Ahhh vandaar
Ik vind het wel logisch en liefdevol dat ze het heeft over hun als gezin, zonder dat ze nu samen in een relatie verdergaan
Ahhh vandaar
Ik vind het wel logisch en liefdevol dat ze het heeft over hun als gezin, zonder dat ze nu samen in een relatie verdergaan
Ik vond het ook een goede vraag, want ze zijn niet meer bij elkaar, dus waarom zou hij dan niet voor ene jaar naar het buitenland gaan als ze hem daar dik voor betalen, en hij nergens anders aan de bak komt, aangezien hij een zeer middelmatige voetballer is en dus niet snel ergens anders voor hetzelfde geld mag komen spelen? Kinderen kosten een hoop geld… Dan zien zijn kinderen hem 1 jaartje even wat minder in het echt, lijkt me niet echt iets onoverkomelijks in deze tijden met facetime en alles. Kijk, als hij nou ook voor hetzelfde geld in Duitsland of België oid kon spelen was het wat anders, maar daar is hij gewoon niet goed genoeg voor.
Of hij zoekt gewoon een fatsoenlijke baan dichter bij huis zodat ie er voor zijn kinderen kan zijn? Hij is echt een minimaal gedisciplineerde sporter en het einde van zijn carrière is toch al in zicht. Kinderen kosten een hoop geld, maar het is niet dat je met een normaal loon geen kinderen kan verzorgen. Ik vind een jaar best een lange periode om weg te zijn als je kleine kinderen hebt. Zowel omdat de kinderen je dan niet zien als omdat je ex er dan een jaar alleen voor staat. Als je dat kan voorkomen probeer je dat toch?
Ik ga er in deze ook wel vanuit dat hij niet zomaar even met de mededeling kwam dat hij een contract in Korea had getekend, maar dit wel besproken heeft met de moeders.
En juist omdat het einde van zijn carrière in zicht is lijkt me dit hét moment om nog even geld binnen te harken dan toch? Ik heb ook geen kinderen, maar ik kan me voorstellen dat als dit zijn laatste kans is om met het beetje talent dat hij heeft nog even flink wat te verdienen ik als zijn ex hem ook zou zeggen dat hij dat moet doen, als het maar voor een jaartje is. Maar misschien zou ik er ook wel anders over denken als ik wel kinderen had hoor.
Ik snap Lars ergens ook wel. Monica wist dat ze een relatie met een voetballer begon en ze heeft ook bewust een kind met hem gekregen. En volgens mij moet je weten dat in een dergelijk beroep elk half jaar de kans bestaat dat er een transfer komt. Monica heeft in verschillende interviews aangegeven dat ze dan liever niet meeging vanwege haar carrière in Nederland. Je kan toch niet van hem verlangen dan maar te stoppen met zijn werk (ookal is hij geen topvoetballer) omwille van een partner of ex-partner. En hij is geen stervoetballer die de keuze heeft uit heel veel clubs. Tuurlijk is het verdrietig voor alle betrokkenen dat hij zijn kinderen op afstand heeft maar dat is wel wat hoort bij het werk wat hij doet.
Vgm zag hij in het begin van dr vlog cariere haha ook zo uit. Vind het hem zoveel beter staan.
Wat doet Lotte ineens gek met haar ogen? Ze heeft echt prachtige ogen maar kijkt nu als kloon 72826 van Kylie Jenner. Zonde!
Alsof ze moet niesen.
Maar wat is dan meer waard; materiële luxe of tijd met je kind?
Geld blijkbaar
Waarschijnlijk hoopt Lars ook nog gewoon op een ‘big break’ en dat hij een paar jaar op hoger niveau kan voetballen? Ik heb er geen verstand van, maar zie profvoetballer worden altijd als zo’n jongensdroom die mannen maar moeilijk op kunnen geven.
Ik voorspel de volgende judgement call
Ik ben het met je eens dat je niet naar zuid Korea gaat vanwege het hoge voetbal niveau. Ik ben alleen wat gekleurd ik mijn reactie denk ik. Een goede kennis van mij heeft al jaren een relatie en kinderen met een voetballer die eigenlijk op hetzelfde niveau speelde als Lars. En van haar heb ik wel geleerd dat de transfermarkt soms een stuk ingewikkelder is dan de buitenwereld ziet. Er spelen ontzettend veel belangen en als speler heb je lang niet zoveel te zeggen als soms wel wenselijk is. Op een dergelijk niveau wordt je vaak maar door een of twee clubs benaderd voor een transfer en als je oude club en bijvoorbeeld ook zaakwaarnemer nog geld aan je kunnen verdienen doen ze dat ook. Dus als die Belgische club (ik noem maar een land dichtbij) je wilt hebben voor een ton en een andere club biedt veel meer dan kan jij niet zomaar zeggen ik doe het niet. Je oude club wil namelijk het meeste geld aan je overhouden ook omdat zij soms ook geld aan je voorgaande clubs moeten betalen omdat ze je in je carrière hebben geïnvesteerd. En als speler zelf zal je ook nu zoveel mogelijk geld moeten verdienen. De meeste spelers hebben geen enkel diploma dus komen niet heel makkelijk aan het werk na hun carrière alleen de echt grote namen blijven nog wel werken binnen het wereldje maar de meesten niet.
Oei dit vind ik wel hard hoor.
Sowieso krijgen true crime youtubers het steeds moeilijker. Vind ik echt heel stom
Ik hoop nog steeds op die vriend van Steve. Hoe heette hij ookal weer.
Frits?
Jaaaa
Dus daarom adviseerde de huisarts me om voor een jaar nog een spiraal te nemen!!
Ze verdienen zeker ook alleen geld aan hormonale anticonceptie hé? Want ze adviseerde me absoluut geen koperspiraal
grapje mijn huisarts is de beste en geeft alleen maar adviezen die perfect aansluiten bij het verminderen van mijn klachten