Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Haha die ene ‘hoe waak je ervoor dat…’ vraag in Sarah Rebecca’s instastories was van mij

4 likes

Echt walgelijk. Als je het al denkt, waarom zou je het dan uittypen en wat denk je te bereiken als je het naar iemand stuurt. Vind het echt sneu. Zo’n reactie zou mij denk ik zelf ook wel raken.

2 likes

Ik zie aardig wat gelijkenissen met dingen die hier af en toe over bloggers en Youtubers gezegd worden. Oké, dat is dan niet direct naar de persoon in kwestie gestuurd maar wel makkelijk vindbaar. Dus hopelijk zet zo’n bericht anderen die het niet in dm sturen maar ergens op het internet spuien ook aan het denken.

10 likes

Inderdaad. Sophie Hol is hier weliswaar al een tijd niet meer voorbij gekomen, maar ik kan me soortgelijke opmerkingen over haar ook nog wel van hier herinneren. Het is dan nog nog wel een stapje verder om het direct naar haar te sturen, en de manier waarop het verwoord is is natuurlijk vrij kut, maar het is niet zo heel veel anders dan wat hier af en toe voorbij komt.

Huh coaching is toch juist d’r nevenproject.
Ze doet spot Amsterdam met die kantoorruimte verhuur, c. Academy met de cursussen (dat verdient echt heel goed), deed een tijdje een abonnement voor dr volgers (€50.000 per maand verdiende ze daarmee), ze is spreker (3000€ per klus) en ze coacht op de vrijdagmiddag.
Ik volg haar best actief en zou zelf niet zo hard willen werken als zij doet maar vind d’r wel heel inspirerend en ik geniet ervan hoe open ze is over wat ze doet, wat ze verdient en wat faalt.

4 likes

Ja echt he! Wel dollars maar dan nog haha. Ik vind het echt ontzettend knap hoe ze dat allemaal zelf weet op te bouwen en hoe hard ze ervoor werkt.

Oohja je hebt gelijk, ik pas hem aan!
En ze schrijft ook nog columns voor aardig wat kranten, dat zal ook goed verdienen.

Welke Youtubers/bloggers hebben een soort van gedichtenbundel zoals bv Tim Hofman en Joost Klein? Ik kom namelijk niet verder dan alleen die twee, maar er moeten er vast meer zijn

Ja, ik zag het, ik ben benieuwd met wat voor poëtische (gebakken) lucht zij komt, zoals je al ziet verwacht ik er weinig van. Maar als het de jeugd aanspreekt en ze zo wat van poëzie meekrijgen vind ik het helemaal gescheten (ook dat is gebakken lucht).

7 likes

Nee ik heb er niks mee gedaan aangezien ik toen jong en redelijk naïef was. Ik lachde het vooral weg. Ik heb in totaal denk ik ook maar iets van 2 weken contact gehad met hem en was door die vriendin al gewaarschuwd dat ik hem niks moest sturen.

Ik kan er nu niks meer mee omdat t via oude telefoons was, de tindermatch opgeheven is etc. Ik heb echt 0 bewijs meer dat dit is gebeurd, behalve een vriendin die de gesprekken heeft gezien.

1 like

Ik weet niet waarom maar ik vind het zo onsympathiek overkomen dat Bonnie haar Felyx-code voor gratis rijminuten zo plugt sinds ze haar rijbewijs heeft. :sweat_smile: Voor de rest vind ik dat ze het fantastisch doet en gun ik haar alle leuke samenwerkingen, maar vind dit zo cheap of zo.

Edit: Die code is geen deel van een samenwerking maar kan elke Felyx-gebruiker volgens mij geven aan bv. vrienden en zo, waardoor je vriend 30 gratis rijminuten krijgt en jij 10. Ze maakt er geen geheim van dat Nick nog steeds zijn gratis minuten niet heeft opgemaakt van toen hij zijn code eens in haar video’s had gebruikt en zei dat ze er ook wilde.

5 likes

Dit deed ze ook al voordat ze haar rijbewijs had, al vanaf de 1e keer dat ze die Felix gebruiken volgens mij.

2 likes

Ja voor Nick deed ze dat. Zij mag pas sindskort op de Felyx

Ik bedenk me ineens dat ze laatst iets zei van jaa het is goedkoper om met de felix te gaan met zn 2en dan met de tram. En nu denk ik van ja hehe als het gratis is…

19 likes

Getver, die excuses van Kaj van der Ree. Wanneer dit soort mensen binnen een dag met excuses komen, direct nadat ze ontslagen zijn etc. denk ik altijd: je hebt spijt van dat je ontdekt bent, niet van je acties.

Ook “
Seksueel getint verkeer met minderjarigen heb ik achter me gelaten, en ik kan je verzekeren dat het niet meer gaat gebeuren”. Eh ja. jij hebt het achter je gelaten. Hebben zij dat ook? heb je moeite gedaan om de schade te compenseren? Hoe lang ben je er al mee gestopt? Heb je er evt hulp voor gezocht? Zoveel vragen.

51 likes

Ja, het egoisme druipt ervan af.

Ik zie echt even groen van jaloezie van het nieuwe huis van De Huismuts. Zo’n mooi pand en dan ook nog de middelen om lekker te tekenen hoe je het wilt en dat te laten uitvoeren. Ga maar weer een staatslot kopen.

Kan me overigens wel voorstellen dat ze over een paar jaar weer verhuizen. Het lijkt alsof het huis erg weinig ruimte heeft qua kamers. Het past precies.

18 likes

En zo’n kleine tuin voor 2 kindjes… verder echt prachtig!

3 likes

Toen ze bij die woonkamer begon en die gang door liep, dacht ik: jeetje wat een pand. Maar zo gigantisch groot leek het uiteindelijk ook weer niet en de indeling een beetje gek.

4 likes

Haha ja volgens mij in de en suite badkamer. Mag hopen dat er een deur op zit😅