Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ja die stond er laatst ook in maar toen dacht ik nope daar trap ik niet in youtube!

1 like

De nieuwe video van Simone Giertz is weer fantastisch, haha! Zo’n bizar idee, maar het resultaat is nog echt leuk geworden.

14 likes

Ha, wat ontzettend vet!

1 like

Iedereen die over de 10km skeeleren valt, toen ik nog schaatste(is dit een woord) en dus in de zomer skeelerde, was 10 km geen gekke afstand

1 like

Ik ben zelf nogal een luiaard die al kramp krijgt van het idee.

8 likes

Snap ik, maar skeeleren wat iemand af en toe in de zomer doet is natuurlijk heel anders dan als je dat wekelijks traint. Je gaat ook een stuk sneller

1 like

Proefjasmijn! haha. Vond haar eerst bloedirritant, maar het is inmiddels al wat bijgetrokken :joy:

Edit : Ik keek laatst zelfs of er al een nieuwe video van haar online stond. Deels om te ergeren, deels omdat ik deze content ook wel leuk vind.

Ze zal iniedergeval goede vrienden met Alwin kunnen worden. Maar denk dat ze zelfs voor hem to much is

2 likes

Heeft iemand van jullie toevallig een influencer mer een dessenio code gespot :face_with_monocle:

De meeste desenio posters staan gewoon op aliexpress :eyes:

Kaj van der Ree gaat ook ff niet zo lekker, eerst dat met Nikkie en nu dit https://www.ad.nl/show/kaj-van-der-ree-neemt-advocaat-na-beschuldigingen-wangedrag~af2b1550/

1 like

Nahhhh echt? Dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik ga eens zoeken.

Edit: ervaring trouwens? Komen ze beetje heel aan, zonder kreukels?

Hier gaat het (ook) uitgebreid over in het boulevard topic als je er meer over wil lezen.

4 likes

Ja maar zie vooral Zweeds/Duits/andere talen en dje codes doen het niet haha!

Ik ben niet DonnieDarko, maar ik heb ook een aantal posters van Aliexpress. Supernetjes en minder dan de helft van de prijs. Die ik had besteld (bij drie verschillende verkopers) werden allemaal bezorgd in een harde koker, dus geen kreukels.

5 likes

Precies idd!

Ik had vroeger een tindermatch met hem. Ik denk 6 jaar terug ongeveer, toen was ik 16. Het was toen net uit met Dionne, hij wilde skypen en ineens had ik vol zijn dick in beeld. Heb hem daarna niet meer gesproken =’) Een vriendinnetje die dit wist stuurde gister ineens dit artikel naar mij. Zij kent hem al langer en zei toen al dat hij dit bij meerdere deed en ook vaak om nudes vroeg van meiden.

5 likes

Ik zag net de ouders van Bonnie. Herkende eerst de vader, maar wist even niet waarvan en toen ik haar moeder zag dacht ik oh ja! Jullie kennen mij niet haha

14 likes

Volgt iemand hier Céline Charlotte? Ze is gewoon appartementen van 5000/6000€ pm aan het bekijken in New York :face_with_hand_over_mouth: Pfoe ik heb echt de verkeerde baan gekozen

Haha, ik zag laatst Cynthia’s ouders met Chubby wandelen en vond dat ook zo’n gek idee. Heb ze enthousiast gedag gezegd, maar dat is gelukkig niet zo raar in een dorp.

4 likes

Wow, wat een appartement!
Ik volg haar niet consequent, maar ik vraag me af hoe coaching zo veel kan opleveren? :thinking:
Al heeft ze ook wat nevenprojecten zie ik nu.