Dit zegt Monica nu op insta:
Zo vat ik het niet op, kelly is volgensmij best vaak in Nederland ook voor haar eigen familie dus denk dat zl en mason elkaar nog vaak zullen zien.
Heftig hoor, dan zitten die twee vrouwen met een gezamenlijke ex-man samen met de twee kids terwijl die vent in zuid-korea zit. Pfff knap hoor.
Ja dat zou wel mooi zijn! Maar is toch ook wel gek. Dan ‘moeten’ Kelly en Monica contact hebben met elkaar zodat hun kinderen elkaar kunnen zien (want ja dat zijn wel half broer en zus) terwijl Lars in Korea zit. Het lijkt me echt wel een lastige situatie.
Eens, sommige dingen kan je ook gewoon niet doen. Tuurlijk, je moet niet alles laten voor je kinderen, maar een jaar in Korea gaan wonen terwijl je twee jonge kinderen hebt? Het hóeft niet.
Goh, dat hoeft toch niet lastig te zijn voor Kelly en Monica?
Ik hoop eigenlijk dat ze op een normale manier speel-afspraakjes kunnen regelen voor hun kinderen.
Dat kan inderdaad ja, maar niet bij iedereen.
Ik zeg: “Het lijkt mij een lastige situatie.” Het hoeft inderdaad niet. Maar ik heb ook een vriend met twee kinderen. En als ik zie wat daar allemaal bij komt kijken qua afspraken en regelingen en je zit niet echt op één lijn kan het echt heel moeilijk zijn.
Maar fijn dat jij wel in zo’n situatie zit.
Ik dacht dat zij juist leuk met elkaar omgingen.
Ik vind Lars echt een oetlul.
Precies… het is niet dat hij nou zo’n goede voetballer is hij zal wss meer verdienen met social media dingen hier of een start-up.
Hahaha echt een moodkiller ook zon apparaat.
Voor Sparta een aardig bedrag. In de voetbalwereld een fooitje.
Ik weet allemaal niet wat ik er van moet vinden.
Ik snap dat hij nog een jaar of 2 wil cashen voor hij er uit ligt, maar waarom zo achterlijk ver? Zelfs in de tweede klasse van Duitsland zou hij nog grof meer geld gaan verdienen dan nu, en dan heb je nog een sportieve uitdaging.
Al met al is het ontzettend sneu voor de kinderen. Ik snap niet dat je je kinderen vrijwillig een jaar wil missen.
Was het maar voor z’n carrière…
Voetbal is geen ding in Korea en Korea is geen ding in voetballand.
Het is alsof je als Amerikaan zijnde American football in Rusland gaat spelen. Het slaat helemaal nergens op.
Het is puur en alleen een zaak van geld, omdat ze in Azië grof betalen voor EU spelers.
Dat idee had ik ook, volgens mij gaan de moeders gewoon prima met elkaar om. En helemaal eens met je opmerking over Lars, heb hem nooit leuk gevonden.
Ik ben benieuwd of iemand hier de box van Monica heeft besteld?
Ik dacht dat Lars en Monica uit elkaar waren? Of niet meer?
Ja die zijn uit elkaar, waarom twijfel je daar over?
Misschien wil hij dat ook wel, maar dan moeten die clubs ook interesse in hem hebben
In een vlog vertelde ze dat ze ook relatietherapie hebben gedaan, lijkt me dan meer dan een logistieke reden. Maar dat hij nu zonder haar verhuisd naar de andere kant vd wereld maakt het nog uiter dan uit, dus ik zie niet waar er verwarring ontstaat over hun relatie status
Omdat Monica het heeft over hun situatie als gezin, ik vind gezin klinken alsof ze een relatie hebben.