Ja, dit soort dingen onthoud ik dan weer wel😍
Meit, had toch lekker nog een paar doccies gekocht.
Ik zou echt niet weten wat ik als Helvegen dan zou moeten kopen?
Halsdoek Espadrilles Longsleeve Vriendschapsbandjes Eeltsokken Gymbroekje Eastpaktas Noorse trui ?
Hemd
Enkellaarsjes
Luipaardjurk
Vest
Enkelsokken
Gilet
Enkelbandje (je enkels hebben feest)
Naveltrui
Dan mag jij dragen:
Lakjas
Overgooier
Rijglaarzen
Tas
Dat kon erger
Ik ben nu eenmaal geen gecertificeerde forumtrol
Maar jij bent de glitterkoninging. Dus eigenlijk had jouw G een glitter-iets moeten zijn
Of een G-string.
Nylons vroegere benaming voor van die kousen ;O
Ice hockey jersey
Diadeem
Onderjurkje
Regenjas
Influencerkleding van Ali-express
Naaldhakken
Alpinopet
Misschien ken je haar als Klér van trendgloss
Wanneer je de Ladycomp volgens de aanwijzingen gebruikt, is het gewoon betrouwbaar. Er zit een ruime veiligheidsmarge in. Ik gebruik het al 3,5 jaar als anticonceptie i.c.m. condooms op de rode dagen zonder zwanger te zijn geworden.
Klopt, mijn eisprong is niet altijd op dezelfde dag in mijn cyclus en mijn cyclus is ook nooit even lang.
Met veiligheidsmarge bedoel ik dat het ding er rekening mee houdt dat zaad meerdere dagen kan overleven. Mijn ovulatie vindt bijvoorbeeld tot nu toe plaats vanaf dag 13, maar ik krijg altijd op dag 5 al een rood lampje. En minimaal 2 dagen na de eisprong krijg je pas weer een groen lampje.
Een vriendin van mij gebruikte dat ding ook als anticonceptie. Was binnen een jaar zwanger.
Ik vind het wel typisch dat wanneer je op de Ladycomp website op de link voor studies klikt: https://www.ladycomp.nl/studies/ dat je dan deze pagina krijgt.
Sorry, deze pagina kon niet gevonden worden!
Rutger en Thomas hebben een huis gekocht. Het eerste wat ik dacht toen ze naar binnen liepen was dat het het oude huis van Mascha en Gregor is! Maar ik denk toch niet dat het dat huis is, maar het lijkt wel enorm veel op elkaar!
Haha ik dacht dat ook, zou echt wat zijn aangezien ze het even daarvoor hebben over hun privacy en het huis van de foefs natuurlijk op funda heeft gestaan.
Vind het wel absurd (en ben ook wel jaloers) dat zij beide 1 video per week maken en op instagram wat spon hebben (en hebben ze beide ook merchandise?) en dat je dan zo’n groot huis kunt kopen.
Het is niet hetzelfde huis. Tenminste, als de vierdieping waar de slaap-/badkamer de zolder is. Mascha had een heel erg puntig dak (verlovings video).
En bij Mascha was er een raam aan de zijkant, daar waar de eettafel stond.
Klopt. Was het net aan het toevoegen.
En ze hadden een extra kamer beneden voor… ja… wat was het? Een rommelhok?
Julien is much appreciated.
Precies, ik heb ook een vriendin die dit ding gebruikte en absoluut geen kinderen wilde. Claimde ook dat het betrouwbaar is en dat ze het correct gebruikt. Wat denk je dat ze inmiddels uit gepoept heeft?
Spoiler: geen drol