Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Don’t forget the smeercheese

21 likes

From slankie and I use the whole cup

22 likes

Heb zowel de super cheape naturel als sambal versie van de Aldi voor spaghetti gebruikt. Vond het heel lekker, maar toen ik iemand (weet serieus niet meer wie?) had verteld wat ik had gedaan, werd ik heeeel vreemd aangekeken :joy: Daarna vaker geprobeerd en toen vond ik het opeens niet meer zo. Dat was wel jammer, want bereiding kost 10 minuten. Pasta koken en ondertussen spekjes bakken, pasta afgieten, kaas er doorheen. Vet van spekjes laten uitlekken en dan ook er doorheen.

Was echt super ongezond maar vond het ooit prima :sweat_smile: Klinkt heel zout ook in eerste instantie maar was gewoon flauw dus moest (himalaya) zout en peper toevoegen. Easy fix, je voelt je een beetje smerig maar vult goed verder :ok_hand:t5:

4 likes

Haha ja ipv kaas of room/boter. Don’t shoot me. Zal ‘t niet voor anderen voorschotelen.

Toen ‘ie nog met Saske was vond ik z’n gerechten er altijd wel goed uitzien eigenlijk. Volgens mij kan hij wel lekker koken

1 like

Ik vind het ook altijd zo gruwelijk irritant als hij dan met zo’n super serieus hoofd gaat “tasten” (proeven dus). En dan zegt hij zo heel hoog “hm, best lekker” :astonished::relieved: terwijl hij een verbaasd en vervolgens zeer content hoofd trekt

20 likes

Ohhhh ja. Echt een BEC

2 likes

61 likes

Ja die wilde ik ook zeggen hahahaha maar wist het niet uit te leggen

1 like

Haha hij is echt mijn BEC. Toch kijk ik steeds weer een video, omdat het onderwerp me leuk lijkt. Uiteindelijk ben ik toch weer teleurgesteld en geirriteerd bij het kijken, omdat de uitvoerig ondermaats is. Net als met de budgetchallenge: “ik ga leven van €5,- per dag :scream:” 2 sec later: “ik heb vandaag niks uitgegeven, want ik had alles nog in huis” ja dat telt dan toch niet!!! Net als dat hij zegt mensen in de bijstand meer hebben dan €5 per dag, maar ze moeten wel sparen voor bijv. Een kapotte wasmachine. Dus als hij het niet redt met €5 dan heeft hij nog wel iets achter de hand wat hij kan besteden. Ja dat hebben mensen in de bijstand toch niet, want dat is voor fucking noodgevallen. Dus doe je nou van €5 of niet :rage:

12 likes

Ja slaat sowieso nergens op, het zal me niet verbazen als hij niet weet hoe hoog de bijstand is en waar je dan op uitkomt met huur en zorgtoeslag :roll_eyes:

1 like

Ik googlede dit :face_vomiting:

1 like

Om geen prikkels (ugh rotwoord) te krijgen? Doe ik ook soms als ik het geluid van mijn huis niet fijn vind

3 likes

image https://media1.tenor.com/images/761cb20dde494652e469b7e569655621/tenor.gif?itemid=5550772

So gonna use…

11 likes

Ik dacht even dat je Inge Marieke ging zeggen

120 likes

Ik heb überhaupt nog nooit smeerkaas gegeten, op brood oid, mis ik iets of kan ik het erbij laten?

1 like

Smeerkaas op een warm kaiserbroodje uit de oven is wel echt heeel lekker vind ik! Dus mijn antwoord zou zijn ja :stuck_out_tongue:

3 likes

Ga ik proberen!

1 like

en dan heb je ook nog best goede garantie bij de Zweedse meubelgigant.

Het lukt ons niet eens om een huis te kopen, laat staan verbouwen. Kunnen genoeg lenen, maar er is gewoon niks :tired_face:

Edit: ik ben een jaloerse bitch

1 like