Nou echt, lijkt me zo vies. Wel een origineel recept in ieder geval
Ik heb de video niet gezien maar smeerkaas in je soep?? Gadver
Arme soep
Gatverdergatver how tatta can you goooo
Oef gelukkig hij geeft nog een tip. Beter smeerkaas van de jumbo want deze is niet chill
wat zou gordon ramsay hierover zeggen
Ik doe er altijd zo’n mega cheap ass bakje kruidenroomkaas doorheen. Meer budget kan niet en dat is tenminste wel lekker.
#skeer4life
Ik zat net een geroosterd broodje met Garlan weg te werken terwijl ik dit smerige smeerkaasverhaal las.
Ik maak ook wel eens gebonden soep met smeerkaas light. Scheelt veel kcal.
Is echt srs lekker en je proeft het niet maar ik ga al
Same. Ook smeerkaas als pastasaus, purees, stamppotten en dus soepen. Laf smeerkaas.
Het is lekker maar je proeft het niet
Ja de soep is lekker en je proef de smeerkaas niet? Is dat zo moeilijk om zelf te bedenken?
Als puree? Stamppot boerenkool met smeerkaas? Pasta bolognese met smeerkaas? Waar houdt het op
Smeerkaas in eten is echt iets wat ik hier vandaag voor het eerst lees. Ik heb niet het idee dat ik iets mis… al lust ik het wel los.
Mijn moeder deed altijd smeerkaas door de hutspot, werd het smeuïg van, me het zou nooit in me opkomen het door de soep te doen…
Ik had er ook nog nooit van gehoord maar als ik ga googlen dan is smeerkaas in soep blijkbaar echt een ding?
Love smeerkaas, maar nog nooit eraan gedacht om het in de soep te gooien…
Vond de broccolisoep die Alwin had gemaakt eigenlijk vooral smerig eruit zien omdat de soep niet glad gepureerd was maar er echt zo net-niet goeie stukjes in zaten…
En hij ging pasta met meatballs eten, want gehaktballen zeggen is zooo 2019
Ik vind Alwin sws zon chef kok wannebe. Iemand die in zn keuken de meest saaie pasta in elkaar flanst maar dan net doet alsof hij een eigen kookshow heeft.
Hi welcome to my vlog, today I am making pasta with appelmoes and meatballs