Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Het is niet hetzelfde huis. Tenminste, als de vierdieping waar de slaap-/badkamer de zolder is. Mascha had een heel erg puntig dak (verlovings video).

En bij Mascha was er een raam aan de zijkant, daar waar de eettafel stond.

Klopt. Was het net aan het toevoegen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En ze hadden een extra kamer beneden voor… ja… wat was het? Een rommelhok?

2 likes

Vertel me even waar ik zo’n chille vent als Julian van Jenna kan vinden ja thanks

43 likes

Julien is much appreciated.

6 likes

Precies, ik heb ook een vriendin die dit ding gebruikte en absoluut geen kinderen wilde. Claimde ook dat het betrouwbaar is en dat ze het correct gebruikt. Wat denk je dat ze inmiddels uit gepoept heeft?
Spoiler: geen drol

76 likes

Hopelijk ook wel een drol :grimacing:

11 likes

En Rutger heeft ook net een Tesla gekocht. Echt bizar hoeveel het allemaal opbrengt.

3 likes

Was dat geen garage die was “omgebouwd” tot extra kamer? Volgens mij had het huis van hun buren wel een garagedeur namelijk.

1 like

Ik heb via ‘f forum ooit een video van een (Japanse?) YouTuber gezien die haar huis opruimde/schoonmaakte/kookte. Zonder stemgeluid, maar meer sfeerbeelden en ‘rustgevende’ muziek. Een beetje zoals dit kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCdRDRX48z2TL19IEG9N0UQg en de beelden waren heel licht van kleur/witte waas en ‘dromerig’ gefilmd. Heel vaag, maar hopelijk herkent iemand dit… help me :slight_smile:

Verkeerde land :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oepssss haha! Dit was inderdaad die ik bedoelde, thanks!!! :smile:

1 like

Misschien vind je zijn videos ook fijn haha.

5 likes

Marie kondo!!!1!1!!

In mijn nieuwbouw project hebben meerdere kopers het direct na oplevering weer verkocht. Ook nog eens met behoorlijke winsten, dus dat gebeurt nog wel eens.

2 likes

Nu heb ik dus zin in bubble tea.

2 likes

Tegenwoordig lijken alle nieuwbouw huizen op elkaar, inclusief de kleur Early Dew op de muren :joy::see_no_evil:

10 likes

Je loopt achter, we zijn inmiddels al twee kleuren verder. Early dew is zo 2018. Vorig jaar hadden we spiced honey en is wordt het tranquil dawn.

9 likes

Ik ook haha

Pff, geen Denim Drift?

6 likes

Alleen als alle voorgenoemden uitverkocht zijn