor de kinderen. Ik snap niet dat je je kinderen vrijwillig een jaar wil missen.

3 likes

Was het maar voor z’n carrière…
Voetbal is geen ding in Korea en Korea is geen ding in voetballand.
Het is alsof je als Amerikaan zijnde American football in Rusland gaat spelen. Het slaat helemaal nergens op.

Het is puur en alleen een zaak van geld, omdat ze in Azië grof betalen voor EU spelers.

3 likes

Dat idee had ik ook, volgens mij gaan de moeders gewoon prima met elkaar om. En helemaal eens met je opmerking over Lars, heb hem nooit leuk gevonden.

1 like

Ik ben benieuwd of iemand hier de box van Monica heeft besteld?

1 like