Sorry hoor. Maar op het creëren van deze “Nacho’s” moet een fikse straf staan.
De overheid kijkt al jaren weg.
Ik ga aangifte doen.
Sorry hoor. Maar op het creëren van deze “Nacho’s” moet een fikse straf staan.
De overheid kijkt al jaren weg.
Ik ga aangifte doen.
-weg-
Jaaa! Vind dat ook zo stom als je ze in een restaurant bestelt en ze doen dat. Zit je op het einde kale nachos te eten
Ik weet niet wie Joseffa laatst tipte, maar bedankt daarvoor. Er is weer een video waarin ze alleen Nederlands tegen haar man praat en ik blijf het hilarisch vinden. Ik vind hen sowieso erg leuk allebei/samen.
Ohh mijn nacho hart huilt
.
Blij om te lezen dat hier wel echte nacho liefhebbers zitten. 
Ohhh nooo. Joy is heel leuk, maar nachos moeten gewoon zwemmen in kaas en andere toppings.
Vraagt om jullie beste macho’s recepten te delen. Kom maar door.
Edit: nachos natuurlijk 
En dan nog niet eens 4 wetenschappelijke onderzoeken. Een is een samenvatting van een onderzoek, een is een infographic, een artikel gaat over het inzetten van het apparaat voor infertiliteit en in het laatste artikel staat “It was found that after about one year of exposure the probability of an unintended pregnancy was 5.3%, after two years it was 6.8% and after about three years of exposure it was 8.2%.” Nou duidelijk aangetoond met wetenschappelijk onderzoek dat het top werkt dus
Echt zo schaamteloos van dat bedrijf.
Ik ken twee vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden. Waarvan 1 van de twee, maar liefst twee keer. Betekent dat dat de pil onbetrouwbaar is? Nee, zeker niet. Ik weet uit eerste hand dat beiden de pil niet op de juiste manier hebben gebruikt.
De Ladycomp is zeker niet voor iedereen geschikt door persoonlijke leefomstandigheden. Wil alleen aangeven dat het wat genuanceerder ligt. Welke anticonceptie je ook gebruikt, lees je in of het bij je past en hoe je het correct gebruikt. En daar laat ik het bij.
Haha huh? Maar dan ben je niet door de pil heen zwanger geworden. Bij incorrect gebruik ligt het niet aan de onbetrouwbaarheid van de pil maar juist aan het onjuiste gebruik ervan door de gebruiker. Dat is toch iets heel anders dan iets correct gebruiken en alsnog zwanger worden omdat het product onbetrouwbaar is.
Wat een rare humblebrag met spon
‘door ons kind commercieel in te zetten.’
Edit: hahaha wtf echt
Tegelijkertijd ben ik me door de jaren heen steeds meer gaan beseffen dat een huis van 1,5 miljoen niet per se gelukkig maakt. Niet iedere baas is gelukkig. It’s lonely at the top.
Zo eenzaam in je huis dat door waardestijging 1.5 MILJOEN waard is geworden.
De enige concrete tip die ze geven is geld sparen. Thanks voor de tip, jullie zijn bij deze volgend jaar allemaal uitgenodigd om in mijn mansion te komen kijken 
In de favorieten-video van Bonnie zegt ze dat ze vorig jaar aanbiedingen heeft gehad om voor perstrips te vliegen naar o.a. Ivoorkust, Amerika, Kopenhagen maar allemaal mede voor het milieu heeft afgewezen. Omdat ze eigenlijk al niet echt trots was op Edinburgh + Vietnam. Ik vind dat echt cool van haar. Mag ook wel gezegd worden
Ik weet niet of ik het zelf had gekund als er een leuk tripje naar Amerika werd aangeboden en het ook wel goed voor je kanaal zou kunnen zijn
Wat zit Bonnie’s haar leuk in haar nieuwe video zeg, deze lengte + kleur vind ik echt heel leuk. Wat ze hiervoor had vond ik zo suffig staan.
Ik vond het juist helemaal niks dat blondere, maakt dr zo flets vind ik. Maar ik vond dat vorige ook niet echt leuk dus ik ben sowieso denk ik niet zo’n fan van Bonnies kapsels :’)
Ondanks dat ik het echt een stom stukje vind kan ik me wel indenken dat het best moeilijk kan zijn wanneer je ouders vroeger een bepaalde financiële levensstijl hadden die jij je nu niet kunt veroorloven. Dan moet je het toch met minder doen dan je gewend bent, zeg maar. Dit is natuurlijk wel echt een luxeprobleem pur sang maar ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn.
Even anekdotisch bewijs aandragen. Ik ben een groot deel van mijn jeugd in een flat opgegroeid en heb echt nul behoefte aan een vrijstaand huis. En al helemaal niet met 150m2 oppervlak. Zou niet weten wat ik met al die ruimte zou moeten.
Mijn vriend is Syrisch en werd ook binnen een paar minuten weer buitengezet toen hij op de ambassade een visum wilde aanvragen voor de VS. Maar moest wel betalen natuurlijk.