Het andere Youtubers-/bloggerstopic #9

Ik ben het met je eens hoor. Ik weet niet precies wat het heeft gekost, maar zoals ik hier begrijp vrij veel. Ik vind die lange donkere gang persoonlijk niet mooi. Zelf woon ik ook in een jaren30 huis en die elementen (granieten vloer, glas in lood raampjes, oude deuren, enz) zijn prachtig, maar qua indeling vind ik ‘m mwah. Is dan trouwens de wc op de begane grond (dus ook voor gasten) die in de ‘kinderbadkamer’?

Overigens denk ik wel dat de inrichting prachtig wordt hoor, al vind ik ze altijd heel rommelig haha dus het huis is in de vlogs nooit zoals die in de hometours die ze doet. Althans, dat vond ik bij alle vorige huizen zo.

1 like

ik heb wel een printscreen gemaakt uit haar stories van de zolder

dus de badkamer bij hun slaapkamer wordt dan wel “open” ik zie althans geen deuren!

edit: ik ben niet geobsedeerd door haar en haar huis hoor, vind verbouwen en verhuizen alleen een van de leukste dingen om over te denken, ook omdat ik zelf geen oog heb om de potentie van huizen te zien en welke muren je door kunt breken en waar de deuren moeten komen enzo. helaas zijn er maar weinig mensen die dat allemaal delen inclusief plattegronden enzo.
als iemand daar nog leuke blogs over weet?

6 likes

Ik zou het zo zonde dat hier geen lekker bad in de en suite lijkt te zitten. Dat is echt mijn ultieme droom.

Hier ook een verbouwliefhebber. Houd mezelf aanbevolen voor verbouwvlogs. Dee heeft in een van de vlogs ook enkele bouwtekeningen laten zien. Maar ken geen influencers Die het verbouwproces vanaf de tekentafel vloggen.

1 like

oh bleg nee, wij hebben ook een bad maar zijn er nog nooit in geweest… zou liever een lekkere inloopdouche hebben!!!

Ruilen? Ik heb zo vaak behoefte aan een lekker warm bad, maar het past hier onmogelijk.

5 likes

Chrislovesjulia! Wel Amerikaans.

1 like

nee moet nederlands zijn haha

Ik weet niet of je interior junkie kent? Hele leuke meid die huizen van andere filmt maar ook haar eigen huis die verbouwd is. Misschien vind je dat leuk. En ook Withney Valerie (die toevallig voor interior junkie werkt) is net verhuisd en heeft daar leuke vlogjes van gemaakt. ( geen verbouwing maar wel leuke shop videos enzo)

Die vlogs van Interior Junkie heb ik toen gekeken. Dat huis is heel mooi geworden.

2 likes

Jaaa love haar en haar huis. Echt een mega make-over, eerst was ongeveer alles wit en nu is het net een chique hotel

Die slaapkamer en keuken zijn me lievelings. Love die kleur blauw/groen in de slaapkamer met die gouden accenten.

1 like

Ik vind die keuken echt een droom. Zo onwijs mooi

Shifra heeft een miskraam gehad ): zo sneu voor ze.

1 like

Wanneer heb je als zwangere een derde echo? Was het bekend dat ze zwanger was?

1 like

Was volgens mij niet bekend dacht ik? En echo verschilt, in principe bij week 12, 20 en 36 sowieso medische echo. Maar had zelf bij 5 en 9 ook, wisselend denk ik dus!

Geen idee eigenlijk, verschilt misschien ook, sommige mensen doen extra pretecho’s enzo. En nee het was nog niet bekend.

Misschien als je er voor betaald dat je zo veel echo’s krijgt als je wil?

Varieert enorm. Je kan met 5 weken al een echo krijgen als je niet weet wanneer je ovulatie was omdat je aan de anticonceptie zat of vanwege een medisch traject/geschiedenis. Vervolgens kan je al een week later de 2e echo krijgen om te zien of de eerste meting juist was en of er al een hartje klopt. Als ze dan zien dat er iets niet goed gaat qua groei vragen ze je meestal om een weekje later weer terug te komen. Maar je kan ook pas je eerste echo tussen de 8 en 10 weken krijgen en daarna moeten wachten tot de 12 weken echo.

2 likes

Misschien leggen ze een goede afzuiginstallatie aan??

In Amsterdam zou het inderdaad bizar duur zijn. Maar vergis je niet in de prijs van dit huis hoor. Halleluja. Plus nog die hele verbouwing. Mag je eigenlijk een prijs noemen? Of is dat te veel info qua privacyregels?