Dit mag je geen nachos noemen. En wtf, cocktailsaus en mosterd-dillesaus hierbij?
Mijn zusje is ook zo’n nacho barbaar. Doritos met geraspte kaas erbovenop in de oven en daarna dippen in sour cream…
guilty
Haha ze zei iets van: “ik hou van kaas dus ik doe er extra veel op!” Vervolgens strooit ze heel voorzichtig een handje kaas eroverheen
Oh ja vond ik ook haha. En ik kon er echt niet tegen dat ze geen laagjes maakte
Sorry hoor. Maar op het creëren van deze “Nacho’s” moet een fikse straf staan.
De overheid kijkt al jaren weg.
Ik ga aangifte doen.
-weg-
Jaaa! Vind dat ook zo stom als je ze in een restaurant bestelt en ze doen dat. Zit je op het einde kale nachos te eten
Ik weet niet wie Joseffa laatst tipte, maar bedankt daarvoor. Er is weer een video waarin ze alleen Nederlands tegen haar man praat en ik blijf het hilarisch vinden. Ik vind hen sowieso erg leuk allebei/samen.
Ohh mijn nacho hart huilt .
Blij om te lezen dat hier wel echte nacho liefhebbers zitten.
Ohhh nooo. Joy is heel leuk, maar nachos moeten gewoon zwemmen in kaas en andere toppings.
Vraagt om jullie beste macho’s recepten te delen. Kom maar door.
Edit: nachos natuurlijk
Die zogenaamde cycluscomputers worden sinds 1986 geproduceerd en ze komen met maar liefst een schaarse vier artikelen die moeten bewijzen dat het betrouwbaar is
En dan nog niet eens 4 wetenschappelijke onderzoeken. Een is een samenvatting van een onderzoek, een is een infographic, een artikel gaat over het inzetten van het apparaat voor infertiliteit en in het laatste artikel staat “It was found that after about one year of exposure the probability of an unintended pregnancy was 5.3%, after two years it was 6.8% and after about three years of exposure it was 8.2%.” Nou duidelijk aangetoond met wetenschappelijk onderzoek dat het top werkt dus Echt zo schaamteloos van dat bedrijf.
Ik ken twee vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden. Waarvan 1 van de twee, maar liefst twee keer. Betekent dat dat de pil onbetrouwbaar is? Nee, zeker niet. Ik weet uit eerste hand dat beiden de pil niet op de juiste manier hebben gebruikt.
De Ladycomp is zeker niet voor iedereen geschikt door persoonlijke leefomstandigheden. Wil alleen aangeven dat het wat genuanceerder ligt. Welke anticonceptie je ook gebruikt, lees je in of het bij je past en hoe je het correct gebruikt. En daar laat ik het bij.
Haha huh? Maar dan ben je niet door de pil heen zwanger geworden. Bij incorrect gebruik ligt het niet aan de onbetrouwbaarheid van de pil maar juist aan het onjuiste gebruik ervan door de gebruiker. Dat is toch iets heel anders dan iets correct gebruiken en alsnog zwanger worden omdat het product onbetrouwbaar is.
Je moet toch iets roepen als je het niet wetenschappelijk kunt onderbouwen. Ja sorry hoor, is niet heel aardig. Maar ik kan echt boos worden als mensen zulke flauwekul komen verkondigen hier.
Het ligt niet genuanceerder. De ladycomp is gewoon geen betrouwbare anticonceptie. Stellen dat het dat wel is als je je inleest en het bij je leefomstandigheid past is kwalijk. De enige leefomstandigheid waarbij de ladycomp past, is die waarbij je een ongewenste zwangerschap niet als risico ziet.
Vier wetenschappelijke onderzoeken, waarvan drie al minstens 20 jaar oud zijn, is het equivalent van gebrek aan wetenschappelijk bewijs. Als je niet zwanger wilt worden, zou ik echt overstappen op iets anders.
Wat een rare humblebrag met spon