Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Hopelijk ook wel een drol :grimacing:

11 likes

En Rutger heeft ook net een Tesla gekocht. Echt bizar hoeveel het allemaal opbrengt.

3 likes

Was dat geen garage die was “omgebouwd” tot extra kamer? Volgens mij had het huis van hun buren wel een garagedeur namelijk.

1 like

Ik heb via ‘f forum ooit een video van een (Japanse?) YouTuber gezien die haar huis opruimde/schoonmaakte/kookte. Zonder stemgeluid, maar meer sfeerbeelden en ‘rustgevende’ muziek. Een beetje zoals dit kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCdRDRX48z2TL19IEG9N0UQg en de beelden waren heel licht van kleur/witte waas en ‘dromerig’ gefilmd. Heel vaag, maar hopelijk herkent iemand dit… help me :slight_smile:

Verkeerde land :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oepssss haha! Dit was inderdaad die ik bedoelde, thanks!!! :smile:

1 like

Misschien vind je zijn videos ook fijn haha.

5 likes

Marie kondo!!!1!1!!

In mijn nieuwbouw project hebben meerdere kopers het direct na oplevering weer verkocht. Ook nog eens met behoorlijke winsten, dus dat gebeurt nog wel eens.

2 likes

Nu heb ik dus zin in bubble tea.

2 likes

Tegenwoordig lijken alle nieuwbouw huizen op elkaar, inclusief de kleur Early Dew op de muren :joy::see_no_evil:

10 likes

Je loopt achter, we zijn inmiddels al twee kleuren verder. Early dew is zo 2018. Vorig jaar hadden we spiced honey en is wordt het tranquil dawn.

9 likes

Ik ook haha

Pff, geen Denim Drift?

6 likes

Alleen als alle voorgenoemden uitverkocht zijn

Bedankt :joy: het begon als een grap maar vriend gaat zo weekendje weg en ik ga de kamer schilderen met mijn schoonvader. Serieus.

3 likes

Maar de grote vraag is: welke kleur?

dead salmon

13 likes

Lively liver.

1 like

:smirk:

Samenvatting

4 likes