Hopelijk ook wel een drol
En Rutger heeft ook net een Tesla gekocht. Echt bizar hoeveel het allemaal opbrengt.
Was dat geen garage die was “omgebouwd” tot extra kamer? Volgens mij had het huis van hun buren wel een garagedeur namelijk.
Ik heb via ‘f forum ooit een video van een (Japanse?) YouTuber gezien die haar huis opruimde/schoonmaakte/kookte. Zonder stemgeluid, maar meer sfeerbeelden en ‘rustgevende’ muziek. Een beetje zoals dit kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCdRDRX48z2TL19IEG9N0UQg en de beelden waren heel licht van kleur/witte waas en ‘dromerig’ gefilmd. Heel vaag, maar hopelijk herkent iemand dit… help me
Verkeerde land
Oepssss haha! Dit was inderdaad die ik bedoelde, thanks!!!
Misschien vind je zijn videos ook fijn haha.
Marie kondo!!!1!1!!
In mijn nieuwbouw project hebben meerdere kopers het direct na oplevering weer verkocht. Ook nog eens met behoorlijke winsten, dus dat gebeurt nog wel eens.
Nu heb ik dus zin in bubble tea.
Tegenwoordig lijken alle nieuwbouw huizen op elkaar, inclusief de kleur Early Dew op de muren
Je loopt achter, we zijn inmiddels al twee kleuren verder. Early dew is zo 2018. Vorig jaar hadden we spiced honey en is wordt het tranquil dawn.
Ik ook haha
Pff, geen Denim Drift?
Alleen als alle voorgenoemden uitverkocht zijn
Bedankt het begon als een grap maar vriend gaat zo weekendje weg en ik ga de kamer schilderen met mijn schoonvader. Serieus.
Maar de grote vraag is: welke kleur?
dead salmon
Lively liver.