Haha huh? Maar dan ben je niet door de pil heen zwanger geworden. Bij incorrect gebruik ligt het niet aan de onbetrouwbaarheid van de pil maar juist aan het onjuiste gebruik ervan door de gebruiker. Dat is toch iets heel anders dan iets correct gebruiken en alsnog zwanger worden omdat het product onbetrouwbaar is.
Wat een rare humblebrag met spon
âdoor ons kind commercieel in te zetten.â
Edit: hahaha wtf echt
Tegelijkertijd ben ik me door de jaren heen steeds meer gaan beseffen dat een huis van 1,5 miljoen niet per se gelukkig maakt. Niet iedere baas is gelukkig. Itâs lonely at the top.
Zo eenzaam in je huis dat door waardestijging 1.5 MILJOEN waard is geworden.
De enige concrete tip die ze geven is geld sparen. Thanks voor de tip, jullie zijn bij deze volgend jaar allemaal uitgenodigd om in mijn mansion te komen kijken
In de favorieten-video van Bonnie zegt ze dat ze vorig jaar aanbiedingen heeft gehad om voor perstrips te vliegen naar o.a. Ivoorkust, Amerika, Kopenhagen maar allemaal mede voor het milieu heeft afgewezen. Omdat ze eigenlijk al niet echt trots was op Edinburgh + Vietnam. Ik vind dat echt cool van haar. Mag ook wel gezegd worden Ik weet niet of ik het zelf had gekund als er een leuk tripje naar Amerika werd aangeboden en het ook wel goed voor je kanaal zou kunnen zijn
Wat zit Bonnieâs haar leuk in haar nieuwe video zeg, deze lengte + kleur vind ik echt heel leuk. Wat ze hiervoor had vond ik zo suffig staan.
Ik vond het juist helemaal niks dat blondere, maakt dr zo flets vind ik. Maar ik vond dat vorige ook niet echt leuk dus ik ben sowieso denk ik niet zoân fan van Bonnies kapsels :â)
Ondanks dat ik het echt een stom stukje vind kan ik me wel indenken dat het best moeilijk kan zijn wanneer je ouders vroeger een bepaalde financiële levensstijl hadden die jij je nu niet kunt veroorloven. Dan moet je het toch met minder doen dan je gewend bent, zeg maar. Dit is natuurlijk wel echt een luxeprobleem pur sang maar ik kan me voorstellen dat het lastig kan zijn.
Even anekdotisch bewijs aandragen. Ik ben een groot deel van mijn jeugd in een flat opgegroeid en heb echt nul behoefte aan een vrijstaand huis. En al helemaal niet met 150m2 oppervlak. Zou niet weten wat ik met al die ruimte zou moeten.
Mijn vriend is Syrisch en werd ook binnen een paar minuten weer buitengezet toen hij op de ambassade een visum wilde aanvragen voor de VS. Maar moest wel betalen natuurlijk.
Ik heb het er al vaker over gehad maar ik erger me er elke keer weer aan: Charlotte Blitzbum die midden in dr zin een andere zin begint en daarna de eerste zin pas afmaakt. Het is zo fucking irritant. Even een voorbeeld: âwe gaan zo uitchecken. We hebben geen wekker gezet maar zijn precies optijd wakker geworden, heel chill. En nu gaan we⊠Mijn haar is trouwens 100 keer natgeregend dus daarom zit het even in een knot. Even lekker een ontbijtje halenâ. ??? Maak gewoon je zinnen even normaal af zeg.
Love it
Ik heb haar ontvolgd op YouTube en Instagram, zij is zelfs voor een vlogger te uitgesproken, te expressief en eigenlijk met alles obsessief. Met dâr gewicht voornamelijk, vooral nu het haar na jaren gelukt is om af te vallen gaat het nergens anders meer over, maar ook met de rest van haar uiterlijk en haar dates.
Ik kon haar zelfs niet meer love-to-hate-watchen en dat heb ik biina nooit.
Ze lijkt mij ook geen leuke vriendin. Vind haar heel onsympathiek.
Ik merk die halve zinnen vaker bij Youtubers, Annic en de Huismuts ook bijvoorbeeld. Als ze zichzelf zien praten in het cameraschermpje gaan ze halverwege een zin over hun uiterlijk praten haha echt irritant.
Of nu alles opgevuld met action prullaria als âleuke samenwerkingâ
Sowieso Aliexpress prullaria
We weten niet wat er bij haar speelt
Ik kon het ook echt niet aan