Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Heeft Monica een nieuwe lover? Zie haar steeds met ene Barry Schneider op Insta. Nu is ze o.a. met hem op Bali.

In de vlog zei ze dacht ik dat ze met Zara-lizzy en haar moeder ging en dat het een cadeautje was voor haar moeder haar verjaardag. Toen benoemde ze wel ook al dat ze met een Barry ging lunchen.

1 like

Ik kijk nu een vlog waarin ze met Barry naar de bios gaat :sweat_smile:. En uit eten

Google leert me dat hij manager/kandidatenbegeleider is bij RTL :female_detective:

6 likes

Ik wilde het net komen zeggen haha. Zat ook te Google stalken. Valt wel op dat hij er ineens nu is, heb zijn naam niet echt eerder voorbij zien of horen komen bij Monica.

Ohhh ja fuck dat was het :flushed::flushed: dat was echt heavy

En ook verantwoordelijk voor die beruchte aflevering van de Villa :zipper_mouth_face: maar weet niet of de die google-bronnen betrouwbaar zijn

2 likes

In het media wereldje staat Barry bekend als iemand die op mannen valt. Volgens mij had hij ook een relatie.

1 like

Jessie Maya gaat een brazilian butt lift doen in Istanbul, wat heerlijk voorspelbaar, benieuwd naar het resultaat wel (daarvoor moet ze 5 kg aankomen)

5 likes

Heb je die video gekeken? Dat maak ik er niet uit op. Ik denk dat ze zichzelf wel mooi vindt maar dit gewoon graag wil.

3 likes

Ze zegt ook dat dit niet een operatie is die ze doet om er vrouwelijker uit te zien maar gewoon omdat ze het mooi vindt.

2 likes

Misschien koppelt Diana wel aan artsen in Istanbul

Nienke Plas deelt een foto op Instagram van die kameel met twee toeristen die door zijn poten zakt want hi ha ho wat grappig. Ik heb het gerapporteerd doe eens normaal zeg

10 likes

Ocharme dat beest! Ik heb het ook gerapporteerd.

1 like

Ja dat hele programma is zelfpromotie haha

1 like

Denk het wel ja zie hem ook niet meer, maar goed ook want was echt totaal ongepast

2 likes

Ik dacht dat Jessie ergens gezegd had dat ze de manier waarop Diana BBL’s doet niet mooi vindt.

1 like

Misschien heeft ze straks ineens een docu over toeristen die op kamelen gaan en met verdoofde tijgers poserenm

35 likes

Hahaha ohja kut zij heeft ook banden met rumag en RTL dus grote kans

2 likes

Toch niet (gelukkig)

2 likes